烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   100


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-8-1 09:06 |只看該作者
本帖最後由 kenstin 於 12-10-15 10:20 編輯

发现一个很好的做包视频
http://v.youku.com/v_show/id_XMTEzMjg3NzUy.html

play到13分鍾左右會教你如何手工搓麵團。


公爵府

積分: 28457

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-10-22 16:17 |只看該作者


珍珠宮

積分: 34740


36#
發表於 12-10-22 13:52 |只看該作者
kenstin 發表於 12-8-1 09:06
发现一个很好的做包视频
http://v.youku.com/v_show/id_XMTEzMjg3NzUy.html

點解佢冇做排氣呢個步驟既?係咪分割時已同時排埋氣呢?


珍珠宮

積分: 38060


35#
發表於 12-10-21 23:09 |只看該作者

回覆:做麵包教學視頻過程

岩晒我呢啲新丁



珍珠宮

積分: 38060


34#
發表於 12-10-21 23:09 |只看該作者

回覆:做麵包教學視頻過程

岩晒我呢啲新丁


大宅

積分: 3656


33#
發表於 12-10-16 13:57 |只看該作者


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-10-16 10:15 |只看該作者
本帖最後由 kenstin 於 12-10-16 10:27 編輯

http://youtu.be/9dUZ0O-Wv0Q

這個是另一個相當好的搓麵團方法,如果麵團份量多的話,這方法很適合。
首先要解釋下,video裏面的是法包麵團,通常法包麵團用的酵母量相當小,要起碼發3,4個小時才增大兩倍。
開始搓前,她的麵團已經把麵粉,水,酵母溝勻至不見麵粉,然後靜止20分鍾,法國人叫"autolyse",中式的叫"醒",這過程會令麵粉裡的蛋白質和水糊化,令麵團更有筋度,更付彈性,這autolyse不能用于普通港式甜麵包,因為20分鍾已足以令麵團發酵不小了。
我們可以學她的手法,甚至可以用來搓很濕的麵團,你地都試下啦。


禁止訪問

積分: 1729


31#
發表於 12-10-16 09:32 |只看該作者

回覆:kenstin 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2433


30#
發表於 12-10-16 08:59 |只看該作者

回覆:做麵包教學視頻過程






瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-10-16 08:34 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+12-10-15+21:42+

原帖由 tp168 於 12-10-15 發表
曾經睇過 T大 介紹一段短片內容係介紹用普通電動打蛋器,點樣打到麵包麵糰起膜,而家揾唔返呀
如 ...
搵到記得開心share



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


28#
發表於 12-10-15 23:59 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 12-10-15 21:42
我一向都用最低速打蛋白架,但我都覺好快,咁即係打唔打到麵團呀?
曾經睇過 T大 介紹一段短片內容係介紹用普通電動打蛋器,點樣打到麵包麵糰起膜,而家揾唔返呀
如果唔係可以比你睇架


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-10-15 23:51 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

小心D好,仲有唔好用來打太多麵團,以免負荷唔到,最好唔好超過一個土司的量(所有材料總重550g)。


子爵府

積分: 10515

醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-10-15 22:59 |只看該作者

回覆:做麵包教學視頻過程






大宅

積分: 3863


25#
發表於 12-10-15 22:33 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-10-15 22:01 |只看該作者
kenstin 發表於 12-10-15 21:56
回覆 ChammyMAMA 的帖子

可以,不過不要打太長時間,如果部機太熱會啟動保護裝置,會開唔到機,要等到完全 ...
講到好恐佈呀
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-10-15 21:56 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

可以,不過不要打太長時間,如果部機太熱會啟動保護裝置,會開唔到機,要等到完全涼晒先可以再開機,但如果你長時間連續開機使它過熱,距無機會啟動保護系統,咁就有機會燒機。


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-10-15 21:42 |只看該作者
kenstin 發表於 12-10-15 21:26
回覆 ChammyMAMA 的帖子

電動打蛋器是可以用來打麵團的,用麵團勾來打,但一定要用最低速,如果唔系好易過 ...
我一向都用最低速打蛋白架,但我都覺好快,咁即係打唔打到麵團呀?
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-10-15 21:26 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

電動打蛋器是可以用來打麵團的,用麵團勾來打,但一定要用最低速,如果唔系好易過熱燒機架。


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


20#
發表於 12-10-15 20:50 |只看該作者
kenstin 你買左距本書
發表於 2 小時前
係呀,買o左


子爵府

積分: 10936


19#
發表於 12-10-15 20:38 |只看該作者

回覆:做麵包教學視頻過程

Thanks




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo