烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   5


男爵府

積分: 6413


1#
發表於 12-8-11 19:41 |只看該作者





男爵府

積分: 6413


8#
發表於 12-8-12 01:38 |只看該作者

回覆:333s 的帖子

Thx,我係新手,好多野都唔識,多謝你教我




象牙宮

積分: 239699


7#
發表於 12-8-11 23:28 |只看該作者
請問大家用咩醃雞,牛,豬肉呢?

最基本, 家里都會有
牛 : 糖, 生抽, 油, 生粉, 胡椒粉
雞, 豬 : 生抽/老抽 or 塩, 糖, 油, 生粉, 胡椒粉
雞 : 姜容 ; 豬 : 蒜容

另再加 其它 調味料 --------------看你個日, 想整0羊餸?
香芽 / 黑椒 / curry / 紅燒/ 魚香/ 豆鼓/

500g 肉,
調味料 totally 35g
味正好

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


象牙宮

積分: 239699


6#
發表於 12-8-11 23:18 |只看該作者
tropicanna 發表於 12-8-11 22:48
三寶:豉油、粟粉、糖。心情好就落少少麻油、胡椒粉。
有趣也真實.
心情差, 煮的食物.... 難吃.


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 6413


5#
發表於 12-8-11 23:00 |只看該作者

回覆:gladyslwl 的帖子

豬肉同雞係咪一樣咁醃丫




男爵府

積分: 6413


4#
發表於 12-8-11 22:59 |只看該作者

回覆:tropicanna 的帖子

我而今家只識e個醃法




大宅

積分: 3695


3#
發表於 12-8-11 22:48 |只看該作者

回覆:請問大家用咩醃雞,牛,豬肉呢

三寶:豉油、粟粉、糖。心情好就落少少麻油、胡椒粉。




子爵府

積分: 14801

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-8-11 22:38 |只看該作者
雞:是油,糖,鹽,油,胡椒粉同粟粉(底味)再睇下整咩味囉
牛:樓上底味唔落鹽轉蛋白,如果煎就會落碎黑椒粒
醃過夜

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo