自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   3


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


1#
發表於 12-9-5 15:24 |只看該作者
本帖最後由 Ednice 於 12-9-5 15:25 編輯

唔係出疹果d。我自己食乾瑤柱或者日本果d燒元貝後會頭暈,但帶子就ok。食餐肉旦治會嘔,但餐旦面又得。
我同屋企人講完佢地唔信,仲話返我轉頭,但係我經過十幾年試驗都係咁,有無人可以答我點解?


點評

oscarmama  有d人係對咁種食物嘅配搭有強烈反應,你為有避咗佢  發表於 12-9-5 17:44


大宅

積分: 1426


148#
發表於 12-9-7 14:26 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Ednice+於+12-9-5+15:25+編輯+

原帖由 Ednice 於 12-09-05 發表
本帖最後由 Ednice 於 12-9-5 15:25 編輯

唔係出疹果d。我自己食乾瑤柱或者日本果d燒元貝後會頭暈,但帶 ...
我以前都係食餐蛋治會嘔有時會暈,但餐蛋面得,原因係餐蛋治太油太漏(個包吸晒d油,有d仲有牛油),餐蛋面有湯沖一沖無咁油膩,所以唔係敏感,只係受唔到太油膩同太漏嘅野。




翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


147#
發表於 12-9-7 13:33 |只看該作者
榴連- 我曾經好like食, 但人越大...就開始有敏感情況...有時聞到, 身也痕....

蝦 - 全身痕...


男爵府

積分: 8955

開心吸收勳章


146#
發表於 12-9-7 12:33 |只看該作者
我食完"枝竹"會勁胃痛,試過要食4粒胃藥先叫好D咋


大宅

積分: 1456


145#
發表於 12-9-7 12:26 |只看該作者
我食完多味精嘅嘢會有少少頭痛同勁眼瞓


水晶宮

積分: 52056


144#
發表於 12-9-7 12:19 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我早輪每次飲羅宋湯都會飲一啖就打一下c egg
好辛苦先飲哂mouth:



我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


男爵府

積分: 6986


143#
發表於 12-9-7 12:16 |只看該作者
仲有
我聞到椰子,薄荷會嘔


珍珠宮

積分: 32377


142#
發表於 12-9-7 12:07 |只看該作者


子爵府

積分: 10335

好媽媽勳章 醒目開學勳章


141#
發表於 12-9-7 12:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yellowmama+於+12-09-05+發表

原帖由 iczzzz 於 12-09-05 發表
咁似我嘅!同道中人呀
我都係喎,我行一陣就勁肚痛標冷汗~一出返去就冇事!






伯爵府

積分: 19718

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


140#
發表於 12-9-7 11:43 |只看該作者
我食生豪會腸胃炎 (百試百中).
飲奶茶咖啡會胃痛. 食蝦,蟹,牛會敏感. 所以只能小食小飲


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


139#
發表於 12-9-7 11:37 |只看該作者

你地有無d食物食完會有不良反應?

橙係我附近,我會熱到出汗!



神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


子爵府

積分: 11683

陪月勳章


138#
發表於 12-9-7 11:35 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

飲奶茶會肚屙,飲咖啡會心跳快,食哈密瓜同密瓜會咀痕




侯爵府

積分: 24367


137#
發表於 12-9-7 11:31 |只看該作者
每次食完麥旋風都會


男爵府

積分: 8030

認識瑞士牛牛第一回


136#
發表於 12-9-7 11:27 |只看該作者

引用:+本帖最後由+靖嵐+於+12-9-5+16:18+編輯+\\

原帖由 靖嵐 於 12-09-05 發表
本帖最後由 靖嵐 於 12-9-5 16:18 編輯

食完青椒會好多胃氣, 繼而會嘔... 以前細個冇事, 係大肚後先係咁 ...
Me too for kiwi but gold kiwi ok




大宅

積分: 4767

畀面勳章


135#
發表於 12-9-7 11:25 |只看該作者

回覆:meko~ 的帖子

如中味精毒,飲可樂就解到架喇!




男爵府

積分: 6986


134#
發表於 12-9-7 11:01 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我每次食完菜,就會15分鐘之內去廁所




大宅

積分: 3758


133#
發表於 12-9-7 10:33 |只看該作者
我信個喎`我識個阿姨同你相反,佢剩係可以食制過既野, 好似乾東菇, 乾瑤柱, 不過就唔可以食鮮東菇同鮮帶子。唔係會骨痛。


翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


132#
發表於 12-9-7 10:18 |只看該作者
我食蜜瓜會個喉嚨痕到死..之後咳到痴肺...
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


侯爵府

積分: 23167


131#
發表於 12-9-7 10:06 |只看該作者
我食親XO醬都會皮膚敏感, 而食得太多有發酵過嘅嘢會攰到起唔到身.


大宅

積分: 1036


130#
發表於 12-9-7 09:09 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

食蝦蟹,番茄都會出粒粒濕疹痕




首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo