烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


1#
發表於 12-9-11 18:58 |只看該作者
本帖最後由 ada29 於 12-9-13 13:47 編輯

唔知成唔成功呢
1347361101040.jpg



點評

Tonks    發表於 12-9-14 18:59
小強子    發表於 12-9-14 00:08
Mangosteen    發表於 12-9-13 15:12
DAISYLINYING    發表於 12-9-12 13:45
tempooo    發表於 12-9-12 00:41
alicialee1210    發表於 12-9-12 00:05
Wing03yan18    發表於 12-9-11 20:00


大宅

積分: 4547


84#
發表於 12-11-3 15:04 |只看該作者
千千萬萬 發表於 12-9-14 00:59
我中意佢夠輕,屋企冇位,要擺上雪櫃頂,隨時可以拎來用,洗又容易,之前德xx重到死,擺左上雪櫃頂一定唔會 ...

請問有冇加高綱架送?


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


83#
發表於 12-9-15 16:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada29+於+12-09-14+發表我想

原帖由 千千萬萬 於 12-09-15 發表
自選195度,燒肉定位燒皮至八九成,再選間歇燒十分鐘,全程約四十五分鐘。



...
時間多過燒雞喎




男爵府

積分: 8438


82#
發表於 12-9-15 11:35 |只看該作者

引用:Quote:千千萬萬+發表於+12-9-14+00:50+正!

原帖由 ada29 於 12-09-14 發表
我想整燒肉,你按邊個制整啊
自選195度,燒肉定位燒皮至八九成,再選間歇燒十分鐘,全程約四十五分鐘。





男爵府

積分: 8202


81#
發表於 12-9-14 14:54 |只看該作者


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


80#
發表於 12-9-14 14:01 |只看該作者

引用:我中意佢夠輕,屋企冇位,要擺上雪櫃頂,隨

原帖由 千千萬萬 於 12-09-14 發表
我中意佢夠輕,屋企冇位,要擺上雪櫃頂,隨時可以拎來用,洗又容易,之前德xx重到死,擺左上雪櫃頂一定唔會 ...
同樣都係好似你想法,尼個真係輕好多,我依加直接放係固定位置,隨時都可以用到,最重要係唔重




大宅

積分: 1247


79#
發表於 12-9-14 14:01 |只看該作者
angrybirdbb


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


78#
發表於 12-9-14 13:59 |只看該作者

引用:我中意佢夠輕,屋企冇位,要擺上雪櫃頂,隨

原帖由 千千萬萬 於 12-09-14 發表
我中意佢夠輕,屋企冇位,要擺上雪櫃頂,隨時可以拎來用,洗又容易,之前德xx重到死,擺左上雪櫃頂一定唔會 ...
同樣都係好似你想法,尼個真係輕好多,我依加直接放係固定位置,隨時都可以用到,最重要係唔重




翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


77#
發表於 12-9-14 13:59 |只看該作者

引用:我中意佢夠輕,屋企冇位,要擺上雪櫃頂,隨

原帖由 千千萬萬 於 12-09-14 發表
我中意佢夠輕,屋企冇位,要擺上雪櫃頂,隨時可以拎來用,洗又容易,之前德xx重到死,擺左上雪櫃頂一定唔會 ...
同樣都係好似你想法,尼個真係輕好多,我依加直接放係固定位置,隨時都可以用到,最重要係唔重




翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


76#
發表於 12-9-14 13:43 |只看該作者
千千萬萬 發表於 12-9-14 00:50
正!可以定住燒豬皮,舊燒肉真係脆!

我想整燒肉,你按邊個制整啊


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


75#
發表於 12-9-14 11:46 |只看該作者

引用:吓!係膠?点頂到250度呀?

原帖由 fitfish 於 12-09-14 發表
吓!係膠?

点頂到250度呀?
唔出其,依加d膠既物料改善左




子爵府

積分: 12132

畀面勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 12-9-14 11:44 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 107217


73#
發表於 12-9-14 09:52 |只看該作者
吓!係膠?

点頂到250度呀?

點評

ballyee88  有d入焗爐既模都係膠架  發表於 12-9-14 13:44
山揸肉  係就好啦  發表於 12-9-14 11:45
玩具萬歲!


男爵府

積分: 8438


72#
發表於 12-9-14 01:05 |只看該作者

回覆:用娥姐烤x寶第一次整光波雞分享

唔洗反,撳個掣ok!
1347555850467.jpg



點評

山揸肉  好掂,不愧為鵝姐Fans  發表於 12-9-14 11:49


大宅

積分: 1853


71#
發表於 12-9-14 01:01 |只看該作者
回覆 ada29 的帖子

上個月已在吉XX睇到但個蓋是膠質頂受到二百多度高溫嗎?


男爵府

積分: 8438


70#
發表於 12-9-14 00:59 |只看該作者

回覆:用娥姐烤x寶第一次整光波雞分享

我中意佢夠輕,屋企冇位,要擺上雪櫃頂,隨時可以拎來用,洗又容易,之前德xx重到死,擺左上雪櫃頂一定唔會拎來用,洗嗰陣又驚打爛個玻璃兜,後尾又話爆玻璃,搞到我唔敢買。
1347555547872.jpg




男爵府

積分: 8438


69#
發表於 12-9-14 00:50 |只看該作者

回覆:用娥姐烤x寶第一次整光波雞分享

正!可以定住燒豬皮,舊燒肉真係脆!
1347555000404.jpg




翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


68#
發表於 12-9-13 23:58 |只看該作者

引用:之前美食博覽$1588我覺得好貴,依家睇你用

原帖由 山揸肉 於 12-09-13 發表
之前美食博覽$1588我覺得好貴,依家睇你用得咁開心,攪到我都心思思想買 ...
平過依加喎mouth:我冇去美食節




子爵府

積分: 12132

畀面勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 12-9-13 23:32 |只看該作者
之前美食博覽$1588我覺得好貴,依家睇你用得咁開心,攪到我都心思思想買

點評

fitfish  永安就來減價,睇下有無再平?可能1388  發表於 12-9-14 09:54


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


66#
發表於 12-9-13 20:28 |只看該作者

引用:Quote:lovingsleep+發表於+12-9-13+15:04+

原帖由 fitfish 於 12-09-13 發表
唔係煲,係個玻璃爐
面蓋係膠,底盆係易潔,我本來都唔太鐘意易潔,不過個sale亞姐話根本唔會整到個底,佢又真係講得冇錯,係個面既膠蓋拆落嚟洗時要小心d,怕會容易扭咩左



點評

fitfish  扭歪  發表於 12-9-14 09:54

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo