烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1042


1#
發表於 12-9-12 18:59 |只看該作者
在上海吃過麻辣魚,很好吃,是麻而不太棘。買了一些現成一包包的醤料回來,可惜是另一種味,棘為主,我不能吃,請問有冇JM知道怎樣做?




禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-9-14 15:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3168


7#
發表於 12-9-14 15:49 |只看該作者
四川陴縣豆瓣醬點用法??


大宅

積分: 1845


6#
發表於 12-9-14 15:01 |只看該作者

回覆:小小女子 的帖子

我今日先煮咗麻婆豆腐,老公超like,個麻辣味自己用花椒粉同辣椒粉調,加埋姜蓉蒜蓉豆豉蓉
我唔鐘意出面買嘅麻辣醬,唔夠正宗。除非係四川陴縣豆瓣醬就真係好香,不過好難買到





大宅

積分: 1042


5#
發表於 12-9-14 09:56 |只看該作者

引用:最簡單你可以買一隻叫「黎紅花椒油」,超麻

原帖由 vicky_cheun 於 12-09-12 發表
最簡單你可以買一隻叫「黎紅花椒油」,超麻。
請問在哪裡買?
同時多謝其他JM意見




大宅

積分: 3809


4#
發表於 12-9-12 21:44 |只看該作者
可用花椒粉用油炒香,就很麻,至於辣,你5是甘受到,可放少些乾紅辣椒.我很buy花椒.


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-9-12 21:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17001


2#
發表於 12-9-12 21:28 |只看該作者

引用:在上海吃過麻辣魚,很好吃,是麻而不太棘。

原帖由 小小女子 於 12-09-12 發表
在上海吃過麻辣魚,很好吃,是麻而不太棘。買了一些現成一包包的醤料回來,可惜是另一種味,棘為主,我不能 ...
我試過一包"老干媽"嘅麻辣包都ok 再加清雞湯




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo