烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 5272


1#
發表於 12-9-29 02:59 |只看該作者
你地用緊d咩碎肉機呢?我唔想再喺出面買d有雜質嘅攪碎肉,好想買番部碎肉機,有好介紹嗎各位?




禁止訪問

積分: 17182


29#
發表於 12-10-23 21:46 |只看該作者

引用:Quote:mickeychanchan+發表於+12-10-21+05:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5272


28#
發表於 12-10-23 20:13 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

好好用!




男爵府

積分: 5272


27#
發表於 12-10-23 16:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+12-10-23+

原帖由 堯堯豬媽 於 12-10-23 發表
邊間呀
葵芳新都會果間





禁止訪問

積分: 17182


26#
發表於 12-10-23 15:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+堯堯豬媽+於+12-10-23+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5272


25#
發表於 12-10-23 10:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+堯堯豬媽+於+12-10-23+發表我

原帖由 堯堯豬媽 於 12-10-23 發表
我講墨魚滑
我在百街超級廣場
賣廚具地方買$138




珍珠宮

積分: 45321


24#
發表於 12-10-23 10:42 |只看該作者
無專門買碎肉機丫~我都系用攪拌機咋


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


23#
發表於 12-10-23 10:16 |只看該作者

引用:洗多几次就知煩 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


22#
發表於 12-10-23 10:16 |只看該作者

引用:份量唔多,啄都好快啫!除非大量制作!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17182


21#
發表於 12-10-23 09:28 |只看該作者

引用:我整過。會整到好污糟同side時間,不過超好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17182


20#
發表於 12-10-23 09:27 |只看該作者

回覆:mvshop8888 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4097


19#
發表於 12-10-23 09:21 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

自己啄好食D


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-10-23 09:07 |只看該作者
mickeychanchan 發表於 12-10-21 05:18
我終於都買左喇,不過未用!

用完后, 比d意見呀. 我都想買部來攪肉. 但手動, 我誓心要好用力先攪得動..



男爵府

積分: 8669


17#
發表於 12-10-23 07:18 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

我曾經擁有過電動碎肉機,果時呀仔細,所以諗住買舊肉返黎洗乾淨自己搞安心d,有時又可以攪下雞肉咁呢…後來發現部機會食左好多肉喺入面,攪唔到出黎,唔上唔落,最後要拆開部機攞返舊攪唔爛嘅肉出黎用刀啄,睇下你一次過搞得多唔多,如果多的話,呢少少嘅功夫都值得做嘅
另外,我果塊刀片成日都生秀,每洗完一次風乾後,第二日都會有秀積出現,搞到我每次用完又要搵沙紙省佢,用兩用覺得麻煩,呀仔又大,依家都係去街市買舊肉睇住佢洗完攪算喇
我部電動碎肉機係樂聲牌,上海街買,$9XX,依家擺左喺度,廢左武功喇

你睇下我塊刀片,每次用之前要省到乾乾淨淨,否則整左落d食物度仲衰
1350947759006.jpg


珍珠宮

積分: 41288


16#
發表於 12-10-23 04:23 |只看該作者

引用:我見憶世通,百幾蚊就有部,心思思想買,因

原帖由 olivebee 於 12-10-07 發表
我見憶世通,百幾蚊就有部,心思思想買,因為我成日整肉餅呀、餃子呀果D,仲想自己整墨魚滑呀



...
墨魚滑點整?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


大宅

積分: 2541


15#
發表於 12-10-23 00:00 |只看該作者

引用:我終於都買左喇,不過未用!+ +

原帖由 mickeychanchan 於 12-10-21 發表
我終於都買左喇,不過未用!
請問呢個係邊到買?幾錢啊?


男爵府

積分: 5272


14#
發表於 12-10-21 05:18 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

我終於都買左喇,不過未用!
myphoto.jpg



點評

ALAL  cute!  發表於 12-10-21 10:05


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-7 14:56 |只看該作者
四年前買, 當時買好似係570元,做雪芭都可以。
但攪麵團只可以250克,所以而家多數用麵包機。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 15600


12#
發表於 12-10-7 14:50 |只看該作者

引用:回覆+anniecheun+的帖子 已經用左幾年,+唔

原帖由 andyman 於 12-10-07 發表
回覆 anniecheun 的帖子

已經用左幾年, 唔知仲有冇得賣喎
睇唔到相呀!变哂?号



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 12-10-7 14:47 |只看該作者
本帖最後由 andyman 於 12-10-7 14:51 編輯

回覆 anniecheun 的帖子

已經用左幾年, 唔知仲有冇得賣喎係菲記 7625來呀




一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo