求職招聘

跳至

首頁
12

尾頁
   6


別墅

積分: 656


1#
發表於 12-10-12 21:21 |只看該作者
香港藝術計劃為多間各區小學及幼稚園舉辦課餘藝術計劃 , 現誠邀各區兼職活動助理

負責協助導師工作

有耐性鍾意小朋友 , 能獨立工作, 上班守時

懂畫畫,樂器美術優先考慮

工作時間下午為主

薪金$60 起

有意請將個人履歷表或聯絡方法EMAIL到: [email protected]


別墅

積分: 656


29#
發表於 13-1-17 15:24 |只看該作者
回覆 leifyim 的帖子

6:00前放工


別墅

積分: 656


28#
發表於 13-1-17 15:08 |只看該作者
回覆 rabbitnok 的帖子

有興趣者請將資料send email: [email protected]


別墅

積分: 656


27#
發表於 13-1-17 15:06 |只看該作者
本帖最後由 tiffanylhk 於 13-1-17 15:07 編輯

回覆 leifyim 的帖子

可能要帶放學時間不合了,因為我們在學校工作,下課後的課外活動


大宅

積分: 1378


26#
發表於 13-1-9 20:34 |只看該作者
請問工作時間係下午幾點?因為自己都有兩個小朋友要返學,如果就到小朋友放學前的話,我好有興趣,會考時有修美術,對教畫畫好有興趣~


男爵府

積分: 6431


25#
發表於 13-1-5 14:39 |只看該作者
I int ! Please call me ! 93508524! Thx!r


洋房

積分: 93


24#
發表於 13-1-4 20:31 |只看該作者

回覆:tiffanylhk 的帖子

I m very interested in your post. I m a full time mom and will be free on tuesday and wednesday afternoon. Wonder if i need to send you my CV. Please advise if the post is still available. Thank you


複式洋房

積分: 342


23#
發表於 13-1-4 18:19 |只看該作者

回覆:屯門, 天水圍, 青衣, 銅鑼灣區請兼職活動助理(另有其他區)

還要人嗎?我有興趣!




大宅

積分: 4676


22#
發表於 13-1-4 09:58 |只看該作者

回覆:tarot_elle 的帖子

冇人搵我既


男爵府

積分: 5575


21#
發表於 13-1-2 17:54 |只看該作者

回覆:tiffanylhk 的帖子

請問是否長期有工開?還是只有一段時期?




水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


20#
發表於 13-1-1 21:51 |只看該作者

引用:回覆+ctyying+的帖子 你這樣講會不會太恐

原帖由 tiffanylhk 於 13-01-01 發表
回覆 ctyying 的帖子

你這樣講會不會太恐怖!我們是在學校的無講求期找個到方見很不尊重和很有問題的發言, ...
你果位同事咁覆我架mouth:mouth:


別墅

積分: 656


19#
發表於 13-1-1 17:52 |只看該作者
回覆 ctyying 的帖子

你這樣講會不會太恐怖!我們是在學校的無講求期找個到方見很不尊重和很有問題的發言, 因為我們工作就在校內, 未聘請的不能進入課室, 只能在外面約見!!



別墅

積分: 656


18#
發表於 13-1-1 17:45 |只看該作者
回覆 tunghei1025 的帖子

你send 資料聯絡方法到[email protected]

thanks


大宅

積分: 4676


17#
發表於 12-12-31 01:50 |只看該作者

回覆:natalie_donkey 的帖子

我都有興趣,如仍需要人可pm 我電郵,我們send cv 給你


大宅

積分: 1294


16#
發表於 12-12-30 20:28 |只看該作者

回覆:屯門, 天水圍, 青衣, 銅鑼灣區請兼職活動助理(另有其他區)

還要人嗎?有興趣,如仍需人,請PM。


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


15#
發表於 12-10-31 23:21 |只看該作者

回覆:屯門, 天水圍, 青衣, 銅鑼灣區請兼職活動助理(另有其他區)

請問你間公司冇office見工架咩?你同事話是旦揾個地方見???啫點?


大宅

積分: 3156


14#
發表於 12-10-31 11:29 |只看該作者

回覆:tiffanylhk 的帖子

Pls check pm!




別墅

積分: 551


13#
發表於 12-10-31 09:49 |只看該作者

回覆:carel930705 的帖子

請給我多一些資料,謝


民房

積分: 30


12#
發表於 12-10-31 01:35 |只看該作者
回覆 tiffanylhk 的帖子

我住美孚,但我一個禮拜日日既Scedule都唔同,唔系日日下午都得閒,同埋去唔到太遠。我星期一,三,六下午都得,想去最近美孚既地點。謝謝。


別墅

積分: 598


11#
發表於 12-10-24 18:16 |只看該作者
winnie16 發表於 12-10-19 11:49
我本身係在職人仕, 有興趣, 不懂畫畫,樂器美術, 但已經是2位小朋友的媽媽, 有耐性, 資料已電郵給你 ...

請問資料係咪收到呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo