烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 1993


1#
發表於 12-10-18 08:26 |只看該作者
本帖最後由 2akachan 於 12-10-18 08:26 編輯

我都係做便当的BEGINNER.

有偏食的小朋友都可以全部完食的弁用。

小朋友其実好簡単、KAWAII的東西、都鐘意











如果有任何問題可以再問我,或其他日本家庭小菜也可以問我.
因為系黎緊的日子,我將會和大家分享很多日本的家庭小菜和和式甜品,希望大家多多支持


點評

angel31    發表於 12-10-20 12:13
Tonks    發表於 12-10-19 07:14
Sugarpink    發表於 12-10-18 11:29
littlezeta    發表於 12-10-18 09:42


子爵府

積分: 10936


48#
發表於 12-10-20 15:31 |只看該作者

回覆:片岡太太~おはようGOOD MORNING 小朋友勁開心幼稚園的便当

好靚,唔係小朋友都想食



點評

2akachan    發表於 12-10-20 22:23
2akachan    發表於 12-10-20 22:22


子爵府

積分: 12487


47#
發表於 12-10-20 15:02 |只看該作者
好有心機呀~你D大小朋友真係好幸福

點評

2akachan    發表於 12-10-20 22:22


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


46#
發表於 12-10-20 14:49 |只看該作者

回覆:片岡太太~おはようGOOD MORNING 小朋友勁開心幼稚園的便当

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12414

好媽媽勳章


45#
發表於 12-10-20 09:40 |只看該作者


大宅

積分: 2905


44#
發表於 12-10-20 08:10 |只看該作者

回覆:片岡太太~おはようGOOD MORNING 小朋友勁開心幼稚園的便当




男爵府

積分: 8104

睛靈勳章


43#
發表於 12-10-19 08:07 |只看該作者

回覆:片岡太太~おはようGOOD MORNING 小朋友勁開心幼稚園的便当

好有心機




男爵府

積分: 9872


42#
發表於 12-10-19 01:33 |只看該作者

回覆:2akachan 的帖子






伯爵府

積分: 15600


41#
發表於 12-10-19 00:57 |只看該作者

回覆:片岡太太~おはようGOOD MORNING 小朋友勁開心幼稚園的便当





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


伯爵府

積分: 18394

醒目開學勳章


40#
發表於 12-10-19 00:41 |只看該作者
***生於這世代........有點措手不及***
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
幫助別人不求回報,難度簡單一句"多謝"也沒有 ?為人父母者,不覺得可恥 ?還是你心裡是冷漠世界 ?!


伯爵府

積分: 17955


39#
發表於 12-10-19 00:07 |只看該作者

回覆:片岡太太~おはようGOOD MORNING 小朋友勁開心幼稚園的便当

好有心恩




大宅

積分: 2004


38#
發表於 12-10-18 23:50 |只看該作者

回覆:片岡太太~おはようGOOD MORNING 小朋友勁開心幼稚園的便当

支持




珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-10-18 23:46 |只看該作者


禁止訪問

積分: 4969


36#
發表於 12-10-18 23:06 |只看該作者

回覆:片岡太太~おはようGOOD MORNING 小朋友勁開心幼稚園的便当

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1993


35#
發表於 12-10-18 22:59 |只看該作者
回覆 ARTOH 的帖子

我都想日後多D同大家分享。
頭先、己完成明日的便当的公仔。
D鎹明朝先整。。。
明日再UPLOAD。


伯爵府

積分: 16693


34#
發表於 12-10-18 22:51 |只看該作者
2akachan 發表於 12-10-18 22:49
回覆 ARTOH 的帖子

我都係想見到小朋友開心、
真係好少人介紹日本食譜 我家都愛吃 又多一個學習機會 一定支持

加油


大宅

積分: 1993


33#
發表於 12-10-18 22:49 |只看該作者
回覆 ARTOH 的帖子

我都係想見到小朋友開心、
多謝支持!{:1_1:}


大宅

積分: 1993


32#
發表於 12-10-18 22:47 |只看該作者
回覆 pptomoko 的帖子

辺整辺食O西D殘餘物


大宅

積分: 4043


31#
發表於 12-10-18 22:42 |只看該作者

回覆:片岡太太~おはようGOOD MORNING 小朋友勁開心幼稚園的便当

好勁!係咪花好多時間呢?而且每種材料剪細又可能用少少、剩低的可以留下次嗎




伯爵府

積分: 16693


30#
發表於 12-10-18 22:35 |只看該作者
一定支持 好賞心悅目 唔識整 但睇到都好開心吖

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo