烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


子爵府

積分: 12743


1#
發表於 12-10-19 14:03 |只看該作者
學校旅行,第一次係食埋中午先返,想試下整飯糰,因為貪凍左味道都OK,但我想前一晚整定,請問整好係放入雪櫃第二朝就直接拎去,定係整好後放係室溫就OK?


子爵府

積分: 12743


42#
發表於 12-10-24 10:35 |只看該作者
我最後係加左少少壽司醋,因為聽人講加左D飯雪左第2日食都無咁硬,不過我係取其作用,唔係味,所以加左少少都食唔出醋味

由於當晚煮既飯只夠做6個飯糰,即時2個女一人食左一個,淨返4個俾阿女帶去旅行,所以我自己都無試!我只係加醋、飯素、肉鬆,每個用保鮮紙包住,再入落個保暖杯入雪櫃。

第二日個女話D飯無硬只係凍 (佢係未食過凍既因為次次都係即整即食),佢仲請左2個人地食,咁我估人地都食得落肚應該OK掛


大宅

積分: 1993


41#
發表於 12-10-24 09:06 |只看該作者
跳跳虎 發表於 12-10-24 00:48
醋粉就咁溝入飯就可以唔駛再加糖、鹽
系a!


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


40#
發表於 12-10-23 23:48 |只看該作者

引用:回覆+跳跳虎+的帖子 Mix+with+rice+

原帖由 2akachan 於 12-10-23 發表
回覆 跳跳虎 的帖子

Mix with rice
醋粉就咁溝入飯就可以唔駛再加糖、鹽





大宅

積分: 1836


39#
發表於 12-10-23 23:32 |只看該作者
2akachan 發表於 12-10-23 13:53
不如我開個TOPIC、因為可能有其他人想知。。。
好呀,thx!


大宅

積分: 1993


38#
發表於 12-10-23 14:15 |只看該作者
回覆 跳跳虎 的帖子

Mix with rice


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-10-23 14:09 |只看該作者

回覆:2akachan 的帖子

請問壽司粉點用?




大宅

積分: 1993


36#
發表於 12-10-23 13:53 |只看該作者
ybhk 發表於 12-10-22 19:09
可唔可以講下點做燒飯團?要用日本米嗎或是一般港人食嘅米飯都可以?唔該晒 :).



...
不如我開個TOPIC、因為可能有其他人想知。。。

點評

KT0603    發表於 12-10-24 15:31


大宅

積分: 1836


35#
發表於 12-10-22 18:09 |只看該作者

引用:1次整多D焼飯団、冰左食時DING番

原帖由 2akachan 於 12-10-19 發表
1次整多D焼飯団、冰左
食時DING番
可唔可以講下點做燒飯團?要用日本米嗎或是一般港人食嘅米飯都可以?唔該晒 :).




男爵府

積分: 5321

BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-10-22 14:34 |只看該作者

回覆:急~求飯糰保存方法

大家知唔知邊度有得賣包飯團嘅包裝膠?即係好似City Super 咁會將飯同紫菜分開,食嘅時候先3steps 包番飯團,咁張紫菜食嗰陣超脆


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


33#
發表於 12-10-22 14:15 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

影底咗張相了!唔該晒!


大宅

積分: 1993


32#
發表於 12-10-22 14:09 |只看該作者
mickychow 發表於 12-10-22 13:22
回覆 2akachan 的帖子

原來壽司醋都另外要加野,咁粉狀會否容易d?係咪日式超市就有得賣?有無邊隻可以介 ...
http://www.showanavi.jp/archive/archive/1960/6053.php

This one, maybe u can find in japanese supermarket


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


31#
發表於 12-10-22 12:22 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

原來壽司醋都另外要加野,咁粉狀會否容易d?係咪日式超市就有得賣?有無邊隻可以介紹下?
唔該!


大宅

積分: 1993


30#
發表於 12-10-22 12:08 |只看該作者
mickychow 發表於 12-10-22 12:50
回覆 2akachan 的帖子

液體酢,唔該!
飯1.5CUP

砂糖大匙2-3

酢大匙2

塩小匙1


BTW,粉状易用!


大宅

積分: 2009


29#
發表於 12-10-22 12:00 |只看該作者
我平時整會加醋,蟹柳,肉鬆,早一晚整,下午食同夜晚都冇問題,可能有醋.
注意:我冇放入雪櫃架,因為雪左會硬唔好食


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


28#
發表於 12-10-22 11:50 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

液體酢,唔該!


大宅

積分: 1993


27#
發表於 12-10-22 10:59 |只看該作者
回覆 mickychow 的帖子

你用粉状酢?液体酢?


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


26#
發表於 12-10-22 10:44 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

多謝指教!壽司醋應該落幾多先叫做夠?唔該!


大宅

積分: 1993


25#
發表於 12-10-22 10:31 |只看該作者
mickychow 發表於 12-10-22 11:20
回覆 2akachan 的帖子

你好!其實我都想整壽司或者飯團比仔仔做午餐,我買咗壽司模都未試過整,請問加壽司 ...
Hello...

整壽司加壽司醋
整飯團不要加壽司醋

整飯團-If 係入面包材料、外面沾上塩
    If, 係Mix 材料同飯、而d材料係有味的話、5洗加調味料。



天気冷加以Keep常温、香港天気有d濕。
最好用保冷剤Keep.


希望幫到你、有問題再問我。






子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


24#
發表於 12-10-22 10:20 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

你好!其實我都想整壽司或者飯團比仔仔做午餐,我買咗壽司模都未試過整,請問加壽司醋同唔加壽司醋有咩分別?要加幾多分量?如果我早上做好壽司或者飯團然後放溫室到中午先放在食物盒內去學校可以嗎?

唔該!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo