懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   8


別墅

積分: 704


1#
發表於 12-10-19 23:56 |只看該作者
各位媽媽好...
我係一位新加入的媽咪,想分享一下我生十月B的經過!
由有咗開始一直都有係私家同政府做產檢,過程都尚算順利(只是在23週之前有過3次見紅的跡象...)
到咗第32週,係政府度照(因之前懷疑胎盤低),醫生話呀B一切正常,而且體重仲係大B添...叫我唔好食咁多補品同飲孕婦奶粉!(其實都覺得開心架..因為至少呀B有吸收我既營養)
跟住到咗第37週係私家產檢,醫生突然間話呀B個頭好大,有成40Weeks咁大...我話「下,咁即係點呀?」醫生話「無嘢既...驚你難生d啫...」見完醫生後,個腦呆咗...跟住先至識得諗「呀B個腦有無事?會唔會係腦積水呢?」跟住返母嬰健康院產檢,俾份報告醫生睇,當日個醫生好好人,同我分析有關呀B既大頭情況,佢話佢都擔心我會難生,所以建議我第二日去產房俾醫生檢查,睇下會唔會建議開刀或提早催生!
返到屋企同家人商量過,都係睇定啲先啦...(因唔想催生,更加唔想開刀)
如是者,到咗第39週,呀B仍然無動靜,而私家個邊話呀B個頭都係大,咁再返母嬰健康院產檢,要求見返上次個個醫生...個醫生好好,叫我第二日去PMH既K座做檢查,睇下佢哋有咩意見!
第二日去咗PMH,醫生睇返啲報告,話呀B個頭既SIZE仲係正常範圍裡面,而且佢話呀B個頭大唔代表難生,如果呀B個膊頭大就驚啲...而且呀B都未Ready出黎,你夾硬生佢出黎未必係好(佢指若催生唔成功,最後要開刀咪仲慘)..之後佢再同我摸肚做檢查,佢話呀B個頭已經落咗(我29週時已知道)..但仲有一段距離...跟住仲俾咗個期我約催生(預產檢後9日)...
檢查完之後,都覺得呢個醫生講既嘢都有佢既道理,於是乎唯有順其自然等呀B出世啦!!
唔知大家仲有無興趣聽呢?下次再講下我生十月B既經過...


大宅

積分: 2691


77#
發表於 12-10-24 00:16 |只看該作者

回覆:我的懷孕經歷(一)

Thanks for sharing




別墅

積分: 704


76#
發表於 12-10-23 22:22 |只看該作者

引用:恭喜晒!+無唸過胎盤會出唔到....好驚險

原帖由 kitkitfung 於 12-10-23 發表
恭喜晒! 無唸過胎盤會出唔到....好驚險
我都無諗過會咁!祝大家好運!




別墅

積分: 704


75#
發表於 12-10-23 22:19 |只看該作者

引用:恭喜晒你生個大碼B! 我生大女果陣個胎盤都

原帖由 小甜媽 於 12-10-23 發表
恭喜晒你生個大碼B!
我生大女果陣個胎盤都好耐出唔到,助產士話要醫生做手術攞出來,我簽咗紙 ...
嘩!好險喎!好彩到最後無事,恭喜你呀!





別墅

積分: 954


74#
發表於 12-10-23 17:42 |只看該作者
恭喜晒! 無唸過胎盤會出唔到....好驚險


複式洋房

積分: 106


73#
發表於 12-10-23 15:31 |只看該作者

回覆:我的懷孕經歷(一)

恭喜晒,多謝分享!




大宅

積分: 1387


72#
發表於 12-10-23 11:56 |只看該作者

回覆:我的懷孕經歷(一)

恭喜晒你生個大碼B!
我生大女果陣個胎盤都好耐出唔到,助產士話要醫生做手術攞出來,我簽咗紙,等入手術室,好彩個胎盤最後一刻自己滑出來,出果刻都好痛。


大宅

積分: 1787

分享愛 畀面勳章


71#
發表於 12-10-22 23:14 |只看該作者

回覆:十月B 的帖子

恭喜晒,但胎盤part真係好驚




別墅

積分: 704


70#
發表於 12-10-22 22:33 |只看該作者

引用:恭喜!+我想問理現在為何沒有笑氣,我之前

原帖由 oliviaj 於 12-10-22 發表
恭喜! 我想問理現在為何沒有笑氣,我之前係全靠笑氣咋
好似因為笑氣超標!




別墅

積分: 704


69#
發表於 12-10-22 22:32 |只看該作者

引用:回覆+十月B+的帖子 一日一次過來回行30次?

原帖由 CJB 於 12-10-22 發表
回覆 十月B 的帖子

一日一次過來回行30次???!! 定你指分開一日行d?? 行左幾多次你都數住...勁!!
其實前後我行過2次!
一次係39週時行過一次,共360級!
另一次係39週3,共960級(上落一齊計)!
我係一次過行哂咁多級!
我每次行樓梯,我都會俾個目標自己!




別墅

積分: 850


68#
發表於 12-10-22 17:12 |只看該作者

回覆:我的懷孕經歷(一)

恭喜! 我想問理現在為何沒有笑氣,我之前係全靠笑氣咋




大宅

積分: 1562


67#
發表於 12-10-22 15:41 |只看該作者
回覆 十月B 的帖子

一日一次過來回行30次???!! 定你指分開一日行d?? 行左幾多次你都數住...勁!!


別墅

積分: 704


66#
發表於 12-10-22 15:35 |只看該作者

引用:聽完你講好驚呀,我而家準備第二胎,如果冇

原帖由 MrandMrs 於 12-10-22 發表
聽完你講好驚呀,我而家準備第二胎,如果冇笑氣,真係要考慮去私家!



...
其實如果忍得痛,千其5好打止痛針!




別墅

積分: 704


65#
發表於 12-10-22 15:33 |只看該作者

引用:回覆+十月B+的帖子 借問下~你行樓梯係向上

原帖由 CJB 於 12-10-22 發表
回覆 十月B 的帖子

借問下~你行樓梯係向上定向下行嫁???
上下來回咁行,每次32級!來回行咗30次!




大宅

積分: 3013


64#
發表於 12-10-22 14:54 |只看該作者

回覆:我的懷孕經歷(一)

好恐怖伸晒成隻手入去


大宅

積分: 1562


63#
發表於 12-10-22 14:22 |只看該作者
回覆 十月B 的帖子

借問下~你行樓梯係向上定向下行嫁???


大宅

積分: 2116


62#
發表於 12-10-22 14:10 |只看該作者

回覆:我的懷孕經歷(一)

聽完你講好驚呀,我而家準備第二胎,如果冇笑氣,真係要考慮去私家!




伯爵府

積分: 15004

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 DHA勳章


61#
發表於 12-10-22 13:40 |只看該作者
恭喜晒~!

恭喜恭喜胎盤嗰part,睇到打冷震﹗


複式洋房

積分: 294


60#
發表於 12-10-22 00:54 |只看該作者

引用:生完十月B之後,有樣野一定要做既,就係要

原帖由 十月B 於 12-10-21 發表
生完十月B之後,有樣野一定要做既,就係要柯返個胎盤出黎!姑娘叫我用返頭先d力柯個胎盤出黎,我話已經5痛了 ...
Sorry... 我真係笑到收唔到聲恭喜哂




別墅

積分: 704


59#
發表於 12-10-21 23:38 |只看該作者

引用:咁QE好啲定PMH好啲呀?

原帖由 Missyou1211 於 12-10-21 發表
咁QE好啲定PMH好啲呀?
我老公事後就講,覺得QE啲姑娘專業d,無論係控制你生仔既速度定檢查你生仔既進度!同埋你一生完就即刻抱呀B埋黎,教你餵人奶!
至於PMH,生既過程就一般啦!但事後服務oK!好似生完係產房已經問你使5使幫我地影相!同埋上到產後病房,如果佢見你精神唔夠,佢地會幫你照顧BB先!到最後出院前,會有義工黎幫我同BB影相,連同BB腳印一齊俾返哂你,作留念!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo