烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20040

BK Milk勳章


1#
發表於 12-10-22 10:33 |只看該作者
小朋友對蛋可能產生敏感 但距好鐘意食包包 出面包包一定有蛋既成份

媽媽我又好蠢 唔識整麵包既知識


想請教大家 買開用開麵包機既媽媽 請問製造麵包係唔係一定要加蛋?

唔加可以做的成嗎?

因我對麵包機完全無概念 請問製造過程 材料複雜嗎?


大家幫幫我呀 唔該麻煩你地呀 ! 唔該呀


大宅

積分: 4246


13#
發表於 12-10-24 01:21 |只看該作者

回覆:daisypoyee 的帖子

高粉500g
水310g
速酵4g
糖25g
鹽4g




男爵府

積分: 7490


12#
發表於 12-10-23 09:58 |只看該作者

回覆:求救麵包製造高手救救我小朋友呀 ! sos

跟面包機嘅食譜係無蛋架!




大宅

積分: 2259


11#
發表於 12-10-23 09:42 |只看該作者

回覆:求救麵包製造高手救救我小朋友呀 ! sos

可以無蛋架,我尋晚整咗鮮奶包都無用蛋,一樣咁軟熟!



男爵府

積分: 7551


10#
發表於 12-10-23 08:42 |只看該作者

引用:我都是麵包機,我做的包是無蛋無奶無牛油,

原帖由 CCC11 於 12-10-22 發表
我都是麵包機,我做的包是無蛋無奶無牛油,一樣可以好鬆軟
可以無牛油?
我想要食譜呀!




大宅

積分: 4246


9#
發表於 12-10-22 23:47 |只看該作者

回覆:求救麵包製造高手救救我小朋友呀 ! sos

我都是麵包機,我做的包是無蛋無奶無牛油,一樣可以好鬆軟




子爵府

積分: 12489


8#
發表於 12-10-22 22:28 |只看該作者
我都唔鍾意落蛋, 淨係落奶已經好香, 不過我淨係整方包架咋, 因屋企無焗爐. 造型包可唔可以唔落蛋就唔知喇....


男爵府

積分: 7154

畀面勳章


7#
發表於 12-10-22 21:44 |只看該作者

回覆:求救麵包製造高手救救我小朋友呀 ! sos

我跟書, 有個食譜用奶粉但無蛋的, 做出嚟, 包包好軟熟。
有興趣pm我, 因為而家夜了(外國住, 已經23:45, 囡囡瞓了, 唔方便開燈影)


大宅

積分: 2089


6#
發表於 12-10-22 15:22 |只看該作者

回覆:jloklok 的帖子

因為基本上可以用跟機既量杯同spoon , yeast 實際落左幾多我唔多知,不過一包15g 的yeast, 起碼用到4-5次. 呢方面真係要真既面包高手答你。
蛋既問題 - 我反而係覺得落左蛋之後感覺唔到好大不同,所以就習慣無落。
香滑 - 自己覺得牛油重要一點,下多了個味出好多。


水晶宮

積分: 72316

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-10-22 11:26 |只看該作者
唔落蛋唔落奶都得架, 我覺得落左就軟滑d, 既然有敏感就唔好落囉, 分別不大既


侯爵府

積分: 20040

BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-22 11:12 |只看該作者
回覆 kammy.rarak 的帖子

請問yeast的份量大概要幾多度呀 ? 無落蛋既包是否無甘香滑呀 ? 唔該你呀


大宅

積分: 2089


3#
發表於 12-10-22 10:52 |只看該作者

回覆:jloklok 的帖子

視乎食譜,我自己通常整一般方包,蜜糖方包,都是沒有下蛋的。我用象仔,製造過程簡單得很,只是量下水,粉,糖,salt, 牛油,yeast ,有時又會用到牛奶,蜜糖等。希望這些資料幫到你。{:1_1:}


大宅

積分: 2068


2#
發表於 12-10-22 10:47 |只看該作者

回覆:jloklok 的帖子

麵包可以唔加旦的,你可試下用奶或水代替旦液!!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo