自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-11-29 10:11 |只看該作者
係晌返工前幾耐通知公司manager ga?我返10點,我有個同事就次次差唔多夠鐘先通知,今日仲誇張,10:10am先話病?!



點評

ShinTeresa  15分中內都ok 太早打去 同事唔會聽電話, 鬧c你timmouth:  發表於 12-11-29 12:16


男爵府

積分: 8575

牛年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-11-29 13:32 |只看該作者
spen@sa 發表於 12-11-29 10:21
我會whatsapp

我都係用 whatsapp 一次過通知2個人 (我公司得3個人)


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


29#
發表於 12-11-29 12:54 |只看該作者
before 09:30am


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-11-29 12:43 |只看該作者
舊公司就要提早十五分鐘打返去請假!不過我嫌請假好鬼煩,又要打電話,又要拎病假紙返去,頂得住都費事請

I 大蚊豬   


水晶宮

積分: 52056


27#
發表於 12-11-29 12:39 |只看該作者
我地要前一日十一點前通知架...
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 12-11-29 12:38 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

9:15前打番公司




伯爵府

積分: 15636


25#
發表於 12-11-29 12:37 |只看該作者
我返9點~~ 會9點左右打返去 試過9點幾先打(因食左藥再訓 訓過龍)
我地太早打無人係度呀 起碼8:50分先有人


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


24#
發表於 12-11-29 12:01 |只看該作者
我返9:00, 但通常9:45先會打返公司. 因為我公司通常9:30打後先會有人返工.


大宅

積分: 2617


23#
發表於 12-11-29 11:40 |只看該作者
我都係whatapps 同事話佢知請病假~ 不過提早兩個鐘~


男爵府

積分: 9773


22#
發表於 12-11-29 11:18 |只看該作者
我自己一定係9:00前會打返公司比admin (admin平日會早15分鐘返公司)

其實9:00返工,15分鐘之內打返公司都OK,太遲打返去,同事仲可能諗你係咪返工途中有意外定係根本唔知醒返工扮病 (以前有同事試過)

仲有,我公司係如果遲太多都唔主動蒲頭,admin會打比同事問佢去咗邊,有可能會當曠工
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


男爵府

積分: 8090


21#
發表於 12-11-29 10:46 |只看該作者
我地email, 一起身發覺唔舒服就send mail


大宅

積分: 1622


20#
發表於 12-11-29 10:45 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

睇下咩職業啦!如果好似我咁做售貨員,舖頭通常得兩三個人,有人冇返就會得返一個你。如果早啲打黎請假,咁就可以立刻叫其他舖嘅同事轉地點,唔洗佢返左舖頭再轉舖。同埋我個人唔接受whatsapp請假,好似好冇禮貌囉


琥珀宮

積分: 169631


19#
發表於 12-11-29 10:37 |只看該作者

引用:係晌返工前幾耐通知公司manager+ga?我返10

原帖由 prettyoni 於 12-11-29 發表
係晌返工前幾耐通知公司manager ga?我返10點,我有個同事就次次差唔多夠鐘先通知,今日仲誇張, ...
十分鐘內打番黎,唔覺得你同事有問題!




男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


18#
發表於 12-11-29 10:35 |只看該作者
幾點開工就幾點打
不過試過起身(約7:30)唔舒服食咗粒藥,等(9:00)打返去,點知等等吓瞓著咗。。。結果10:XX “窄”醒先記得再打返去,好彩無人話我


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


17#
發表於 12-11-29 10:34 |只看該作者
spen@sa 發表於 12-11-29 10:21
我會whatsapp
我公司講明唔可以whatapp, 話未必一定收到/睇到.


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-11-29 10:34 |只看該作者

引用:以前份工office+24小時有人,要at+least+2+

原帖由 我愛Corina 於 12-11-29 發表
以前份工office 24小時有人,要at least 2 hours打去report sick,及一定要用公司醫生嘅假紙,仲要由診所fa ...
我覺得好主意,唔洗d人扮病!琴日個賤格同事「病假」唔返,唔夠人手,忙到我4點先食lunch,仲係食半個鐘,另一個同事6點先lunch, 食完剛剛收工!




水晶宮

積分: 68478


15#
發表於 12-11-29 10:32 |只看該作者
小睡寶 發表於 12-11-29 10:30
太早都無人聽喎...我通常9:00左右call 公司

me 2
too early
d 同事會 罵 ga

9 am 即打, sometime a bit late ( 10 mins ) 以內


子爵府

積分: 11009


14#
發表於 12-11-29 10:30 |只看該作者
太早都無人聽喎...我通常9:00左右call 公司


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-11-29 10:30 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

其實我地公司有個group chat, manger之前提過早通知可以調動人手,但佢唔聽!做嘢平時已經好有問題,全世界包括老闆都知佢扮病唔返工,但有假紙又吹唔漲,量就照出,一個月放多兩日「病假」!




子爵府

積分: 13118

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 12-11-29 10:29 |只看該作者
我公司唔興用手提架喎,放左工就唔會掂公司既事(除左非非非常緊急)

咁正常我瞓醒覺得病到番唔到工,咁即係等到有人番OFFICE 先打番公司請假啦。

0-15MINS 以內OK 喎。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo