自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4937


1#
發表於 12-12-2 11:44 |只看該作者
想問下你地學咗幾耐?

我而家用緊筆劃輸入法,諗緊好唔好學埋倉頡。因我已經識少少。但成日搵唔倒字。


大宅

積分: 4937


59#
發表於 12-12-3 20:07 |只看該作者

引用:我睇書自學,一晚就學識,之後有個games叫

原帖由 芝達 於 12-12-02 發表
我睇書自學,一晚就學識,之後有個games叫「快快樂樂學倉頡」,練吓,三日內一定熟。



...
請問有冇link?


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-12-2 17:16 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

我是倉頡人


侯爵府

積分: 20620


57#
發表於 12-12-2 17:13 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

上網自學的, 邊學邊用,幾日就上手啦, 當初係老公push我去學,但係反而佢吾識



男爵府

積分: 8716


56#
發表於 12-12-2 16:33 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

我睇書自學,一晚就學識,之後有個games叫「快快樂樂學倉頡」,練吓,三日內一定熟。




水晶宮

積分: 64716

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


55#
發表於 12-12-2 16:32 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

我都唔記得學咗幾耐,我打倉頡好快,1min 50+ 以上!


大宅

積分: 4937


54#
發表於 12-12-2 16:25 |只看該作者

引用:我開班教長者電腦既…我教完佢地倉頡之後都

原帖由 wy.yau 於 12-12-02 發表
我開班教長者電腦既…我教完佢地倉頡之後都會叫長者上網練字既…你學完之後都可以dl個app得閒練下…叫五色 ...
五色學倉頡我有用,不過是android版。幾好用。但可以練嘅字好少。想齊字要買windows版,要俾$$。所以我想搵下網上有冇啲free嘅。


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 12-12-2 16:10 |只看該作者
我日日用報紙打字,好快上手!
I 大蚊豬   


伯爵府

積分: 15189

好媽媽勳章


52#
發表於 12-12-2 15:40 |只看該作者

回覆:crazygal 的帖子

攞扮報紙睇住來打,好快學識
用倉頡快好多




彩鑽殿

積分: 609678

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


51#
發表於 12-12-2 15:35 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

自學




伯爵府

積分: 15543


50#
發表於 12-12-2 15:34 |只看該作者

引用:想問下你地學咗幾耐? 我而家用緊筆劃輸入

原帖由 crazygal 於 12-12-02 發表
想問下你地學咗幾耐?

我而家用緊筆劃輸入法,諗緊好唔好學埋倉頡。因我已經識少少。但成日搵唔倒字。
N年前上堂要學,跟住報紙打,練極都係打得勁慢. 但之後回家玩icq, 又無手寫板,迫住用倉頡,遇到唔識打就查返,死記~就係禁打得勁快,依家見到字,個腦自動閃個碼出黎
倉頡真係好好用。手機用仲方便,打2個碼就出字。試過唔慣篤倉頡用手寫,真係會寫到手腕痛,同勁慢


珊瑚宮

積分: 107864

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


49#
發表於 12-12-2 15:32 |只看該作者
日日打吓, 好快上手架咋, 最緊要你有無心學.


珊瑚宮

積分: 114300

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


48#
發表於 12-12-2 15:29 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

我用速成咋。頭尾碼會容易啲囉


象牙宮

積分: 235626


47#
發表於 12-12-2 15:26 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

我學唔掂,只係學速成,1個月左右ok


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 12-12-2 15:26 |只看該作者

引用:如果想學倉頡,唔好學速成。 我就係例子。

原帖由 rilley 於 12-12-02 發表
如果想學倉頡,唔好學速成。
我就係例子。。。學左速成後,完全無意學倉頡
Me2



望咩呀望


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 12-12-2 15:25 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

打多d好快可以上手,我學速成都係因為以前玩icq



望咩呀望


別墅

積分: 971


44#
發表於 12-12-2 15:22 |只看該作者
首先要知道拆字的方法,會比較容易上手
我用了速成很多年,有一次「的」起心肝,用倉頡打了一份5千字左右的功課,自此以後便用倉頡打所有文件


大宅

積分: 4098


43#
發表於 12-12-2 15:22 |只看該作者

引用:如果想學倉頡,唔好學速成。 我就係例子。

原帖由 rilley 於 12-12-02 發表
如果想學倉頡,唔好學速成。
我就係例子。。。學左速成後,完全無意學倉頡
X2




大宅

積分: 4965


42#
發表於 12-12-2 15:21 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

我剛剛學完,所以,要成日響bk打鄧,如果唔係好易生疏


男爵府

積分: 8108


41#
發表於 12-12-2 15:20 |只看該作者

回覆:用緊倉頡嘅朋友們

實際幾耐唔記得,但好快學識,因係迫返嚟,個時做call台,由數字機變中文機,一邊教一邊日日要落call


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo