夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 17170


1#
發表於 12-12-29 18:26 |只看該作者
本帖最後由 shala 於 13-8-19 11:09 編輯

del



公爵府

積分: 28241


64#
發表於 13-1-3 18:08 |只看該作者
shala 發表於 12-12-29 18:26
婚後係咪都係財政獨立?C6實際先唔知你有幾多私己?
我地一向共產,d錢大部份喺聯名戶口內,我地都有自己私人名嘅戶口,但完全透明,大家都知對方戶口有幾多錢。最近老公要交稅,我都 draw 盡我戶口內嘅錢比佢,冇所謂嘅,佢下次出糧會存返d錢入我戶口


男爵府

積分: 9580

熱血勳章 王國教室勳章 最關心BB問題熱投勳章


63#
發表於 13-1-3 17:46 |只看該作者
唔知 。

女人幾時都要有自己錢。。。。


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


62#
發表於 13-1-3 15:30 |只看該作者
talkative 發表於 12-12-29 19:58
我老公知我有投資其他野, 但就唔知我實際有幾多私己
X 2


男爵府

積分: 5762


61#
發表於 13-1-3 12:25 |只看該作者

回覆:私己$

無分自己錢定佢錢,全部我keep,一齊用.




琥珀宮

積分: 155660

畀面勳章


60#
發表於 13-1-3 11:28 |只看該作者
佢嘅即係我嘅, 我嘅即係我嘅


禁止訪問

積分: 13848


59#
發表於 13-1-3 11:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 69


58#
發表於 13-1-3 11:11 |只看該作者

引用:太太們真係有儲私己的必要,我起步中,+201

原帖由 魚仔餅 於 13-01-01 發表
太太們真係有儲私己的必要,我起步中, 2013 加油



洋房

積分: 69


57#
發表於 13-1-3 11:11 |只看該作者

引用:我地財政獨立,我份糧有多餘錢我會儲起,我

原帖由 miffy 於 13-01-01 發表
我地財政獨立,我份糧有多餘錢我會儲起,我c6唔知有幾多實數



洋房

積分: 69


56#
發表於 13-1-3 11:10 |只看該作者

回覆:李豆豆 的帖子




子爵府

積分: 12943


55#
發表於 13-1-3 09:39 |只看該作者
shala 發表於 13-1-3 09:37
可否要求銀行唔要statement ?

yes! 電子月結單!


伯爵府

積分: 17170


54#
發表於 13-1-3 09:37 |只看該作者

引用:Quote:shala+發表於+12-12-29+22:32+我係今

本帖最後由 shala 於 13-8-19 10:31 編輯
del




子爵府

積分: 12943


53#
發表於 13-1-2 13:55 |只看該作者
shala 發表於 12-12-29 22:32
我係今年先做FTM,C6做會計(一人公司)
所以佢知我搵幾多,但實際有幾多私己就唔知,但昨晚佢話以為封信係佢所以拆咗,我話算啦,但當我睇番原來佢拆咗我封bank statement,我即時覺得唔係咁開心,因為完全冇哂私隱,佢已經兩個月未比家用我,佢叫我出住先,而家重知道我有幾多$咁日後會否更加.....,大家教我點做?
話屋企人有事要幫忙所以借咗俾人,得唔得呢?一係話買哂股票然後輸哂。一係話做哂最長期定期,唔郁得。

不過拆過後我驚佢食髓知味,下次又嚟,咁就永遠無私隱


禁止訪問

積分: 30006


52#
發表於 13-1-1 17:05 |只看該作者

回覆:私己$

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31962


51#
發表於 13-1-1 15:49 |只看該作者

回覆:私己$

太太們真係有儲私己的必要,我起步中, 2013 加油


公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


50#
發表於 13-1-1 15:28 |只看該作者

引用:我老公D錢任我keep+,佢吾care+自己D錢去左

原帖由 lovemenot 於 12-12-29 發表
我老公D錢任我keep ,佢吾care 自己D錢去左邊,只係每日返工有錢駛就算
Me2


瑪瑙宮

積分: 139607


49#
發表於 12-12-31 22:57 |只看該作者
1. 係
2. 唔知
3. 我都唔知佢有無錢剩定大把錢剩
4. 2013 大計係儲多 d 錢.


大宅

積分: 1655


48#
發表於 12-12-31 22:50 |只看該作者

回覆:私己$

由於我對錢的概念好差,所以我冇理自己個戶口D錢,因個個月清,不過老C6就會幫我睇住,如果冇錢佢會過數比我另外C6會存錢落另一個戶口(我個名),佢仲會定期話我知有幾多錢不過我次次都冇心聽,跟本吾知有冇錢


男爵府

積分: 6591


47#
發表於 12-12-31 00:17 |只看該作者

回覆:celinema 的帖子

好幸福呀


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


46#
發表於 12-12-30 17:35 |只看該作者

回覆:私己$

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo