求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   1


民房

積分: 25


1#
發表於 13-1-17 10:12 |只看該作者
有無人有工介紹?本人住黃大仙區,想搵份放星期日同銀行假期既工,人工七千五以上


大宅

積分: 3635


6#
發表於 13-1-22 01:29 |只看該作者
回覆 dabbycheung 的帖子

好啦,多謝..


伯爵府

積分: 17795


5#
發表於 13-1-21 14:03 |只看該作者
回覆 happy3500 的帖子

暫時請左人.


大宅

積分: 3635


4#
發表於 13-1-21 13:44 |只看該作者
回覆 dabbycheung 的帖子

你好.我都有興趣喔.請問係邊度返工架?


民房

積分: 25


3#
發表於 13-1-17 14:38 |只看該作者

回覆:dabbycheung 的帖子

本帖最後由 貓大姐 於 13-1-18 02:03 編輯

9281xxxx whatsapp傾下
咩工黎架?

點評

貓大姐  溫馨提示:請勿在網上公開自己的個人資料  發表於 13-1-18 02:05


伯爵府

積分: 17795


2#
發表於 13-1-17 14:01 |只看該作者
回覆 Vivienkwanchan 的帖子

我有, 但必須要唔憎大陸人, 間中要開OT, 懂國語及電腦, 你O.K.嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo