潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 7979


1#
發表於 13-2-9 16:14 |只看該作者
今日收到入場卷啦,target 珠珠


公爵府

積分: 26645


27#
發表於 13-2-16 20:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowcc11+於+13-02-09+發表今

原帖由 yy428 於 13-02-16 發表
收到喇但一張卷只可以一個人入埸
係架!




公爵府

積分: 26645


26#
發表於 13-2-16 20:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evildada+於+13-02-14+發表我

原帖由 Ashley_ash 於 13-02-14 發表
我暪住屋企人用daddy公司apply 俾呀媽知道實以為係佢既攞左去 希望係未寄黎啦



...
有名係pass到噃,應該仲要去登記處validate 先入得場。



點評

Ashley_ash  收到啦  發表於 13-2-16 21:22


男爵府

積分: 6476


25#
發表於 13-2-16 20:17 |只看該作者

引用:今日收到入場卷啦,target+珠珠

原帖由 chowcc11 於 13-02-09 發表
今日收到入場卷啦,target 珠珠
收到喇但一張卷只可以一個人入埸





男爵府

積分: 7979


24#
發表於 13-2-16 12:39 |只看該作者

引用:回覆+BabyMiMi+的帖子 可以pm個登記網址我

原帖由 amyli130 於 13-02-16 發表
回覆 BabyMiMi 的帖子

可以pm個登記網址我嗎?
我搵唔返啦,不過我記得另一位jm都收到入場券既post入面有link


大宅

積分: 2449


23#
發表於 13-2-16 12:24 |只看該作者
回覆 BabyMiMi 的帖子

可以pm個登記網址我嗎?


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


22#
發表於 13-2-14 21:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mother904+於+13-02-09+發表

原帖由 chowcc11 於 13-02-10 發表
我都係填屋企地址冇問題
我都係填屋企地址喎,希望得啦




禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


21#
發表於 13-2-14 20:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-02-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7410


20#
發表於 13-2-14 20:13 |只看該作者

引用:點解我未收到既?唔通呀媽見係珠寶展以為係

原帖由 Ashley_ash 於 13-02-14 發表
點解我未收到既?唔通呀媽見係珠寶展以為係佢既
我都係今日收到jar, 我係Dec 果時register ga la




禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


19#
發表於 13-2-14 19:35 |只看該作者

回覆:收到啦,珠寶展

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7979


18#
發表於 13-2-14 19:07 |只看該作者

引用:Quote:chowcc11+發表於+13-2-11+12:38+我好

原帖由 Sophia_809 於 13-02-14 發表
下。。。咁係咪即係唔得?
但我收到入場券啦


男爵府

積分: 5931


17#
發表於 13-2-14 16:56 |只看該作者
Is there anyone know the link how to apply for the free admission ticket? Thanks.


別墅

積分: 547


16#
發表於 13-2-14 00:12 |只看該作者
chowcc11 發表於 13-2-11 12:38
我好似冇搞咁多野喎
下。。。咁係咪即係唔得?


男爵府

積分: 7979


15#
發表於 13-2-11 12:38 |只看該作者

引用:我收到佢email確定,我係咪要print出嚟填埋

原帖由 Sophia_809 於 13-02-11 發表
我收到佢email確定,我係咪要print出嚟填埋身份證寄返俾佢?
我好似冇搞咁多野喎


別墅

積分: 547


14#
發表於 13-2-11 00:20 |只看該作者
我收到佢email確定,我係咪要print出嚟填埋身份證寄返俾佢?


男爵府

積分: 7979


13#
發表於 13-2-10 16:49 |只看該作者

引用:可以pm個登記網址我嗎?

原帖由 leungsiufan 於 13-02-09 發表
可以pm個登記網址我嗎?
我都唔記得啦,sorry


男爵府

積分: 7979


12#
發表於 13-2-10 16:48 |只看該作者

引用:我睇過好似要填公司,非珠寶業的人可以填嗎

原帖由 mother904 於 13-02-09 發表
我睇過好似要填公司,非珠寶業的人可以填嗎?
我都係填屋企地址冇問題


男爵府

積分: 7979


11#
發表於 13-2-10 16:48 |只看該作者

引用:我都收到了,係咪就可以免費入場? +

原帖由 Seilunica 於 13-02-09 發表
我都收到了,係咪就可以免費入場?
我諗係


大宅

積分: 2942


10#
發表於 13-2-9 23:05 |只看該作者

回覆:收到啦,珠寶展

可以pm個登記網址我嗎?


翡翠宮

積分: 82043

畀面勳章


9#
發表於 13-2-9 22:16 |只看該作者
我睇過好似要填公司,非珠寶業的人可以填嗎?
日日是好日

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo