潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 4903


1#
發表於 13-2-15 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


30#
發表於 13-2-20 01:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+13-02-20+發表我今

原帖由 miio 於 13-02-20 發表
幾平wor,你係邊度搵架?
我打錯F色先岩




公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


29#
發表於 13-2-20 00:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+im_ak+於+13-02-18+發表本帖

原帖由 qqlun 於 13-02-20 發表
我今日睇左粒1.01。D色。VS2。兩個excellent 1個very good。七萬買得過嗎?
幾平wor,你係邊度搵架?



9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


28#
發表於 13-2-20 00:24 |只看該作者

引用:+本帖最後由+im_ak+於+13-2-19+17:42+編輯+

原帖由 im_ak 於 13-02-18 發表
本帖最後由 im_ak 於 13-2-19 17:42 編輯

回覆 charmmykitty07 的帖子
我今日睇左粒1.01。D色。VS2。兩個excellent 1個very good。七萬買得過嗎?





複式洋房

積分: 152


27#
發表於 13-2-19 17:48 |只看該作者
回覆 Sheungki0101 的帖子

sorli sorli~ 督錯制,更正係E色,唔係D色 sorry
圓形,none,雜質唔係表面所以間公司俾左粒星VS1*。唔識人買架,珠寶展遇到的
所以無論色定淨度都唔夠樓主的好,只是GIA 3Ex,平好多


男爵府

積分: 7410


26#
發表於 13-2-18 21:17 |只看該作者
tongtongmama 發表於 13-2-18 17:14
七萬五咁平? 係咪SB啊?定係花式切割? None既話起碼都十萬啦
Vs1 wor 唔係vvs, 唔洗100k

點評

im_ak  對! 係VS1 ja 唔係vvs  發表於 13-2-19 17:32


子爵府

積分: 11375


25#
發表於 13-2-18 20:20 |只看該作者

引用:Quote:im_ak+發表於+13-2-18+12:36+回覆+ch

原帖由 tongtongmama 於 13-02-18 發表
七萬五咁平? 係咪SB啊?定係花式切割? None既話起碼都十萬啦
係囉!1.01,D,vs1,3ex,none ,discount 左,90-95k已經係幾好友情價




複式洋房

積分: 152


24#
發表於 13-2-18 18:31 |只看該作者
回覆 charmmykitty07 的帖子

haha~
你會唔會睇多兩間先決定?


大宅

積分: 3097


23#
發表於 13-2-18 17:14 |只看該作者
im_ak 發表於 13-2-18 12:36
回覆 charmmykitty07 的帖子

sorry 睇漏左你話連埋証書12萬度...GIA?

七萬五咁平? 係咪SB啊?定係花式切割? None既話起碼都十萬啦


禁止訪問

積分: 4903


22#
發表於 13-2-18 16:52 |只看該作者

引用:回覆+charmmykitty07+的帖子 hehe+係呀,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 152


21#
發表於 13-2-18 15:24 |只看該作者
回覆 charmmykitty07 的帖子

hehe 係呀,所以只係小小參考


禁止訪問

積分: 4903


20#
發表於 13-2-18 15:03 |只看該作者

引用:回覆+charmmykitty07+的帖子 sorry+睇漏左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 152


19#
發表於 13-2-18 12:36 |只看該作者
本帖最後由 im_ak 於 13-2-19 17:42 編輯

回覆 charmmykitty07 的帖子

sorry 睇漏左你話連埋証書12萬度...GIA?
俾你參考,買:GIA 1.01 E, VS1*, 3Ex, 唔駛七萬五


禁止訪問

積分: 4903


18#
發表於 13-2-18 12:04 |只看該作者

引用:回覆+charmmykitty07+的帖子 有證書嗎?人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 152


17#
發表於 13-2-18 11:40 |只看該作者
回覆 charmmykitty07 的帖子

有證書嗎?

人生第一粒石,又唔係平,我寧願色
/淨度降一個grade,買3 Ex
因為我第一粒無買
3 Ex,最近買左3 Ex,我覺得3Ex靚好多d後悔買第一粒


男爵府

積分: 7410


16#
發表於 13-2-18 02:12 |只看該作者
有D貴


禁止訪問

積分: 4903


15#
發表於 13-2-18 01:04 |只看該作者

引用:如果有雷射no.,sure粒石係呢個証書囉,但咁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4903


14#
發表於 13-2-17 04:25 |只看該作者

引用:如果有雷射no.,sure粒石係呢個証書囉,但咁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7719


13#
發表於 13-2-17 02:39 |只看該作者

回覆:elong 的帖子

如果有雷射no.,sure粒石係呢個証書囉,但咁正顏色同clarity最好唔雷射!
上面有人應話無理由無sym....對呀,正常2010年後出既gia會有cut grade,polish,sym...,你問佢拎証書号,可上網查


男爵府

積分: 7410


12#
發表於 13-2-17 01:41 |只看該作者
charmmykitty07 發表於 13-2-17 01:10
我未買架,係托熟人問,佢覆我"朋友話你粒石 ... 無3個Ex, 只有2Ex (cutting & polish) + 1 VVS1 (clarity ...
不如你問佢攞GIA # & ct la, 上網睇清楚d spec 先la

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo