潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23890


1#
發表於 13-2-21 15:43 |只看該作者
本帖最後由 C9J 於 14-6-9 21:24 編輯

好靚,同埋矮踭,著成日都唔赲




myphoto.jpg (32.65 KB, 下載次數: 13)

myphoto.jpg

點評

bb86    發表於 13-2-25 15:18
tsuieva    發表於 13-2-23 16:56
topkidsmom    發表於 13-2-22 17:31
kktsoi    發表於 13-2-22 11:53
manicheung    發表於 13-2-22 00:23
vivibabyvivi    發表於 13-2-21 20:51
Chole    發表於 13-2-21 18:05
alicialee1210    發表於 13-2-21 17:09


大宅

積分: 1114


81#
發表於 13-2-27 01:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Dannychan815+於+13-02-27+發

原帖由 mietwins 於 13-02-27 發表
噢~希望重有貨啦!晤該晒
我今日都有去過,呢個款平底一對都無,有踭就有,不過就吾記得左係乜野顔色




大宅

積分: 1260


80#
發表於 13-2-27 01:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mietwins+於+13-02-27+發表係

原帖由 Dannychan815 於 13-02-27 發表
Yes....我係四季買ga,平底,起碼買左4個月了
噢~希望重有貨啦!晤該晒




大宅

積分: 1114


79#
發表於 13-2-27 01:23 |只看該作者

引用:我想請問,我穿開37,買番37就可以啦? +

原帖由 mietwins 於 13-02-27 發表
我想請問,我穿開37,買番37就可以啦?
我平時著開38,但係呢對我就買左37.5





大宅

積分: 1114


78#
發表於 13-2-27 01:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Dannychan815+於+13-02-25+發

原帖由 mietwins 於 13-02-27 發表
係咪平底嚟㗎?我就係超想買呢對!請問大約何時在澳門買㗎?是否四季嗰間呀?thx



...
Yes....我係四季買ga,平底,起碼買左4個月了




大宅

積分: 1260


77#
發表於 13-2-27 00:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+toosleepy+於+13-02-25+發表

原帖由 Dannychan815 於 13-02-25 發表
我係澳門買ga,mop6600
係咪平底嚟㗎?我就係超想買呢對!請問大約何時在澳門買㗎?是否四季嗰間呀?thx




大宅

積分: 1260


76#
發表於 13-2-27 00:46 |只看該作者

回覆:Valentino鞋,好正

我想請問,我穿開37,買番37就可以啦?




大宅

積分: 1114


75#
發表於 13-2-25 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Dannychan815+於+13-02-23+發

原帖由 toosleepy 於 13-02-25 發表
請問呢對邊到有 and how much? Thx
我係澳門買ga,mop6600




珊瑚宮

積分: 108883

畀面勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 13-2-25 11:25 |只看該作者
回覆 C9J 的帖子


<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


別墅

積分: 817


73#
發表於 13-2-25 11:10 |只看該作者

回覆:Valentino鞋,好正

有無上腳圖看下呀




大宅

積分: 2717


72#
發表於 13-2-25 10:56 |只看該作者

回覆:Valentino鞋,好正

我都有對
myphoto.jpg




別墅

積分: 653


71#
發表於 13-2-25 10:18 |只看該作者

引用:我都有對+ +

原帖由 Dannychan815 於 13-02-23 發表
我都有對
請問呢對邊到有 and how much? Thx


伯爵府

積分: 16057


70#
發表於 13-2-23 21:16 |只看該作者

回覆:Valentino鞋,好正




別墅

積分: 700


69#
發表於 13-2-23 19:28 |只看該作者

回覆:C9J 的帖子

Thanks




侯爵府

積分: 23890


68#
發表於 13-2-23 19:15 |只看該作者

引用:係連叉佛買Valentino+有無9折? +

原帖由 H小姐 於 13-02-21 發表
係連叉佛買Valentino 有無9折?
連卡佛買Valentino,要連卡佛白金卡才有折,但少款D




侯爵府

積分: 23890


67#
發表於 13-2-23 19:13 |只看該作者

回覆:moogoo 的帖子

我都想借VIP, thanks




複式洋房

積分: 418


66#
發表於 13-2-23 19:12 |只看該作者

回覆:Valentino鞋,好正

我的all black! 勁舒服!
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6040


65#
發表於 13-2-23 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moogoo+於+13-02-22+發表本帖

原帖由 Dannychan815 於 13-02-23 發表
可吾可以借用你的vip呀,好想買對全黑平底
PM 咗妳




大宅

積分: 1114


64#
發表於 13-2-23 15:38 |只看該作者

回覆:Valentino鞋,好正

我都有對
myphoto.jpg




大宅

積分: 1114


63#
發表於 13-2-23 15:35 |只看該作者

引用:+本帖最後由+moogoo+於+13-2-22+00:17+編輯

原帖由 moogoo 於 13-02-22 發表
本帖最後由 moogoo 於 13-2-22 00:17 編輯
可吾可以借用你的vip呀,好想買對全黑平底




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo