潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 6760


1#
發表於 13-2-25 20:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 653


16#
發表於 13-2-26 17:58 |只看該作者

回覆:請教RV 漆皮平底鞋

其實2次左右已鬆少少,所以rv 我次次都買細半號


禁止訪問

積分: 6760


15#
發表於 13-2-26 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 653


14#
發表於 13-2-26 16:38 |只看該作者

回覆:請教RV 漆皮平底鞋

我著漆皮都愈著愈鬆,suede 更加鬆,所以我買細半號剛剛好



公爵府

積分: 26033


13#
發表於 13-2-26 10:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+trin527+於+13-02-25+發表漆

原帖由 aiaiaiai 於 13-02-26 發表
Same as u.. Normally I wear 35/5 , so what size should I buy in rv? Tka
Normally wear 35.5, so try 35.5 first in RV shop




子爵府

積分: 11195


12#
發表於 13-2-26 09:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hellomimi_smlam+於+13-02-25

原帖由 trin527 於 13-02-25 發表
漆皮唔會太鬆,但買just fit夏天出汗會腳損,我所以買佢啲鞋由34.5至35



...
Same as u.. Normally I wear 35/5 , so what size should I buy in rv? Tka




子爵府

積分: 10181


11#
發表於 13-2-26 09:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+trin527+於+13-02-25+發表漆

原帖由 Princess_silver 於 13-02-25 發表
我都試過,漆皮鞋頭內個buckle位有粒圓釘行路時頂腳趾公,大半碼又著唔穩比較鬆其實係咪 ...
我又冇呢個問題,而且好舒服。


公爵府

積分: 26033


10#
發表於 13-2-26 06:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+trin527+於+13-02-25+發表漆

原帖由 Princess_silver 於 13-02-25 發表
我都試過,漆皮鞋頭內個buckle位有粒圓釘行路時頂腳趾公,大半碼又著唔穩比較鬆其實係咪 ...
我冇咁嘅情況,不過鞋有時嘟要啱腳形,冇得強求,我著得舒服所以先不停買乍




伯爵府

積分: 19624


9#
發表於 13-2-25 22:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hellomimi_smlam+於+13-02-25

原帖由 trin527 於 13-02-25 發表
漆皮唔會太鬆,但買just fit夏天出汗會腳損,我所以買佢啲鞋由34.5至35



...
我都試過,漆皮鞋頭內個buckle位有粒圓釘行路時頂腳趾公,大半碼又著唔穩比較鬆其實係咪要買對大半碼呢請問jm們有否覺得鞋頭內圓釘頂腳趾公




已刪除用户

積分: 4336


8#
發表於 13-2-25 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kumasanee+於+13-02-25+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26033


7#
發表於 13-2-25 21:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+trin527+於+13-02-25+發表漆

原帖由 hellomimi_smlam 於 13-02-25 發表
但我今日係鞋店試,左腳fit, 但右腳有些頂。我著開36碼,今晚試35•5。怕36鬆得滯。



...
咁要36,另一隻加鞋jin




公爵府

積分: 26033


6#
發表於 13-2-25 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+trin527+於+13-02-25+發表漆

原帖由 kumasanee 於 13-02-25 發表
你隻腳腳好細隻啊
我矮lor, 小肥粒,所以隻腳小




已刪除用户

積分: 4336


5#
發表於 13-2-25 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hellomimi_smlam+於+13-02-25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6760


4#
發表於 13-2-25 21:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hellomimi_smlam+於+13-02-25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26033


3#
發表於 13-2-25 20:55 |只看該作者

引用:請問著耐左對鞋是否會有些鬆?+謝謝。

原帖由 hellomimi_smlam 於 13-02-25 發表
請問著耐左對鞋是否會有些鬆? 謝謝。
漆皮唔會太鬆,但買just fit夏天出汗會腳損,我所以買佢啲鞋由34.5至35




公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-2-25 20:46 |只看該作者

回覆:請教RV 漆皮平底鞋

漆皮難啲,買個鞋撐整大啲對鞋,否則你著一次刮一次


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo