時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9845


1#
發表於 13-3-30 21:52 |只看該作者
由1997 至今,有超過一百萬大陸人移殖左來香港,中央要佢地由上中下層包抄本港人,上至財金職位,中層港漂碩士生,基層既來港一家團聚。所以我敢肯定,香港只有政府愈來愈大陸化,洗黑錢,包庇高官政要愈來愈多,而教育方面,教師都會係呢班港漂來教你個小朋友,話你知黨親這過你呀媽,網上亦都愈來愈多道德塔利班說你不是,小小對抗也叫不該!所以出面想維護本港核心思想既朋友,雖然心有不甘,漂亮的東方之珠落入野人手中,係呢個時勢移得民就移民啦。因為香港真的沒有得救了!




複式洋房

積分: 286


43#
發表於 13-4-4 23:45 |只看該作者

回覆:Enoshma 的帖子






男爵府

積分: 5709


42#
發表於 13-4-4 15:57 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Carelesswhisper+於+13-4-4+09

原帖由 Carelesswhisper 於 13-04-04 發表
本帖最後由 Carelesswhisper 於 13-4-4 09:58 編輯

新加坡沒有所謂的「雙非」問題,因為新加坡憲法根本 ...





複式洋房

積分: 222


41#
發表於 13-4-4 15:34 |只看該作者


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


40#
發表於 13-4-4 09:43 |只看該作者

回覆:香港無得救了

本帖最後由 Carelesswhisper 於 13-4-4 09:58 編輯

新加坡沒有所謂的「雙非」問題,因為新加坡憲法根本就不允許在新加坡出世的嬰孩自動取得新加坡公民權或居留權。只有新加坡公民的子女才有資格取得新加坡的公民權。因此,進入新加坡私家醫院的人純粹是來治病與療養的,主要看中新加坡的醫療水平比東南亞其餘國家高許多,周邊國家的有錢人到新加坡治病與療養休息,為新加坡帶來不錯的收入。

 不過,香港的情況不一樣,香港醫療服務最吸引人的是香港的永久居留權。終審法院判決讓所有在香港出世的嬰孩可取得香港的永久居留權,這就吸引了千千萬萬內地的孕婦來香港生孩子。香港部分私家醫院為了賺取內地孕婦的錢,大量地改造普通病房為產房,依然供不應求,導致香港本土孕婦找不到產房生孩子,產科醫療費急增。

 梁振英上任之後,決定改變這種現象,全力制止內地孕婦來港生小孩,內地「雙非」孕婦來港產子的數量急速下跌。因此,這一次特區政府推出土地供私家醫院集團投標反應不佳,有人認為是因為沒有「雙非」孕婦來港產子之後,醫療產業已不可能大發展,缺乏吸引力。

 我不認為沒有「雙非」孕婦之後,醫療產業就完全沒有價值。新加坡也一樣沒有「雙非」產婦,只憑高水平的醫療服務,已足以吸引周圍國家的有錢人到新加坡醫病與療養。
 要發展醫療產業,最最重要的條件是人才,新加坡通過輸入海外醫療人才補充自己人才不足的問題,香港社會是不是也支持輸入海外醫療人才的政策呢?

http://paper.wenweipo.com/2013/03/20/PL1303200004.htm

多謝當年的政棍,訟棍和尊貴的法官們!



珊瑚宮

積分: 118281


39#
發表於 13-4-4 08:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Enoshma+於+13-04-02+發表我

原帖由 siutsunboy 於 13-04-02 發表
唔係話生態唔重要,但決定一個地方死活我只覺得心態最重要(如果冇天災)



...
說得也沒錯,但習慣性賴皮,乜都賴係人地搞砸,也是一種心態




珊瑚宮

積分: 118281


38#
發表於 13-4-4 08:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Enoshma+於+13-03-30+發表但

原帖由 54heima 於 13-03-30 發表
明嘅,好以新加坡甘,過去十年內人口已經增長了25%,但政府還說要在現在500萬人口的基礎上再增至690萬,搞到 ...
新加坡起碼有揀選,香港係乜都吞




珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


37#
發表於 13-4-4 07:52 |只看該作者

引用:香港本來有得救,就係d有心人搞搞震,所以

原帖由 Carelesswhisper 於 13-04-02 發表
香港本來有得救,就係d有心人搞搞震,所以越來越衰!想當年(上一代又或長輩們),由內地來港,有不少都係勞 ...



禁止訪問

積分: 1183


36#
發表於 13-4-4 06:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38387


35#
發表於 13-4-4 04:41 |只看該作者

回覆:香港無得救了

香港人最緊要先幫香港人,老板優先請本土人先!


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


34#
發表於 13-4-3 00:23 |只看該作者

引用:D香港人咪又係大陸偷渡過黎,睇下係早上岸

原帖由 awah112 於 13-03-30 發表
D香港人咪又係大陸偷渡過黎,睇下係早上岸定遲上岸啫
我父母以至祖父母,曾祖父母,都係合法移居別個地方,佢地都係坐郵船/飛機正式入境,無偷渡既啵。佢地都係正式成為當地居民生至生產下一代。

不知所謂的乙陸!!!


禁止訪問

積分: 93097


33#
發表於 13-4-2 13:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


32#
發表於 13-4-2 13:26 |只看該作者

回覆:香港無得救了

香港本來有得救,就係d有心人搞搞震,所以越來越衰!想當年(上一代又或長輩們),由內地來港,有不少都係勞動人口,在香港打拼,我地先可以享受今天成果!現今,雙非居留權和歪曲了的福利主義(唔洗做取公援),港奸政治抽水,毒傳媒既定立場的報導(不再不偏不倚),前政府少做少錯,搞到香港死咁半。。。


伯爵府

積分: 15357


31#
發表於 13-4-2 12:25 |只看該作者

引用:Quote:siutsunboy+發表於+13-4-2+12:01+良

原帖由 Enoshma 於 13-04-02 發表
我講既係生態問題,例如如果香港個個人都係地下ALL 屎,咁你咪認為係地下ALL 屎係好合理囉。因為你會習慣呢 ...
唔係話生態唔重要,但決定一個地方死活我只覺得心態最重要(如果冇天災)




男爵府

積分: 9845


30#
發表於 13-4-2 12:11 |只看該作者
siutsunboy 發表於 13-4-2 12:01
良幣去邊都係良幣,而且劣幣驅逐良幣係全世界地方,甚至小到你返工嘅地方都發生嘅事,不過適者生存,你覺得 ...
我講既係生態問題,例如如果香港個個人都係地下ALL 屎,咁你咪認為係地下ALL 屎係好合理囉。因為你會習慣呢種奇怪既生態。又例如你出身係食人族,你都會覺得食人係好合理一樣。人係會影響人,由其是D 不好既習慣。


伯爵府

積分: 15357


29#
發表於 13-4-2 12:01 |只看該作者

引用:劣幣驅逐良幣你聽過未? +

原帖由 Enoshma 於 13-04-02 發表
劣幣驅逐良幣你聽過未?
良幣去邊都係良幣,而且劣幣驅逐良幣係全世界地方,甚至小到你返工嘅地方都發生嘅事,不過適者生存,你覺得係劣幣嘅梗有某方面比你良至生存到。如果我地只係孤芳自賞,只係想他人去遷就自己價值觀,只去想這世界差嘅一面,人地嘅不是,只去想人地怎幫我,咁這個世界就真真正正的完了。




男爵府

積分: 9845


28#
發表於 13-4-2 11:19 |只看該作者

回覆:siutsunboy 的帖子

劣幣驅逐良幣你聽過未?




伯爵府

積分: 15357


27#
發表於 13-4-2 11:17 |只看該作者

回覆:香港無得救了

不敢説你的對抗不該,只是你們毫無說服力及魅力而已。如果香港真的會變成這樣,大家自然會反抗,你不用太擔心。老實說,我覺得大陸人受港人影響多於港人受大陸人影響,所以你那些中高基層問題應該唔會出現,有都係有關港人自家質素低劣啫




禁止訪問

積分: 93097


26#
發表於 13-4-2 11:08 |只看該作者

引用:Quote:awah112+發表於+13-3-30+23:25+D香港

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17963

畀面勳章


25#
發表於 13-4-2 10:13 |只看該作者
awah112 發表於 13-3-30 23:25
D香港人咪又係大陸偷渡過黎,睇下係早上岸定遲上岸啫

偷渡過黎的人是沒有退路的, 他們未必真心愛香港, 但他們只能愛香港

當年偷渡過黎的人, 不但沒有侵占當時香港人的利益
反而為香港帶來了人才/資金/活力


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo