美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 456


1#
發表於 13-6-14 06:37 |只看該作者
Sis有好介紹嘛?啱啱見有promotion打面+頸900發優惠價$24,000, 有d心郁郁但又怕洗咗錢唔work~


複式洋房

積分: 456


20#
發表於 13-7-18 22:54 |只看該作者

引用:Quote:yuki_3008+發表於+13-7-18+16:07+我

原帖由 sassyqueen 於 13-07-18 發表
I remember la, there are two prices, $28000 (900) is total tip (new tip)
$24000 (900) is the old tip ...
但係thermage 3得一種咋wo…而且我係講明要做thermage 3嘅價錢……不過佢冇講係nurse or dr 做……至於ultra v lift 我之前都有research過……係用d好似有倒勾嘅線穿入面度……做到有拉緊作用……但我始終對放d嘢入去有保留……點知有冇副作用呢……做完一次之後係咪要keep住做……如果唔繼續做打回原形都ok……最擔心係比未做之前更衰更dum…而且做ultra v lift好似係比d大年紀做(四十中以上嘅人)


禁止訪問

積分: 9047


19#
發表於 13-7-18 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 456


18#
發表於 13-7-18 16:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuki_3008+於+13-06-14+發表S

原帖由 vicky 於 13-07-18 發表
係咪兩萬幾,做完有效兩年嗰啲?我見我同事又係搵醫生打架,但打完完全唔覺有咩分別囉



...
係吖……如果做得好係可以keep2年架……不過如果醫生手勢唔好就會洗咗錢冇效果~



複式洋房

積分: 456


17#
發表於 13-7-18 16:10 |只看該作者

引用:回覆+yuki_3008+的帖子我唔係做THERMAGE,+

原帖由 kplam918 於 13-07-18 發表
回覆 yuki_3008 的帖子

我唔係做THERMAGE, 我打雙下巴囉. 醫生講野幾搞笑,解釋完叫我再諗下先.有需要先約 ...
D service好似幾好wo…起碼冇hard sell先吖~


複式洋房

積分: 456


16#
發表於 13-7-18 16:07 |只看該作者

引用:Quote:yuki_3008+發表於+13-7-17+15:04+我

原帖由 sassyqueen 於 13-07-17 發表
本帖最後由 sassyqueen 於 13-7-17 23:46 編輯
我只係電話問價無walk in問……如果你問題係下垂……themage一定幫到你……我覺得ultra v lift take risk比較大wo


伯爵府

積分: 17273

熱血金章 好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-7-18 11:23 |只看該作者

引用:+Sis有好介紹嘛?啱啱見有promotion打面+頸9

原帖由 yuki_3008 於 13-06-14 發表
Sis有好介紹嘛?啱啱見有promotion打面+頸900發優惠價$24,000, 有d心郁郁但又怕洗咗錢唔work~ ...
係咪兩萬幾,做完有效兩年嗰啲?我見我同事又係搵醫生打架,但打完完全唔覺有咩分別囉




禁止訪問

積分: 1098


14#
發表於 13-7-18 09:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9047


13#
發表於 13-7-18 00:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9047


12#
發表於 13-7-17 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5884


11#
發表於 13-7-17 15:08 |只看該作者

引用:Quote:yuki_3008+發表於+13-7-17+06:10+I+w

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 456


10#
發表於 13-7-17 15:04 |只看該作者

引用:Quote:yuki_3008+發表於+13-7-17+06:10+I+w

原帖由 sassyqueen 於 13-07-17 發表
I went to consult the doctor at lasercare, $28000 (900)
Only done by NURSE not DOCTOR ar!!!
我係打電話去問價錢架……你幾時去consult架?點解果價有出入嘅?不過如果唔係醫生做我就唔考慮,你search到個醫生果comment o甘差又停牌都係唔好去揾佢做喇……寧願係呢度問下有無好介紹好過啦……始終做响塊面度博唔過架~


男爵府

積分: 5871


9#
發表於 13-7-17 14:46 |只看該作者


複式洋房

積分: 456


8#
發表於 13-7-17 14:44 |只看該作者

引用:我有去過呢到.不過唔係做THERMAGE

原帖由 kplam918 於 13-07-17 發表
我有去過呢到.不過唔係做THERMAGE
O甘你做咩療程?佢地d service 好唔好?


禁止訪問

積分: 9047


7#
發表於 13-7-17 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1098


6#
發表於 13-7-17 10:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 456


5#
發表於 13-7-17 06:19 |只看該作者

回覆:yuki_3008 的帖子

Lasercare…不過唔知好唔好~


複式洋房

積分: 456


4#
發表於 13-7-17 06:10 |只看該作者

引用:回覆+yuki_3008+的帖子where+u+see+this+pr

原帖由 sassyqueen 於 13-07-08 發表
回覆 yuki_3008 的帖子

where u see this promotion??

1374012583117.jpg


禁止訪問

積分: 9047


3#
發表於 13-7-8 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 456


2#
發表於 13-6-14 19:25 |只看該作者

回覆:請問有冇人做過thermage第三代

本帖最後由 yuki_3008 於 13-9-23 13:21 編輯

希望各位sis幫幫助介紹~thx!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo