2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3420


1#
發表於 13-7-19 14:50 |只看該作者
我地3月bb有冇聚會可以比bb一齊玩識多d朋友仔呢?最近您地bb有咩新發展阿?


禁止訪問

積分: 3653


24#
發表於 13-7-28 23:03 |只看該作者

引用:b女勁流口水,好鐘意食手,食左手多過右手

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 308


23#
發表於 13-7-28 17:02 |只看該作者

回覆:3月bb最近既發展點阿

想加入媽咪會,可以add我fb,[email protected]




大宅

積分: 3420


22#
發表於 13-7-28 07:59 |只看該作者

引用:黎緊9月15日,有個fb3月媽咪會半歲生日派對

原帖由 星閃 於 13-07-27 發表
黎緊9月15日,有個fb3月媽咪會半歲生日派對,有過百人參加,有興趣可以參加,一齊玩,識下其他同年同月出世 ...
我想問fb系咩阿



大宅

積分: 4750


21#
發表於 13-7-27 20:09 |只看該作者
回覆 2803 的帖子

我個仔27號


別墅

積分: 834


20#
發表於 13-7-27 17:05 |只看該作者

引用:我個仔係3月尾既,條頸有力啦但仲未識翻身

原帖由 Josephmon 於 13-07-19 發表
我個仔係3月尾既,條頸有力啦但仲未識翻身,周身yuk,餵奶同抱都好難。佢好中意笑,外向中意同人玩。無乜流 ...
我亞仔21号出世。D行為同進度同你仔仔差不多1樣,你BB幾号出世呀?


複式洋房

積分: 308


19#
發表於 13-7-27 07:59 |只看該作者

回覆:mrssteph 的帖子

黎緊9月15日,有個fb3月媽咪會半歲生日派對,有過百人參加,有興趣可以參加,一齊玩,識下其他同年同月出世bb
個女前兩日打針,呢兩日都好扭,仲有小小燒,又唔係幾肯食




公爵府

積分: 25979


18#
發表於 13-7-26 20:23 |只看該作者

引用:但老人家就係吾會听人講。次次見到都捉佢出

原帖由 concon17 於 13-07-26 發表
但老人家就係吾會听人講。次次見到都捉佢出來,仲同我講要綁手 如果俾我發現佢甘對我個仔,我會發 ...
無錯…… 我6299嚟睇佢成日都唔俾佢食手,幾個鐘,我由得佢,平時我會俾b仔食……


別墅

積分: 749


17#
發表於 13-7-26 18:30 |只看該作者

回覆:KAKAMAMAKAKA 的帖子

但老人家就係吾會听人講。次次見到都捉佢出來,仲同我講要綁手 如果俾我發現佢甘對我個仔,我會發顛


複式洋房

積分: 125


16#
發表於 13-7-26 11:26 |只看該作者

回覆:3月bb最近既發展點阿

b女勁流口水,好鐘意食手,食左手多過右手。啜住奶嘴發覺隻手指放唔到入口會好迷失,想發老脾。係床就360轉身,但未識轉身!
你地bb捉玩具個陣,會唔會得其中一隻手發達d?手指靈活d?係咪會似左yau?




大宅

積分: 3420


15#
發表於 13-7-21 12:28 |只看該作者

引用:嘈到爆,+係咁用D口水來做聲大呀,+床邊掛住D

原帖由 KAKAMAMAKAKA 於 13-07-21 發表
嘈到爆, 係咁用D口水來做聲大呀, 床邊掛住D玩具比佢拆唒落來放入口, 睇少眼已經個枕頭上面唔係個B頭, 變左 ...
聽講出牙會勁流口水同炆到爆


伯爵府

積分: 18941


14#
發表於 13-7-21 10:18 |只看該作者
嘈到爆, 係咁用D口水來做聲大呀, 床邊掛住D玩具比佢拆唒落來放入口, 睇少眼已經個枕頭上面唔係個B頭, 變左對腳, 口水一直都有流, 咁係代表出牙仔?


大宅

積分: 3420


13#
發表於 13-7-21 08:46 |只看該作者

引用:我都見倒阿女下排有兩點白,摸落硬硬哋,應

原帖由 ssesther 於 13-07-21 發表
我都見倒阿女下排有兩點白,摸落硬硬哋,應該要出牙仔啦!
難怪最近成日玩口水。



...
好開心


複式洋房

積分: 247


12#
發表於 13-7-21 06:40 |只看該作者

回覆:3月bb最近既發展點阿

我都見倒阿女下排有兩點白,摸落硬硬哋,應該要出牙仔啦!
難怪最近成日玩口水。




大宅

積分: 3420


11#
發表於 13-7-20 16:11 |只看該作者

回覆:3月bb最近既發展點阿

我見到bb下面果排牙肉有兩達淡白色系咪牙仔要出黎喇,我應該點做


伯爵府

積分: 18941


10#
發表於 13-7-20 10:46 |只看該作者
回覆 joyce209 的帖子

無錯, 同埋食手指其實係佢用緊腦控制練習, 所以唔好阻佢呀.


大宅

積分: 3420


9#
發表於 13-7-20 10:15 |只看該作者

引用:我個仔係3月尾既,條頸有力啦但仲未識翻身

原帖由 Josephmon 於 13-07-19 發表
我個仔係3月尾既,條頸有力啦但仲未識翻身,周身yuk,餵奶同抱都好難。佢好中意笑,外向中意同人玩。無乜流 ...
慢慢黎我朋友個女三月頭都未識返身,中意笑真好,我女好中意喊orz


大宅

積分: 3420


8#
發表於 13-7-20 10:13 |只看該作者

引用:足左4個月打後,成日舉起隻手去掂佢想攞嘅

原帖由 mondymondy 於 13-07-19 發表
足左4個月打後,成日舉起隻手去掂佢想攞嘅野。同埋同佢用大U型枕坐,佢成日中向前跟住用隻手撐住,唔鍾意向 ...
系阿 我個女都唔中意i後坐同中意一路坐一路食佢既腳指==我個女食系食手指,逐隻逐隻食


男爵府

積分: 5397


7#
發表於 13-7-20 06:49 |只看該作者

引用:吾知食手使吾使界呢?我99成日吾俾佢食,捉

原帖由 concon17 於 13-07-20 發表
吾知食手使吾使界呢?我99成日吾俾佢食,捉返佢隻手出黎。
食手係好事,係佢自我安撫同感受世界的第1步。因為現階段佢地係用口去認識世界,愈唔比佢食,會愈難戒。唔洗理佢,適當時自然就會唔食。


別墅

積分: 749


6#
發表於 13-7-20 05:37 |只看該作者

回覆:Josephmon 的帖子

吾知食手使吾使界呢?我99成日吾俾佢食,捉返佢隻手出黎。

點評

sarahtam  我99同你99一樣!! 成日捉返BB隻手仔出黎, 話~唔淮食手指!!  發表於 13-7-20 20:59

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo