跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 230


1#
發表於 13-9-5 22:31 |只看該作者
大家的 BB 都兩歲幾大了, 佢地係唔係自己訓?
我自己果個晚晚要陪住先肯訓, 但少則半個鐘, 多則個半鐘, 令我無時間湊細妹 (兩個月)

想請教大家有冇訓練佢地自己訓既方法 ?

多謝 !


複式洋房

積分: 319


3#
發表於 14-1-1 17:44 |只看該作者

回覆:唔駛陪, 自己訓

我為咗準備生第二個,所以都刻意整間房比大仔,訓練佢自己訓。

首先整房時比佢參與,如揀床單,再落咀頭講到佢有間房/自己床係一件好開心嘅事,係大個仔的指標。

初初都陪到佢訓著,開音樂同夜燈比佢,跟住搵藉口行開一陣再返去,如:去廁所、攞嘢,之後再同佢傾只陪到佢聽完歌,而家可以陪佢聽完五首歌就由得佢自己訓。

我覺得咁大個可以同佢慢慢傾,但一定要佢真係願意,唔可以迫,有時佢會返返轉頭要陪到訓著,呢個時時候都要滿足佢,當佢準備好就可以自己訓。


大宅

積分: 1838


2#
發表於 13-9-6 08:52 |只看該作者
我呀囝27M因為由細到大都係瞓大床, 加反瞓, 所以一向有人會陪佢入睡先, 之後自己先做野, 呀囝鍾意望住先瞓到, 同埋你可以下午唔好比小朋友瞓咁耐午睡, 咁佢就夜晚會好快瞓著, 我個人經驗

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo