自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8395

hashtag影視迷勳章


1#
發表於 13-9-11 18:23 |只看該作者
屋企果部買左未夠5年就打柴!預3-4千!32吋!咩牌子耐用啲?
樂聲?LG?SAMSUNG
THANKS


水晶宮

積分: 50007


11#
發表於 13-9-12 01:46 |只看該作者

回覆:邊隻電視好??!

因為快搬屋要買電視,所以行過下兩大電器鋪,價錢每個牌子其實都差不多,我首選會簡返用開嘅Sony,次選Sharp、Panasonic




男爵府

積分: 5619


10#
發表於 13-9-12 00:33 |只看該作者

引用:屋企果部買左未夠5年就打柴!預3-4千!32吋!

原帖由 jin9 於 13-09-11 發表
屋企果部買左未夠5年就打柴!預3-4千!32吋!咩牌子耐用啲?
樂聲?LG?SAMSUNG
THANKS
Sony




大宅

積分: 1075


9#
發表於 13-9-12 00:32 |只看該作者

回覆:邊隻電視好

Sharp



男爵府

積分: 9009


8#
發表於 13-9-11 20:11 |只看該作者

回覆:hihiwin 的帖子

你好彩!當時我上綱首尋過我買的型號,壞机是常見情況,我估3叔都知,所以首3年保期未過,問佢都拒絕延長保期,2萬幾玩唔足3年!


男爵府

積分: 8395

hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-9-11 20:02 |只看該作者

回覆:邊隻電視好

thanks ALLBK真係拎到好多意見


水晶宮

積分: 57772

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-9-11 19:57 |只看該作者
Panasonic


珍珠宮

積分: 39434


5#
發表於 13-9-11 19:55 |只看該作者
我屋企果部 Sony Bravia 4x 吋 用左超過5年, 仲work, 未壞過 (Touch Wood), 顏色仲ok 喎!


男爵府

積分: 6190


4#
發表於 13-9-11 19:51 |只看該作者

回覆:邊隻電視好??!

lg 3d電視




禁止訪問

積分: 22218

BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-9-11 19:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9009


2#
發表於 13-9-11 19:35 |只看該作者

回覆:邊隻電視好

邊部都好,千其唔好買三叔,3/5個月就壞一次,整完崖唔到大半年又壞,3年保養期共壞了5次!保養期完後佢又唔肯續保,當年$2x,xxx在伯老會買的最新型號,52寸。机渣公司更渣:;pppp:


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo