自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 11902


1#
發表於 13-10-12 23:02 |只看該作者
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩完。為左d囝唯有忍耐




大宅

積分: 2521

BK Milk勳章 畀面勳章


52#
發表於 13-10-13 18:29 |只看該作者
我一早講到明,見男家啲人,一年唔過十次!包括99


大宅

積分: 3164

熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


51#
發表於 13-10-13 18:17 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

正常架,同男家多數都係咁静,最緊要你鐘意你c6咪得law, 無問題的


子爵府

積分: 12075


50#
發表於 13-10-13 17:58 |只看該作者

回覆:KATRINE 的帖子

長此下去,會影響夫妻感情!
遷就下拉!當俾面老公。

事實,你寫的同我情況一樣





大宅

積分: 1339


49#
發表於 13-10-13 16:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow2013+於+13-10-13+發表我

原帖由 Sherryyim 於 13-10-13 發表
Me too
咁你地呢家點處理,因為我打算婚後生b.我唔想影響下一代


大宅

積分: 1339


48#
發表於 13-10-13 16:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow2013+於+13-10-13+發表我

原帖由 BBPool 於 13-10-13 發表
Me2,佢幫住晒佢屋企人同親戚lor
佢又唔會,不過佢有時會話手掌手背都係肉


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


47#
發表於 13-10-13 15:23 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

應酬一下當比面老公




別墅

積分: 738


46#
發表於 13-10-13 15:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sherryyim+於+13-10-13+發表

原帖由 meow2013 於 13-10-13 發表
我們嗌交永遠都係因為佢家人
Me2,佢幫住晒佢屋企人同親戚lor


別墅

積分: 738


45#
發表於 13-10-13 15:19 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

呢d應酬少不免,而且我老公提示我唔好玩電話,盡量扮演有家教既媳婦,少說話少做事
不過佢去我女家時,竟然手&眼不離電話,
我媽好心叫佢飲湯,佢都唔接碗湯飲lor


大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


44#
發表於 13-10-13 15:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sherryyim+於+13-10-13+發表

原帖由 meow2013 於 13-10-13 發表
我們嗌交永遠都係因為佢家人
Me too




大宅

積分: 1339


43#
發表於 13-10-13 15:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow2013+於+13-10-13+發表咁

原帖由 Sherryyim 於 13-10-13 發表
不聞不問
我們嗌交永遠都係因為佢家人


侯爵府

積分: 20422


42#
發表於 13-10-13 15:12 |只看該作者

引用:越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇

原帖由 KATRINE 於 13-10-12 發表
越來越唔like同男家的人相處。我唔埋堆。冇野講。我like自己一個。想全部場合不出席。不過咁做就等於同c6玩 ...
應酬式都要


別墅

積分: 720


41#
發表於 13-10-13 15:09 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我同c6同6299住。未有小朋友。
有時老人家既生活習慣同方式係同我好唔同。
有時自己都會唔開心。但過左果刻。就會無野。
雖則6299個地位點都唔及自己親生父母。
但因為愛屋及烏。我都好錫兩位老人家同尊重佢地。
到而家一齊住左兩年。係有時煩d之外(例如叫你食多d飯。穿多d衫。早d訓之類)諗深一層其實都係關心自己。每個人表達愛既方式唔同。換個諗法就會舒服好多。久而久之。每當我同c6吵架。6299都會企喺我果邊。而c6亦見甘樣都識得體諒我同住既難處。會更加錫我。

雖然到而家呢刻佢地仲未要我一定出席男家聚會。亦唔知到將來係點樣。但我仍然會keep住錫6299.

曾經。c6亦提過如果頂唔順就搬出去住(我地絕對有能力搬)但我覺得6299會好慘。所以無搬。將心比心。我都唔想將來個仔為左個老婆唔要呀爸呀媽。

我信有因果。對人好。對方未必會對返你好。但對人差。就算本身大方都會愈來愈心淡。


大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


40#
發表於 13-10-13 15:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sherryyim+於+13-10-12+發表

原帖由 meow2013 於 13-10-13 發表
咁你男人點睇呀?
不聞不問




大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


39#
發表於 13-10-13 15:05 |只看該作者

回覆:meow2013 的帖子

亦都不聞不問




大宅

積分: 1339


38#
發表於 13-10-13 15:01 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我出年先結婚,但已經討厭係d阿嫂扮上菜,6299就永遠偏幫,蝦入未有張證書:ayawn


寶石宮

積分: 281776


37#
發表於 13-10-13 14:56 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

當應酬


大宅

積分: 1339


36#
發表於 13-10-13 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sherryyim+於+13-10-12+發表

原帖由 lovelyliz 於 13-10-12 發表
Yeah me 2!!!
我同c6屋企人已擺到明唔妥,以後可以不見!我勁開心
真的可以嗎?


大宅

積分: 1339


35#
發表於 13-10-13 14:54 |只看該作者

引用:我同男家直頭絕交,冇問題喎,就係連幾小時

原帖由 Sherryyim 於 13-10-12 發表
我同男家直頭絕交,冇問題喎,就係連幾小時都忍唔到,做乜咁辛苦自己,又唔係靠e班人

...
咁你男人點睇呀?


水晶宮

積分: 59166


34#
發表於 13-10-13 14:53 |只看該作者

回覆:我唔應該結婚

我地2個都唔中意家庭活動,應酬親戚。。好夾。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo