跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 212


1#
發表於 13-11-18 13:55 |只看該作者
阿女讀全日n, 返咁耐病咁耐,食完藥好兩三日又起鼻水咳,每星期都睇醫生同食藥...你地個b
有冇呢啲情況?


複式洋房

積分: 212


19#
發表於 13-11-21 13:19 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享

其實年頭已幫阿女打左流感針,因為預左佢要返學所以打定,點知打完之後就keep住傷風咳病到而家...不過好多謝大家意見,奇異果蜜糖我都會試,希望好似你地講咁,到下學期會好啲啦,感謝各位


男爵府

積分: 5056


18#
發表於 13-11-21 08:31 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享

小朋友無病時不防食維xx靈蜜糖,早上起身食1次,我女食完真係少病左好多,呢隻好好架!


大宅

積分: 2455


17#
發表於 13-11-20 14:00 |只看該作者
回覆 Heinamtang 的帖子

完全明白你呀,我女未番全日班時,又係比我奶奶老爺揍,佢地又係亂咁比野我女食,日日去酒樓飲下午茶,你知酒樓D野食味精重又冇益,仲好鐘意比埋D垃圾食物我女,所以我先攞番黎放喺嬰園,佢地比既食物營養好好多,雖然初時真係病多咗,但至少食野方面放心,原來流感針咁勁,不過我暫時喺食水果方面幫到手,唔使番工的話,我都想只報半日班


別墅

積分: 821


16#
發表於 13-11-20 13:39 |只看該作者
我女由去年開始讀N班時,都有打流感針,加上每天最少一生果,感冒、咳都是少咗。今年八月開學K1,至今三四個月,Touch wood 講句,都冇病過。流感針可能真的有效。


大宅

積分: 4162


15#
發表於 13-11-20 00:25 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享?

可以打吓流感針,我囝囝打了,鼻水、咳嗽少很多




複式洋房

積分: 212


14#
發表於 13-11-20 00:22 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享

謝謝你們的意見,我會試試比佢食奇異果,不過真係要佢無咳先食得,我都希望阿女可以靠自己抵抗力好返,但我地呢啲全職媽,真係唔可以成日請假照顧佢,佢全日班放學就老爺奶奶湊,叫就叫左佢地要幫阿女戒口,但實際有冇做到,佢地又有冇亂比野阿女食呢?!!大家做人家嫂既都明啦,唉,有能力我都希望自己全職湊返...


大宅

積分: 2455


13#
發表於 13-11-19 10:03 |只看該作者
我個女番N班全日的,當年又係全年未停過睇醫生,後來試吓吃奇異果,睇住佢抵抗力好好多,仲TOUCHWOOD冇咩點睇醫生,大家都試吓啦,我介紹咗比我女同學仔媽咪,佢都讚呢


複式洋房

積分: 395


12#
發表於 13-11-19 09:32 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享?

初初K1上學期係病到未停過,到下學期就好d, 小朋友多真係好似傳染,多d帶小朋友去公園跑下,跳下,情況有改善了




禁止訪問

積分: 125


11#
發表於 13-11-19 09:30 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 212


10#
發表於 13-11-19 08:39 |只看該作者

回覆:marlou 的帖子

唉,我女8月開學到而家,每星期如是,佢食緊藥時係好晒完全收晒鼻水無咳,已經食完西藥再食中藥調理,但一返兩三日學又黎過,醫藥費真係好甘,蟲虫丸,魚肝油乜都試過都係咁


大宅

積分: 2716


9#
發表於 13-11-18 21:49 |只看該作者
回覆 Heinamtang 的帖子

頭一個月, 差唔多個個星期都食葯.....係煩, 不過冇辨法, 咁細個唔會識要用手Um 住, 又唔會話去洗手. 不過我覺得如果keep 住睇果個醫生唔得, 要轉.... 我之前三個星期, 都係食緊同一個.... 只係好左少少, 唔斷, 但一轉左醫生, 可能佢知番緊學, 所以成份重左少少, 好快左~ 都冇再咁易中招.


禁止訪問

積分: 4754


8#
發表於 13-11-18 20:07 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8457


7#
發表於 13-11-18 19:14 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享?

我個仔發過一次燒,但係自己病!唔關學校事




大宅

積分: 4720

2024年龍年勳章


6#
發表於 13-11-18 18:35 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享

Same, 我嗰隻由 8 月開學病到 12 月, 係隔個聖誕假先完全好返哂


男爵府

積分: 7438


5#
發表於 13-11-18 17:56 |只看該作者
我仔n 班頭一兩月都病架,細丫麻。好正常


伯爵府

積分: 15308

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-11-18 17:13 |只看該作者

回覆:有冇讀全日班既媽媽可分享

我女讀全日k,睇醫生d錢多過學費,因為佢一病就傳染埋細妹,打孖黎,


男爵府

積分: 5056


3#
發表於 13-11-18 16:30 |只看該作者
回覆 Heinamtang 的帖子

別太擔心適應期,好正常!


洋房

積分: 35


2#
發表於 13-11-18 13:59 |只看該作者

回覆:Heinamtang 的帖子

我個女返左一星期,已經要請一星期病假喇,仲食足一星期藥呀!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo