醫護健康

跳至

首頁
1

尾頁
   3


伯爵府

積分: 15830

育兒性格勳章 想生BB熱投 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 14-1-29 00:21 |只看該作者
嫲嫲有腦退化症,糖尿病,血壓高,
已食藥,打姨島素。

嫲嫲因腦退化,經常半夜偷野食,
砂糖、蒜蓉、腐乳、乾瑤柱…總之咩都們黎食,
最後前排血糖上到成30,
有日午睡後,突然覺得成身痛,
入左急症室,要即時入院

原來佢血糖高,引致心藏有問題。
經幾星期,而家終於出院。

出院後我地鎖起晒d野,
嫲嫲唔開心,無零食,

其實有無乜野健康食品岩嫲嫲食呢?
自己又可以整咩零食呢


珍珠宮

積分: 31980


2#
發表於 14-1-29 16:06 |只看該作者
本帖最後由 _candy_ 於 14-1-29 16:09 編輯

我個都有糖尿,我會買Fifty 50同gullon呢2隻牌子,睇清楚無糖、定低糖,呢2種版子係專俾糖尿糖人食的,佢地有糖、朱古力、果醬個d,我係永安買的。

特別推薦gullon隻無糖朱古力餅好好食圓形個種,中間係朱古力,一大舊朱古力好正不過佢地隻威化餅雲尼拿味唔好食

點評

iusiube  雖無糖,但脂肪高  發表於 14-1-31 18:10


大宅

積分: 2921


3#
發表於 14-1-29 18:10 |只看該作者
今日隔離屋個叔叔無意中話比我知,有種奶粉對呢個病好有幫助!


大宅

積分: 1304


4#
發表於 14-2-1 21:47 |只看該作者
我阿哥而家口痕, 就食車厘茄同青瓜, 效果非常好, 血糖完全受控制 ! 但我覺得好難頂 !


伯爵府

積分: 15830

育兒性格勳章 想生BB熱投 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 14-2-2 10:29 |只看該作者

引用:我阿哥而家口痕,+就食車厘茄同青瓜,+效果非

原帖由 CLIFFMA 於 14-02-01 發表
我阿哥而家口痕, 就食車厘茄同青瓜, 效果非常好, 血糖完全受控制 ! 但我覺得好難頂 ! ...
我係網上見d人焗「秋葵」,
我自製左d「秋葵脆片」俾阿嫲食。

我試過無味,脆脆地,但唔知佢鍾唔鍾意食。
1391308051802.jpg


珍珠宮

積分: 31980


6#
發表於 14-2-2 18:40 |只看該作者
iusiube 雖無糖,但脂肪高 發表於 前天 18:10





家人過瘦,所以佢唔怕脂肪


大宅

積分: 3754

食得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


7#
發表於 14-2-5 14:11 |只看該作者

回覆:糖尿病有咩零食

我家老人夜晚也愛偷食,我地晚餐會煮多啲菜,留返俾佢宵夜

秋葵片good,不過我買現成的
另外都會買其他乾果片,例如苦瓜片
脆脆的,家中糖尿老人喜歡

糖尿奶粉都有買,充麥片食
不過如果跟足份量,就等如一份正餐,要控制


伯爵府

積分: 15830

育兒性格勳章 想生BB熱投 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 14-2-5 22:10 |只看該作者
本帖最後由 yimyim_paul 於 14-2-5 22:10 編輯
syduck 發表於 14-2-5 14:11
我家老人夜晚也愛偷食,我地晚餐會煮多啲菜,留返俾佢宵夜

秋葵片good,不過我買現成的

唉~阿嫲嫌秋葵片無味~
唔喜歡~
仲可以有咩零食岩佢?


大宅

積分: 3754

食得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


9#
發表於 14-2-5 23:44 |只看該作者

回覆:yimyim_paul 的帖子

食一啲堅果類可以嗎?例如果仁、合桃
不過膽固醇比較高,只能吃幾粒

或者幾塊梳打餅


珍珠宮

積分: 31980


10#
發表於 14-2-6 01:43 |只看該作者
syduck 發表於 14-2-5 23:44
食一啲堅果類可以嗎?例如果仁、合桃
不過膽固醇比較高,只能吃幾粒
長者消化力弱,食堅果好易胃痛


伯爵府

積分: 15830

育兒性格勳章 想生BB熱投 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 14-2-7 00:17 |只看該作者

引用:食一啲堅果類可以嗎?例如果仁、合桃不過膽

原帖由 syduck 於 14-02-05 發表
食一啲堅果類可以嗎?例如果仁、合桃
不過膽固醇比較高,只能吃幾粒
應該唔得…
阿嫲3高,又糖尿,又高血壓…
而家仲話個心唔好…
高脂、高蛋白都唔ok


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo