自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2647


1#
發表於 07-7-13 12:00 |只看該作者
元朗私營安老院較好呢?請比d意見我, thanks


大宅

積分: 3650


2#
發表於 07-7-13 14:47 |只看該作者
我爺爺以前o係大榮華隔離間老人院 (唔記得名, 有幾層o架), 有單人房, 可以放電視, o的嬸嬸都ok, 又會安排活動時間 (要佢哋出大廳做運動)... 同埋都算乾淨... 不過可能間間老人院都係有少少味...

唯一唔好就係老人家唔肯行出去食飯, 佢哋都唔"鼓勵"佢, 反而直接送飯入房... 我就唔係好鍾意囉... 老人家要行多啲嘛

原文章由 Winnie1810 於 07-7-13 12:00 發表
元朗私營安老院較好呢?請比d意見我, thanks
Our anniversary[br]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo