爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 724


1#
發表於 15-9-22 08:14 |只看該作者
但係我唔想佢買
好危險




男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-9-22 08:56 |只看該作者
佢唔比你買野又得唔得?


別墅

積分: 724


3#
發表於 15-9-22 09:38 |只看該作者

回覆:dick9394 的帖子

我買既野冇危險
同埋屋企已經有部私家車喇




男爵府

積分: 5325


4#
發表於 15-9-22 10:03 |只看該作者
白色貓仔 發表於 15-9-22 09:38
我買既野冇危險
同埋屋企已經有部私家車喇
佢要買你唔比, 佢都會背住你去買。有無話想買乜款既電單車先


別墅

積分: 724


5#
發表於 15-9-22 15:53 |只看該作者

回覆:dick9394 的帖子

Honda NC750X DCT / Yamaha T-max 530

咩款有咩唔同




大宅

積分: 3505


6#
發表於 15-9-22 16:31 |只看該作者

回覆:老公話要買電單車

咁佢點解要買電單車?工作需要就冇辦法,貪玩就可免則免,香港絕對不是電單車friendly嘅地方。




男爵府

積分: 5325


7#
發表於 15-9-22 16:49 |只看該作者
白色貓仔 發表於 15-9-22 15:53
Honda NC750X DCT / Yamaha T-max 530

咩款有咩唔同
跑款同細羊 咪 危d羅....


男爵府

積分: 5325


8#
發表於 15-9-22 16:50 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-9-22 16:31
咁佢點解要買電單車?工作需要就冇辦法,貪玩就可免則免,香港絕對不是電單車friendly嘅地方。



...

唔通係「男人既浪漫」~


洋房

積分: 33


9#
發表於 15-9-22 17:25 |只看該作者

回覆:老公話要買電單車

你地有冇小朋友呀,叫佢諗清楚,有咩事你地點算




大宅

積分: 3505


10#
發表於 15-9-22 17:26 |只看該作者

回覆:老公話要買電單車

或者叫佢買Ducati,貴車等佢驚刮花,唔敢左穿右插。




別墅

積分: 724


11#
發表於 15-9-22 21:44 |只看該作者

回覆:老公話要買電單車

佢話仲咩諗到佢揸電單車就一定有意外Wor
其實係for 工作purpose
不過之前年幾都係咁搭交通工具
有電單車可以訓多半個鍾




大宅

積分: 2769


12#
發表於 15-9-22 21:53 |只看該作者

回覆:老公話要買電單車

我又覺得用平常心看待就可以了,揸車同做人一樣,都係講態度,除非你知他係一個置諸死地而後生既人啦!如果唔係,相信他吧!


民房

積分: 23


13#
發表於 15-9-25 13:14 |只看該作者
我剛比老婆叫賣26,要換46家庭車無計啦~


民房

積分: 23


14#
發表於 15-9-25 13:15 |只看該作者
回覆 kennyklt 的帖子

信我,好渣。是真的


禁止訪問

積分: 2936


15#
發表於 15-9-25 15:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1726


16#
發表於 15-9-25 16:56 |只看該作者
電單車本身唔危險, 只係揸的人危險唔危險!

如果揸電單車好似當自己係私家車甘揸, 到燈位前面所有車停定晒, 有空位先插頭位就好安全! 但如果心躁左穿右插就一定出事!

如果真係要出, 最好出仿哈利款, 想飛都會就住就住而晤敢亂飛!

其實香港地揸電單車係一件苦事, 每年得2,3個月可以舒舒服服, 其他大部分時間, 一係晒死焗死, 一係萬箭穿心, 而且面部風乾好快變樣燦, 同時揸電單車要高度專注, 成個人好易好躁而無耐性無精神, 太多因此出事!

利申: 揸了6年電單車有一次小意外, 但早已轉揸家庭車!


男爵府

積分: 7367


17#
發表於 15-9-26 00:17 |只看該作者
我又覺得ok播,五年前試過一次車,上左癮,一直玩到今日,touch wood 車都無跌過。依家有一部街車,一部綿羊,仲有部私家車。平時返工綿羊,周末遊玩街車。多野摞,天氣唔好就私家車。


複式洋房

積分: 148


18#
發表於 15-9-27 11:22 |只看該作者
個人覺得電單車私機會比私家車技術好...某情度上係更加安全


別墅

積分: 565


19#
發表於 15-9-29 08:28 |只看該作者

回覆:老公話要買電單車

我都有架私家車(sienta)同電單車(NC700)……有咩問題?


複式洋房

積分: 293


20#
發表於 15-10-1 10:12 |只看該作者
我渣左十年電單車,其實只睇個人駕駛態度

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo