烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   3


民房

積分: 27


1#
發表於 17-11-7 15:36 |只看該作者
本帖最後由 MayLee_FB 於 17-11-7 15:41 編輯

廚房想裝修, 諗緊用電磁爐 定 煤氣爐好?
想試下電磁爐 (E家用緊煤氣)

室內設計公司介紹左隻Cristal 既電磁爐比我, 唔知好唔好?





珍珠宮

積分: 34108


2#
發表於 17-11-7 16:06 |只看該作者
我覺得電磁爐買 panasonic 穩陣 d... 口碑較好..


象牙宮

積分: 213542

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 17-11-7 16:23 |只看該作者
同意, 買番有口碑嘅!


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4#
發表於 17-11-7 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

刪除帳號


大宅

積分: 2196


5#
發表於 17-11-7 17:15 |只看該作者
夏天煮飯用電磁爐會舒服好多,唔會成身汗但可能要換過D煲。
亦建議比較唔同牌子火力。



民房

積分: 27


6#
發表於 17-11-9 09:05 |只看該作者
回覆 PetitLarousse 的帖子

知唔知有邊D 煲要換?
我D 煲岩岩先買左幾個月, 仲要唔平.


男爵府

積分: 8784


7#
發表於 17-11-9 11:10 |只看該作者
MayLee_FB 發表於 17-11-7 15:36
廚房想裝修, 諗緊用電磁爐 定 煤氣爐好?
想試下電磁爐 (E家用緊煤氣)
如果用開明火煮食, 改用電磁爐的話, 要有心理準備有段時間適應, 加上現在用緊的爐具未必合用, 要買過.


禁止訪問

積分: 4923


8#
發表於 17-11-9 20:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 8


9#
發表於 17-11-10 10:34 |只看該作者
回覆 MayLee_FB 的帖子

Cristal電磁爐我都有用緊,粗用啦。用左幾年都還可以,冇咩大問題。


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


10#
發表於 17-11-10 11:14 |只看該作者
煤氣爐夠鑊氣


大宅

積分: 4028


11#
發表於 17-11-10 14:25 |只看該作者
luckluckmama 發表於 17-11-9 20:04
我會用煤氣,因為電爐炒嘢始終唔夠鑊氣

agree,看你自己的煮食習慣,如果中意簡單西餐多,電爐方便又平d。如果中意中式炒菜,真系咪轉,好難夠火候。不過用煤氣應該貴d。


瑪瑙宮

積分: 149850

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 17-11-10 14:45 |只看該作者
煤氣先有鑊氣


珍珠宮

積分: 36118

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


13#
發表於 18-2-27 16:54 |只看該作者
coo1068 發表於 17-11-10 11:14
煤氣爐夠鑊氣

我都想問,如果煲老火湯,電磁爐係咪會要加長時間?煤氣師父話客人轉用電磁爐後悔,我都心大心細,係咪要好大改動架?


複式洋房

積分: 101


14#
發表於 18-3-31 16:16 |只看該作者
我月電磁爐既,起碼慳咗煤氣費先啦,煤氣費咁鬼貴


侯爵府

積分: 24325


15#
發表於 18-3-31 16:43 |只看該作者

回覆樓主

之前租樓用左幾年電磁爐,搬左新屋,呢度係用媒氣,發覺煤氣同電磁,煮野d鑊氣係冇得比,我中意明火


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


16#
發表於 18-3-31 18:58 |只看該作者
電磁爐的確唔夠鑊氣, 電陶爐就好好多, 同煤氣有得揮。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


大宅

積分: 1063


17#
發表於 18-3-31 19:46 |只看該作者
teresayan07 發表於 17-11-7 16:06
我覺得電磁爐買 panasonic 穩陣 d... 口碑較好..

樂聲牌,日本製造


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


18#
發表於 18-3-31 19:46 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 18-4-1 13:26 編輯

電磁爐 點解會唔夠鑊氣呢 ?
近年新開張嘅中式酒家都轉哂用 電磁爐 啦 , 又唔見 d 食客投訴佢哋 d 餸唔夠 "鑊氣" 啵 ~

問題在於你肯唔肯去計吓個 "Watt 數" 嗟 ....
懂得 計 "Watt 數" 就要計埋 廚房嘅電力供應問題 ....

基本上, Pan 記 3000Watt 嗰 d 型號就一定唔會嫌鑊氣唔夠嘅 ; 只係衰在 中式"圓底"鑊 就唔多啱用嗟 ....

電磁爐 嘅另一個問題係 火力(加熱 面積)極之不平均 , 火力只係集中哂喺 發熱線圈嘅 "外" 環區 .
暫時 , 亦只得少數幾個牌子可以有較為 均勻 嘅火力 .

另外 , 電磁爐 嘅另一個缺點係 細火(慢火) 方面 好鬼古怪 , 一味只會不停咁 加熱、熄火、加熱、熄火、... , 用家要識得搵 d 厚身嘅鍋具 先至可以 "適應" 得到呢個問題囉 ~
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


大宅

積分: 1063


19#
發表於 18-3-31 19:49 |只看該作者
MayLee_FB 發表於 17-11-9 09:05
回覆 PetitLarousse 的帖子

知唔知有邊D 煲要換?

你可以用磁石貼試下貼在你的鍋具,可貼到的,便可用到電磁爐


大宅

積分: 1063


20#
發表於 18-3-31 19:53 |只看該作者
khman 發表於 18-3-31 19:46
電磁爐 點解會唔夠鑊氣呢 ?
近年新開張嘅中式酒家都轉哂用 電磁爐 啦 , 又唔見 d 食客投訴佢哋餸唔夠鑊氣啵 ...

3000 Watt 好似要用三尚電?大多數舊的屋苑都未必有

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo