嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 14


1#
發表於 18-10-1 10:55 |只看該作者
請問甘多位媽媽知唔知邊個奶樽牌子好用?Nuk?chuchu?pigeon?
另外你地買邊隻安撫奶嘴?


別墅

積分: 964


2#
發表於 18-10-1 18:48 |只看該作者
其實睇你bb鐘唔鐘意,我個仔一開始都試過幾隻。pigeon
窄口佢會飲 寛口既唔鐘意。依家用一隻韓國牌子spectra (平靚正)
安撫奶嘴都係pigeon...


大宅

積分: 2030


3#
發表於 18-10-3 09:43 |只看該作者
奶樽用chu chu, 冇用安撫奶嘴.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo