2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2866


1#
發表於 11-11-2 19:32 |只看該作者
有無媽媽係qe, 第一次產檢係11月尾? 係咪太耐呢!


已刪除用户

積分: 3233


2#
發表於 11-11-3 15:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
開始倒數


大宅

積分: 2411


3#
發表於 11-11-3 17:27 |只看該作者
回覆 sweet_girl_288 的帖子

如果你係4月媽媽, 又真係好耐喎~~ 你好遲先去登記呀?? 我edd4月26, 上個月健康院同e院果d都做矖~ 之後係12月先再去健康院啊~


大宅

積分: 2866


4#
發表於 11-11-4 21:09 |只看該作者

我係4月23日!

本帖最後由 sweet_girl_288 於 11-11-4 21:11 編輯
lalalee 發表於 11-11-3 15:50
咁你預產期係幾時牙?



大宅

積分: 2866


5#
發表於 11-11-4 21:13 |只看該作者

都唔算遲, 有左一個月到就去登記, 點解你可以咁快既, 你係qe

本帖最後由 sweet_girl_288 於 11-11-4 21:19 編輯
Caribaby 發表於 11-11-3 17:27
回覆 sweet_girl_288 的帖子

如果你係4月媽媽, 又真係好耐喎~~ 你好遲先去登記呀?? 我edd4月26, 上個月健 ...


複式洋房

積分: 335


6#
發表於 11-11-6 08:33 |只看該作者
政府醫院係要成5個月先第一次見醫生架, 不過照結構同驗唐士就會如期幫你做....如果想安心可以同時睇私家, 因為政府好少照超聲波, 想見多dBB, 可以睇埋私家!


大宅

積分: 3409


7#
發表於 11-11-6 10:14 |只看該作者

回覆:有無媽媽同樣!

唔遲,係正常. 四個几月先見醫生,不過之前做左oscar, QE 見醫生到勁hea, U/S 都無,只係聽胎心跳,聽到有心跳,即still alive, 就出去約健康院。hea 爆,好在自己打算c+生,一路個個月有c+醫生跟開




伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-11-6 11:39 |只看該作者
我10月尾第一次產檢...跟住要去到12月先第二次產檢呀...
自己就私家, 政府兩邊睇!
政府都係聽心跳, 驗尿, 量血壓....冇得照u/s


大宅

積分: 2866


9#
發表於 11-11-6 17:32 |只看該作者
我book c家都要等到十二月尾先有位, 而家為有等! 又唔知要食d咩補充, 等到果時先問e生!


大宅

積分: 2411


10#
發表於 11-11-7 11:49 |只看該作者
回覆 sweet_girl_288 的帖子

我有左2week就去登記喇! 瑪嘉烈生~ 係咪你間e院多人呀?


大宅

積分: 2411


11#
發表於 11-11-7 11:54 |只看該作者
回覆 sweet_girl_288 的帖子

只係食Materna咋~ 你去藥房買啦!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo