想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 9431


1#
發表於 11-12-21 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15421

BK Milk勳章


2#
發表於 11-12-21 19:22 |只看該作者

引用:因好多人話照完冇事會容易懷孕的,咁同月裏

原帖由 Sincc 於 11-12-21 發表
因好多人話照完冇事會容易懷孕的,咁同月裏有左係咪一定唔要得架?



...
照輸卵管嗰個月都避孕架,你快d問醫生啦




大宅

積分: 2708


3#
發表於 11-12-21 22:27 |只看該作者

回覆:照輸卵管後如懷孕了!係咪唔要得?

但我問醫生佢話可以行房可要得bb.




禁止訪問

積分: 9431


4#
發表於 11-12-21 22:36 |只看該作者

引用:但我問醫生佢話可以行房可要得bb. +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2708


5#
發表於 11-12-21 22:49 |只看該作者

回覆:照輸卵管後如懷孕了!係咪唔要得?

佢話只確保照個刻無bb, 所以黎m 10日內照。之後可以有bb.




禁止訪問

積分: 9431


6#
發表於 11-12-21 23:28 |只看該作者

引用:佢話只確保照個刻無bb,+所以黎m+10日內照。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6137


7#
發表於 11-12-22 22:46 |只看該作者
唔係個個月要都避下好d咩?


禁止訪問

積分: 9431


8#
發表於 11-12-24 02:54 |只看該作者

回覆:照輸卵管後如懷孕了!係咪唔要得?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10275

2018復活節勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-12-24 08:24 |只看該作者
照輸卵管痛唔痛架??同埋係醫生建議做定係我地自己可以要求呢??


子爵府

積分: 13784


10#
發表於 11-12-24 10:39 |只看該作者
照輸卵管嗰個月都避孕? <<< my doctor said YES!!

照之後要避孕係因體內仍留有藥水, 萬一bingo, 無人可以估計會否有影響, 咁仲博???


別墅

積分: 953


11#
發表於 11-12-24 16:52 |只看該作者
想問去邊度照同埋要幾多錢架?


禁止訪問

積分: 9431


12#
發表於 11-12-24 17:01 |只看該作者

引用:想問去邊度照同埋要幾多錢架?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 953


13#
發表於 11-12-24 17:09 |只看該作者
回覆 Sincc 的帖子

哦~~唔該晒呀! 我都知我太心急.....但又好難控制到....


公爵府

積分: 25364


14#
發表於 11-12-25 21:44 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-12-22 00:27
但我問醫生佢話可以行房可要得bb.
my doctor said the same...
Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


大宅

積分: 2278


15#
發表於 11-12-25 22:05 |只看該作者

回覆:照輸卵管後如懷孕了!係咪唔要得?

我個醫生話只係照個刻無bb, 所以黎m 10日內照。之後可以有bb的




男爵府

積分: 9408


16#
發表於 11-12-26 11:09 |只看該作者

回覆:dedeedward 的帖子

你醫生有冇提過打入輸卵管嘅顯形藥的問題!我醫生要頭個要避孕,仲話有可能照完會發炎,叫我食定消炎藥!!



耐心地等待成功


男爵府

積分: 9408


17#
發表於 11-12-26 11:11 |只看該作者

回覆:Sincc 的帖子

你係問第二個醫生呀!



耐心地等待成功


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-12-26 12:43 |只看該作者
由m到至照輸卵管個日, 一定唔可以行房. 醫生會問你有冇, 如果有就要cancel, 下個週期先再照.

照完輸卵管後可以行房, 你可以嘗試懷孕. 有study講照完輸卵管後3個月內會較容易受孕, 但冇人為左增加受孕機會而去照, 因為照係會有一定既風險, 例如發炎, 過敏反應.
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤


禁止訪問

積分: 9431


19#
發表於 11-12-26 13:36 |只看該作者

引用:由m到至照輸卵管個日,+一定唔可以行房.+醫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-12-26 14:46 |只看該作者
回覆 Sincc 的帖子

如果照之前有行房, 即有可能已經受精, 照x光會影響胚胎. m到後, 未行房一定未有bb, 咁先可以照. 我第一次去照時, 同醫生講有帶condom行房, 都被逼cancel左, 要下一次先照, 佢地唔俾任何可能有bb既情況下去照.
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo