自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3767


1#
發表於 12-12-20 20:54 |只看該作者
朋友爸爸有哮喘病,,想買一製氧機在家用,,,


大宅

積分: 1265


2#
發表於 12-12-20 20:58 |只看該作者

回覆:請問有冇人知邊度有 製氧機 買及幾錢啊? 謝謝!

租會好過買




禁止訪問

積分: 47750


3#
發表於 12-12-20 20:58 |只看該作者

引用:朋友爸爸有哮喘病,,想買一製氧機在家用,,,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1265


4#
發表於 12-12-20 20:59 |只看該作者

回覆:請問有冇人知邊度有 製氧機 買及幾錢啊? 謝謝!

租會定時上黎檢查,又可以換機。





大宅

積分: 3767


5#
發表於 12-12-20 21:04 |只看該作者
多謝各位!

朋友爸爸長期住係广州, 好少返香港住, 所以朋友想買一部上去俾佢爸爸用.

請問有冇人邊度買開啊? 或者係邊個牌子好D啊?


公爵府

積分: 25507


6#
發表於 12-12-20 21:07 |只看該作者

回覆:請問有冇人知邊度有 製氧機 買及幾錢啊? 謝謝!

唔係人人用得,問吓醫生有無需要先,就算要用,又要評估幾多litre架。有些人聞慣了,會唔識自己抖氣



唔該唔好同我打招呼,不要點評!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo