自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3076


1#
發表於 13-5-5 23:31 |只看該作者
有冇jm知今集介紹蠔既餐廳叫咩名?!頭先睇唔切好想試下


男爵府

積分: 5527


2#
發表於 13-5-5 23:38 |只看該作者

回覆:夜宵磨

Edo & Bibo Oyster and Steak House




男爵府

積分: 5527


3#
發表於 13-5-5 23:40 |只看該作者

回覆:夜宵磨

我C6 一見到就即刻叫我留意片尾字幕




大宅

積分: 3076


4#
發表於 13-5-5 23:49 |只看該作者

引用:Edo+&+Bibo+Oyster+and+Steak+House +

原帖由 Rilakcc 於 13-05-05 發表
Edo & Bibo Oyster and Steak House
多謝你呀!!!我c6又叫我睇,點知失敗左!!:;pppp:好在有你



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo