醫護健康

跳至

首頁
1

尾頁
   5


複式洋房

積分: 139


1#
發表於 13-7-31 20:39 |只看該作者
麻麻中左風半年, 而家張輪椅佢坐得好唔舒服, 想買過架靚D 既 (細輪, 因屋企唔夠位比大輪入)
有上淘寶睇到MIKI 幾款二三千蚊既, 但係大陸貨有D 擔心, 日本製又搵唔到邊到有得賣

始終都想買部靚D 既比佢坐, 佢坐而家呢部坐到個PAT PAT 好痛, 仲試過壓瘡!

除左觀塘輪X王, 仲有邊到有多D 輪椅款睇? 小弟住港島的, 萬分感激!!


禁止發言

積分: 55904


2#
發表於 13-8-1 07:38 |只看該作者

引用:麻麻中左風半年,+而家張輪椅佢坐得好唔舒服

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3455


3#
發表於 13-8-1 09:03 |只看該作者
回覆 L_anson 的帖子

港島有幾間分店, 可參考 :
http://www.medimart.com.hk/index.php?route=product/category&path=0_112


版主

積分: 53188

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 13-8-1 16:22 |只看該作者
L_anson 發表於 13-7-31 20:39
麻麻中左風半年, 而家張輪椅佢坐得好唔舒服, 想買過架靚D 既 (細輪, 因屋企唔夠位比大輪入)
有上淘寶睇到MI ...
你一定要帶埋佢去買,等佢有得試清楚,所以唔好淘,去實店買吧。

回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 13-8-1 17:14 |只看該作者
可以摺既輪椅一般坐墊都好薄, 可以加坐墊 試下, 好多買老人復康用品公司都有我媽用緊一隻係GEL 加充氣.
http://www.solutions-healthcare.com.hk/?product&display=19

另外都有好多唔同既產品, 有平有貴, 最好問下物理治療師.

http://www.medimart.com.hk/index ... gory&path=0_119


你上yahoo search 減壓坐墊 就有好多唔同公司既資料, 慢慢搵LA.


大宅

積分: 3261


6#
發表於 13-8-3 14:58 |只看該作者

回覆:買輪椅

係呀,買個墊呀,上次我在Medimart 買了一個,$500 Around. 舒服好多




複式洋房

積分: 414


7#
發表於 13-8-10 02:16 |只看該作者
回覆 L_anson 的帖子

PAT PAT 好痛 可能是坐位的墊 太薄,加張厚墊可以嗎 ?


複式洋房

積分: 139


8#
發表於 13-8-10 21:11 |只看該作者
買左個座墊, 而家佢無痛喇, 多謝各位


大宅

積分: 3498


9#
發表於 13-8-18 17:55 |只看該作者
本帖最後由 9830didididi 於 13-8-18 17:56 編輯
L_anson 發表於 13-7-31 20:39
麻麻中左風半年, 而家張輪椅佢坐得好唔舒服, 想買過架靚D 既 (細輪, 因屋企唔夠位比大輪入)
有上淘寶睇到MI ...

你不如上淘寶買啦,你在香港見到的幾乎全是大陸做,十幾年前,我也為老人定過所謂美國貨,但送到來時,原來是美國品牌墨西哥貨。重要成5000幾元,輪椅係一定無可能坐得舒服的了,所以不可能長時間坐在輪椅上。到目的地之後,婆婆就要過去坐在椅上的了,我們叫做''過凳''。如想坐得舒服,一定要婆婆自己親自去選購試坐,但我保證,就算婆婆自己揀,也未必一定就會好坐。無論是日本、美國、台灣‥大部份都已經在國內製造,品牌就會寫明國家名稱,但製造地點多數是佛山、上海。要留意的是︰要輕、門口細就要選可接合型。理論上,輪椅越輕就會越貴,如婆婆可以行幾步,買部基本功能的輪椅就是了,輪椅功能越多關節越多的就會越重。量度法︰以婆婆坐在椅子上計算座椅寬度,臀部兩邊各留1吋-吋半空間便可。腳踏要選可以伸縮的,扶手如要揀高低則要定做。建議用高身扶手。我阿媽係超级肥婆,但我也只好買小號給她坐,原因就是門口太窄,我也知她實在坐得不舒服,但無法。要考慮到四周環境,請婆婆理解啦。


大宅

積分: 1304


10#
發表於 13-8-27 21:29 |只看該作者
我有小小分享, 希望你有用 !

我媽咪於十多年前中風, 當時因趕住出院, 只要求輪椅屈曲扶手位置, 可放入車尾箱, 並無考慮其他 (當時價錢約$2500) ! 媽咪坐了該張輪椅約5年, 因日日使用, 故漸漸殘舊 !

所以, 我們與媽媽行街時, 再去買另一張新的((當時價錢約$1200), 媽咪選了另一張較窄的, 試坐時亦覺OK, 因有時出街太大張很難控制 ! 點知換了新輪椅後, 她只坐了幾日, 我們亦只推了幾日, 亦已發現很大分別 ! 首先, 新輪椅較細張, 沒有前一張寬敞, 第二, 因椅墊較薄, 故pat pat 很痛, 第三, 第一張輪椅是泵氣軚(單車用的軚), 第二張輪椅不是(是實心軚), 所以避震較差, 媽媽坐得無咁震, 所以pat pat亦都無咁痛, 而我哋推嗰個亦無咁辛苦, 唔駛咁用力 !

後來(約2006年尾), 我哋終於再幫媽咪買了另一張泵氣軚輪椅, 第二張輪椅並無用放在屋企, 只一直用第一張, 但因醫療用品店之售貨員稱, 因有很多人不想泵軚, 故當時已很難找到泵氣軚輪椅, 只碰巧找到一間"樂X軒"之醫療用品公司有, 所以毫不考慮就買了, 幸好, 當時之價錢約$2700, 一直又坐了五年 !

直至媽咪最後的日子, 因她越來越瘦, pat pat都無哂肉, 連第三張輪椅都唔掂, 我哋又周圍去搵坐墊比佢試坐, 終於去"宜X"傢俬買了一個方型(似梯形,最近特價約$30)的坐墊給她, 她才覺得較為舒服 ! 其實佢哋做病人, 通常都唔覺得好坐, 不過可以減輕痛苦, 可以負擔到就儘量為佢哋做!

我之前幫朋友問過, 而家第三張泵氣軚輪椅, 已經升值到$5500了!

以上分享只是個人意見, 希望你有用 !


別墅

積分: 997


11#
發表於 13-9-2 21:17 |只看該作者

回覆:L_anson 的帖子

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 13-9-29 15:13 |只看該作者
最近媽都投訴去公園張輪椅比較震, 於是去問朋友, 朋友話可以試換泵氣軚, 問左代理話冇入佢果隻輪椅軚.

有日行過單車舖問可唔可以換? 佢叫我睇下車軚邊D 數字, 再去問下, 唔一定有, 但機會都大. 今日幫輪椅換左一對軚, 承惠680, 希望媽會坐得舒服D LA.


複式洋房

積分: 105


13#
發表於 13-10-1 19:46 |只看該作者
回覆 L_anson 的帖子

would the stores at public hospital be cheaper?


民房

積分: 20


14#
發表於 13-10-15 16:38 |只看該作者
電動 / 輪椅

http://hk.####.com/Health-Medical/Medical-Nursing/ad-5345017/


民房

積分: 27


15#
發表於 13-10-17 23:10 |只看該作者
你可以上網揾三星醫療、永恆洋行、保利安公司、真善美 等等,都有唔同款式的輪椅賣,d物理治療師都喺去呢d公司訂。
想老人家坐得舒服,除了加sitting cushion及氣軚車外,最重要size及坐高合適。如果人高但車矮會坐得好辛苦。見太多高人坐矮的輪椅,睇都覺得佢辛苦。


大宅

積分: 2425


16#
發表於 13-10-19 15:26 |只看該作者
建議搵物理治療師攞意見


珍珠宮

積分: 43039


17#
發表於 13-12-17 10:42 |只看該作者

回覆:power.wheels 的帖子

入唔到


男爵府

積分: 5374


18#
發表於 14-1-26 16:10 |只看該作者
我見市面既輪椅好貴, 最後去左輪椅輔助會買, 系深水埗, 雖然系二手, 但勝在平款多, 而且佢地有專人重新檢查過張輪椅. 你可以上網找下佢地.


禁止訪問

積分: 200


19#
發表於 14-2-7 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo