自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1#
發表於 14-11-7 09:28 |只看該作者
而家係m記食緊早餐,上上下網有個飽擺左落黎,之後先問有冇人坐。
頭先又已經有2個亞婆係咁,一個餐盤擺左落人地張枱,問都冇問就坐左落去

點評

心蕾    發表於 14-11-7 11:32
樂癲肥熊餅    發表於 14-11-7 09:41


大宅

積分: 3425


2#
發表於 14-11-7 09:29 |只看該作者
由得佢....


象牙宮

積分: 239699


3#
發表於 14-11-7 09:31 |只看該作者
michelle071180 發表於 14-11-7 09:28
而家係m記食緊早餐,上上下網有個飽擺左落黎,之後先問有冇人坐。
頭先又已經有2個亞婆係咁,一個餐盤擺左 ...

何必和 老人家 亞婆 計較?
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 4552

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 陪月勳章


4#
發表於 14-11-7 09:35 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

搭枱都算

我上次去大快活三個人坐相連四人枱
隔離四人枱有人走左
之後有個阿蟬將個走左人食淨既盤隊落我個枱度

佢想坐個張枱 但冇理由放的佢唔想係枱既野落我枱

我仲食緊野家

嬲到我 叫佢羅返走

的人自私到乜咁



大宅

積分: 3629


5#
發表於 14-11-7 09:36 |只看該作者
..........上次我去m記,放低買餸車係位度去買野,D人都照坐啦~ 唔明D人攪咩,總之無個人坐住個位就一定坐架~


子爵府

積分: 13977

牛年勳章 畀面勳章


6#
發表於 14-11-7 09:38 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

大渣樂都係咁

        


禁止訪問

積分: 4594


7#
發表於 14-11-7 09:38 |只看該作者

引用:搭枱都算我上次去大快活三個人坐相連四人枱

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32608

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 14-11-7 09:39 |只看該作者
算喇.....


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


9#
發表於 14-11-7 09:42 |只看該作者
算啦~~ 無人坐咪由得佢囉~~ 有人嘅咪趕佢走囉~~ 唔使咁勞氣~~


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 14-11-7 09:42 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

呢個情況好耐啦




琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 14-11-7 09:55 |只看該作者

引用:而家係m記食緊早餐,上上下網有個飽擺左落

原帖由 michelle071180 於 14-11-07 發表
而家係m記食緊早餐,上上下網有個飽擺左落黎,之後先問有冇人坐。
頭先又已經有2個亞婆係咁,一個餐盤擺左 ...




simple is the best~


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 14-11-7 09:56 |只看該作者
我都會比佢坐,但可唔可以禮貌地問一聲。有時我會諗,你問都唔問就算冇人坐我都會話有人


禁止訪問

積分: 1298


13#
發表於 14-11-7 09:59 |只看該作者

引用:而家係m記食緊早餐,上上下網有個飽擺左落

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


14#
發表於 14-11-7 10:03 |只看該作者
MaibubuuG 發表於 14-11-7 09:59
嫌人地冇水準咁反感去四季食早餐啦!麥記咩人去多先得㗎!人地可能唔知個位冇人遲咗問D人都會介意特登上BK ...
咁借問聲…………出句聲開個口有幾難


禁止訪問

積分: 1298


15#
發表於 14-11-7 10:07 |只看該作者

引用:Quote:MaibubuuG+發表於+14-11-7+09:59+嫌

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


16#
發表於 14-11-7 10:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169645


17#
發表於 14-11-7 10:10 |只看該作者

引用:我有D明白點解會咁而家好多人太CHEAP,+你出

原帖由 Charlotte_mom 於 14-11-07 發表
我有D明白點解會咁

而家好多人太CHEAP, 你出到聲問, 明明無人都話有人, 一味要霸
呢樣真!




翡翠宮

積分: 76272


18#
發表於 14-11-7 10:11 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

雖然咁都幾唔客氣,不過我都明有時如果你問有無人坐,有d 人會明明無人坐都會話有人坐。佢可能諗如果佢咁厚面皮就咁坐低,真係有人過來先再算?
不過點都好,唔講聲問下人都唔係咁好。搭檯文化真係香港人先會明




水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


19#
發表於 14-11-7 10:15 |只看該作者
MaibubuuG 發表於 14-11-7 10:07
唔難㗎!我自己一定會問先
但你要明白每個人對同一件事都有唔同嘅做法!唔合你心意或standard procedure去 ...


禁止訪問

積分: 1298


20#
發表於 14-11-7 10:17 |只看該作者

引用:雖然咁都幾唔客氣,不過我都明有時如果你問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo