2016年媽媽會

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   5


大宅

積分: 2838


1#
發表於 15-5-20 10:04 |只看該作者
由於未有2016年1月板, 暫時在此借位一用。 大家好, 我預產期係 2016年1月23號, 第二胎, 啱啱知道冇幾耐, 大 b 11個月。 大家請多多指教


大宅

積分: 2838


2#
發表於 15-5-20 15:19 |只看該作者

回覆:cheesecakemagic 的帖子




男爵府

積分: 7569


3#
發表於 15-5-20 17:40 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

hi,我預產係115,大囡而家13個月!

你喺邊度生?


大宅

積分: 2838


4#
發表於 15-5-20 17:57 |只看該作者

引用:hi,我預產係115,大囡而家13個月!你喺邊度

原帖由 vickyleehom 於 15-05-20 發表
hi,我預產係115,大囡而家13個月!

你喺邊度生?
我同你個大 b 差唔多大喎, 我諗住仁安生呀, 你呢?



男爵府

積分: 7569


5#
發表於 15-5-20 18:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 vickyleehom 於 15-05-20 發

原帖由 cheesecakemagic 於 15-05-20 發表
我同你個大 b 差唔多大喎, 我諗住仁安生呀, 你呢?
我上胎威院開刀,今次諗緊去邊呀

你上胎都仁安?邊個醫生?


大宅

積分: 2838


6#
發表於 15-5-20 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cheesecakemagic 於 15-05-20

原帖由 vickyleehom 於 15-05-20 發表
我上胎威院開刀,今次諗緊去邊呀

你上胎都仁安?邊個醫生?
我上胎仁安余啟文, 順產。 雖然有 d 人唔鐘意佢, 不過我覺得還可以, 起碼我傷口由第一日起冇痛過。 你上胎睇邊個醫生?


男爵府

積分: 7569


7#
發表於 15-5-20 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 vickyleehom 於 15-05-20 發

原帖由 cheesecakemagic 於 15-05-20 發表
我上胎仁安余啟文, 順產。 雖然有 d 人唔鐘意佢, 不過我覺得還可以, 起碼我傷口由第一日起冇痛過。 你上 ...
我睇佐敦黃建新


大宅

積分: 2838


8#
發表於 15-5-21 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cheesecakemagic 於 15-05-20

原帖由 vickyleehom 於 15-05-20 發表
我睇佐敦黃建新
我上胎都有睇過佢呀, 不過因為我想買仁安個保險, 所以要睇仁安駐院醫生。 黃建新好唔好呀?


別墅

積分: 650


9#
發表於 15-5-21 16:55 |只看該作者
我第二胎,預產期18/1


大宅

積分: 3705


10#
發表於 15-5-21 23:15 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

我預產期1月2日,第二胎,大仔三歲~不過我估會係12B...




大宅

積分: 3705


11#
發表於 15-5-21 23:16 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

我預產期1月2日,第二胎,大仔三歲~不過我估會係12B...




洋房

積分: 100


12#
發表於 15-5-22 07:56 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

Hello, 我預產期係1月15號, 第一胎~


大宅

積分: 2838


13#
發表於 15-5-23 00:19 |只看該作者

回覆:小山丘 的帖子

Woo... 乜咁多一月媽媽係第二胎


大宅

積分: 2838


14#
發表於 15-5-23 00:20 |只看該作者

引用:我預產期1月2日,第二胎,大仔三歲~不過我

原帖由 小山丘 於 15-05-21 發表
我預產期1月2日,第二胎,大仔三歲~不過我估會係12B...
你有可能1月1號上電視呀, 化定妝啦


別墅

積分: 656

畀面勳章


15#
發表於 15-5-23 10:33 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

Hi~ 今日岩岩check到,預產期應該係1月25日,第二胎, 大女2歲9個月~

寶寶是我們最珍貴的禮物~~


複式洋房

積分: 122


16#
發表於 15-5-23 13:01 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

hi, 第二胎,`大囡8m, 預產期1/1~ 希望唔係12月b la


複式洋房

積分: 469


17#
發表於 15-5-23 16:55 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

Hi 預產期14/1 第2胎 大仔2歲8個月


大宅

積分: 2838


18#
發表於 15-5-23 19:19 |只看該作者

引用:hi, 第二胎,`大囡8m, 預產期1/1~ 希望唔係

原帖由 peanutbuttercup 於 15-05-23 發表
hi, 第二胎,`大囡8m, 預產期1/1~ 希望唔係12月b la
原來化定妝果個係你喎

我大 b 11個月, 已經好多人覺得我好積極, 你仲積極過我


大宅

積分: 2838


19#
發表於 15-5-23 19:20 |只看該作者

引用:Hi~ 今日岩岩check到,預產期應該係1月25日

原帖由 cslbb 於 15-05-23 發表
Hi~ 今日岩岩check到,預產期應該係1月25日,第二胎, 大女2歲9個月~
我同你預產期好近呀


複式洋房

積分: 468


20#
發表於 15-5-23 20:54 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

Hi, 1/17預產,大仔而家20個月




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo