網購天地

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   101


大宅

積分: 4302


1#
發表於 15-5-24 09:09 |只看該作者
跟這裡的JM淘了養老家的手工皂,噚日收貨,已試了洗臉皂和沖涼皂,洗臉皂我用純紅花茶油,其實這塊都幾貴,但真的不錯,洗完後沒有乾的感覺,仲覺得塊面好滑,不過都要試多一段時間才知。至於沖涼皂我用了迷迭香皂,話有瘦身作用,用左一日,沖完後都唔覺乾,有冇瘦身就唔知。

另外仲有一間淘左未收貨,這間淘了薯仔皂,諗住淘黎洗碗清潔用,唔知有冇JM淘過薯仔皂呢?
1432429581444.jpg


象牙宮

積分: 235774


2#
發表於 15-5-24 10:17 |只看該作者

回覆:淘手工皂

邊間有薯仔皂?我都係買開養老家


大宅

積分: 4302


3#
發表於 15-5-24 10:34 |只看該作者

回覆:無話可說 的帖子

我就係睇完你嘅post,所以跟你買。
其實都唔知買邊款好,款款都想試,你最近有邊款用過好用?

薯仔皂係哩間買,未收貨唔知好唔好,見佢啲評語幾好同唔貴,同埋個店主好好,解答得好詳細,所以買黎試下。

淘宝店铺:Slr Soap山里人手工制造 http://m.mashort.cn/e172e4c7-776f-4b1c-a3e2-17a6120da0f9?sm=fc0d68 (👉👉👉复制整段信息,打开手机淘宝可直接访问👈👈👈)


象牙宮

積分: 235774


4#
發表於 15-5-24 12:20 |只看該作者

引用:我就係睇完你嘅post,所以跟你買。其實都唔

原帖由 藍莓 於 15-05-24 發表
我就係睇完你嘅post,所以跟你買。
其實都唔知買邊款好,款款都想試,你最近有邊款用過好用?
我同阿仔有濕疹,所以係用中藥皂,同埋牛奶皂沖涼,效果幾好,唔錯,今年年頭開始用,已經退晒濕疹,亦無再發過出黎!當然最初仲有果陣有用西藥膏!



男爵府

積分: 8738


5#
發表於 15-5-24 16:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-24 發表我就係

原帖由 無話可說 於 15-05-24 發表
我同阿仔有濕疹,所以係用中藥皂,同埋牛奶皂沖涼,效果幾好,唔錯,今年年頭開始用,已經退晒濕疹,亦無再 ...
我都有濕疹想試下, 請問順豐國際轉運可以嗎?


象牙宮

積分: 235774


6#
發表於 15-5-25 14:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-05-24 發表我

原帖由 dickl 於 15-05-24 發表
我都有濕疹想試下, 請問順豐國際轉運可以嗎?
唔得,要用私人集運!同埋已經發左出黎,都係要加埋西藥藥膏


大宅

積分: 1979


7#
發表於 15-5-25 21:52 |只看該作者

引用:跟這裡的JM淘了養老家的手工皂,噚日收貨,

原帖由 藍莓 於 15-05-24 發表
跟這裡的JM淘了養老家的手工皂,噚日收貨,已試了洗臉皂和沖涼皂,洗臉皂我用純紅花茶油,其實這塊都幾貴, ...
今日岩岩比左錢 我又睇到 要等佢成熟 係未要放1-2個月先用得?




子爵府

積分: 13973


8#
發表於 15-5-25 22:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-24 發表跟這裡

原帖由 Fankary 於 15-05-25 發表
今日岩岩比左錢 我又睇到 要等佢成熟 係未要放1-2個月先用得?
yes ar ,不过你要睇下咩皂喎,有 d 要放好耐先可以用架~


大宅

積分: 3841


9#
發表於 15-5-25 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+藍莓+於+15-05-24+發表我就係

原帖由 無話可說 於 15-05-24 發表
我同阿仔有濕疹,所以係用中藥皂,同埋牛奶皂沖涼,效果幾好,唔錯,今年年頭開始用,已經退晒濕疹,亦無再 ...
請問你買嗰隻中藥皂係邊隻?近排又發痕到咩咁




子爵府

積分: 11243


10#
發表於 15-5-25 23:46 |只看該作者
無話可說 發表於 15-5-24 12:20
我同阿仔有濕疹,所以係用中藥皂,同埋牛奶皂沖涼,效果幾好,唔錯,今年年頭開始用,已經退晒濕疹,亦無再 ...
我女兒都有濕疹,店主介紹我用月見油皂,他說比中藥皂更好。你有冇試過月見油皂?


象牙宮

積分: 235774


11#
發表於 15-5-26 11:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-24 發表跟這裡

原帖由 Fankary 於 15-05-25 發表
今日岩岩比左錢 我又睇到 要等佢成熟 係未要放1-2個月先用得?
唔係架,佢會比一兩舊已經用得既你!你會見到日期幾時用得!


象牙宮

積分: 235774


12#
發表於 15-5-26 11:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-05-24 發表我

原帖由 pigpig25 於 15-05-25 發表
請問你買嗰隻中藥皂係邊隻?近排又發痕到咩咁
$9.9細細舊果隻,寫明中藥皂


象牙宮

積分: 235774


13#
發表於 15-5-26 11:15 |只看該作者

引用:Quote:無話可說 發表於 15-5-24 12:20 我同

原帖由 my_bride 於 15-05-25 發表
我女兒都有濕疹,店主介紹我用月見油皂,他說比中藥皂更好。你有冇試過月見油皂? ...
無用過,你可以試下既!


大宅

積分: 3841


14#
發表於 15-5-26 11:17 |只看該作者
無話可說 發表於 15-5-26 11:15
$9.9細細舊果隻,寫明中藥皂
THANKS..


大宅

積分: 4302


15#
發表於 15-5-26 13:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-24 發表跟這裡

原帖由 Fankary 於 15-05-25 發表
今日岩岩比左錢 我又睇到 要等佢成熟 係未要放1-2個月先用得?
你買左咩皂呀?

我想買洗頭皂試。


象牙宮

積分: 235774


16#
發表於 15-5-26 14:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Fankary 於 15-05-25 發表今

原帖由 藍莓 於 15-05-26 發表
你買左咩皂呀?

我想買洗頭皂試。
我老公都有用呀!頭皮炎好左好多


大宅

積分: 4302


17#
發表於 15-5-26 14:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-05-26 發表你買左

原帖由 無話可說 於 15-05-26 發表
我老公都有用呀!頭皮炎好左好多
你先生用邊隻皂呀?


大宅

積分: 1979


18#
發表於 15-5-26 15:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fankary+於+15-05-25+發表今

原帖由 無話可說 於 15-05-26 發表
唔係架,佢會比一兩舊已經用得既你!你會見到日期幾時用得!
噤都好 我驚唔知等幾耐 thx




象牙宮

積分: 235774


19#
發表於 15-5-26 15:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-05-26 發表我

原帖由 藍莓 於 15-05-26 發表
你先生用邊隻皂呀?
呢個,都係年頭開始用,已經好得七七八八!洗完會好鞋,要用少少護髮素,但唔可以多,因為掂到頭皮會再痕過!我有時都會用,我中長頭髮,通常係呢排濕熱用,去頭油好好
1432623818535.jpg


象牙宮

積分: 235774


20#
發表於 15-5-26 15:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-05-26 發表唔

原帖由 Fankary 於 15-05-26 發表
噤都好 我驚唔知等幾耐 thx
我未試過買要等,通常我買4~6件,完部都已經用得!天氣熱,未用要放冰格,用之前一晚先開,放室溫!


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo