烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 32370


1#
發表於 16-10-21 00:17 |只看該作者
煲lone 湯,個煲還可以洗乾淨嗎?

試過浸醋,又浸過蘋果皮都唔得,點算?





男爵府

積分: 6304


2#
發表於 16-10-21 00:33 |只看該作者

回覆:個煲仲有得救嗎?

吾贵就掉了它!

點評

333s    發表於 16-10-30 22:24


珍珠宮

積分: 32370


3#
發表於 16-10-21 00:56 |只看該作者
tommy715 發表於 16-10-21 00:33
吾贵就掉了它!
新買俾亞女的,佢第一次煲湯就搞到咁!


公爵府

積分: 26519


4#
發表於 16-10-21 01:10 |只看該作者
蘇打粉+少量水+浸過夜...你試吓(以前在報紙上見到)


大宅

積分: 4450

2018復活節勳章


5#
發表於 16-10-21 01:46 |只看該作者
dawnhu 發表於 16-10-21 00:17
煲lone 湯,個煲還可以洗乾淨嗎?

試過浸醋,又浸過蘋果皮都唔得,點算?

唔難解決, 加的水,加的白醋,煲至水滾,熄火,用百潔布清洗。如果仲唔得,去買的不鏽鋼鑊專用清潔劑,上環永安有得賣,琴日剛剛買完,買粉狀果隻,落的粉,用百潔布加的的水, 好易就搞掂


水晶宮

積分: 58492


6#
發表於 16-10-21 15:28 |只看該作者
梳打粉加水,煲滾10分鐘熄水冚蓋,第二朝應該甩。


珍珠宮

積分: 32370


7#
發表於 16-10-21 15:31 |只看該作者
Cheddar85ang 發表於 16-10-21 15:28
梳打粉加水,煲滾10分鐘熄水冚蓋,第二朝應該甩。
她在外國,請問係咪買超市的baking soda 呀?


伯爵府

積分: 15295

畀面勳章


8#
發表於 16-10-21 16:10 |只看該作者

回覆:個煲仲有得救嗎?

我試過,我唔知果舊野叫咩名,你去雜貨店問下,佢會教你。


珍珠宮

積分: 32370


9#
發表於 16-10-21 16:21 |只看該作者
zone 發表於 16-10-21 16:10
我試過,我唔知果舊野叫咩名,你去雜貨店問下,佢會教你。
你可以形容吓嗰舊嘢或有無相睇呀? thanks


伯爵府

積分: 15295

畀面勳章


10#
發表於 16-10-21 17:37 |只看該作者

引用:Quote:zone 發表於 16-10-21 16:10 我試過

原帖由 dawnhu 於 16-10-21 發表
你可以形容吓嗰舊嘢或有無相睇呀? thanks

1477042647480.jpg

點評

dawnhu    發表於 16-10-21 17:52


水晶宮

積分: 58492


11#
發表於 16-10-21 18:02 |只看該作者
dawnhu 發表於 16-10-21 15:31
她在外國,請問係咪買超市的baking soda 呀?



大宅

積分: 2321


12#
發表於 16-10-24 10:41 |只看該作者
用醋加水煲到大滾......之後冚蓋浸.......浸左1-2個鐘之後....用百潔布刷下就會甩

用1份水......1.5份醋


大宅

積分: 1853


13#
發表於 16-10-24 11:03 |只看該作者
回覆 dawnhu 的帖子

金剛砂海綿


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 16-10-24 13:56 |只看該作者

回覆樓主:

我係用細刀刮
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


15#
發表於 16-10-30 14:46 |只看該作者
dawnhu 發表於 16-10-21 00:17
煲lone 湯,個煲還可以洗乾淨嗎?

試過浸醋,又浸過蘋果皮都唔得,點算?
咩質料 ? 省得嗎 ?


如果係可以省嘅料例如不鏽鋼呀鐵呀, 我可以省到"立立令"


我試過煲燶幾次啦, 人仲要好嚴重果種 !


你用塊新嘅百潔布慢慢省啦, 我都冇用鋼絲刷.


男爵府

積分: 5306


16#
發表於 16-10-30 19:07 |只看該作者
dawnhu 發表於 16-10-21 00:17
煲lone 湯,個煲還可以洗乾淨嗎?

試過浸醋,又浸過蘋果皮都唔得,點算?

Baking soda + 少量水煲一陣,放到明天,黑色會自動浮面。
分享煮食的樂趣, 是減壓的一種好方法!


男爵府

積分: 5306


17#
發表於 16-10-30 19:08 |只看該作者
hellokitty1011 發表於 16-10-30 19:07
Baking soda + 少量水煲一陣,放到明天,黑色會自動浮面。

洗完可以變成新的一樣。
分享煮食的樂趣, 是減壓的一種好方法!


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


18#
發表於 16-11-1 04:02 |只看該作者
試吓去超市搵 Bar Keeper's Friend 或 Bon Ami 粉。
唔貴,好省過baking soda。



你今日backup左未?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo