0-6個月

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1345


1#
發表於 21-7-20 00:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2385


2#
發表於 21-7-20 00:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1407


3#
發表於 21-7-20 09:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1105


4#
發表於 21-7-20 16:48 |只看該作者
比較咁多隻奶粉之後,最後就揀friso prestige 呀 似人奶淡淡地 第一層奶源 應該營養豐富d 最緊要係無抗拒人奶吖嘛


別墅

積分: 586


5#
發表於 21-7-20 17:03 |只看該作者
我女人奶加奶粉都係樓上媽媽講果隻
淡口似食奶
呀b都鍾意食


男爵府

積分: 6381

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


6#
發表於 21-7-20 17:42 |只看該作者
回覆 paulcheung9876 的帖子

我幫仔仔揀皇家,因為味道淡d,似人奶,而且價錢經濟d, 有時又有贈品,非常吸引!


大宅

積分: 1475


7#
發表於 21-7-20 17:43 |只看該作者
自己傾向簡d 唔太甜既奶粉, 而家飲緊皇家美素, 淡口易入口, bb飲完大便都好好。


男爵府

積分: 7180


8#
發表於 21-7-20 17:48 |只看該作者
我認為揀奶粉最重要係飲得同柯得..,我b之前試過唔同牌子嘅奶粉,會惹痰呀,幾日先有一次便便。最後揀左飲皇家美素,唔抗拒。日日有便便,生長線一直都keep得幾好~


禁止訪問

積分: 741


9#
發表於 21-7-20 18:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2414

虎到金來勳章


10#
發表於 21-7-20 18:32 |只看該作者
Nicole256546 發表於 21-7-20 17:48
我認為揀奶粉最重要係飲得同柯得..,我b之前試過唔同牌子嘅奶粉,會惹痰呀,幾日先有一次便便。最後揀左飲 ...

補奶粉最緊要揀淡口,同便便暢通。我個b都係食哩隻奶粉,又肯食,便便又暢通無阻,一直食到而家

點評

paulcheung9876    發表於 21-7-26 07:26


大宅

積分: 2899

虎到金來勳章 畀面勳章


11#
發表於 21-7-20 20:21 |只看該作者
想問點解會只係揀illuma 同aptamil? 個人覺得前者只谷肥,後者奶味比較淡。同埋揀奶粉應該考慮埋有益腸道健康既,因為一飲奶粉就好易便秘。


大宅

積分: 1288


12#
發表於 21-7-20 23:41 |只看該作者
回覆 paulcheung9876 的帖子

味道似人奶BB比較容接受,我阿B都係飲緊皇家,腸胃幾好,食得訓得痾得

點評

paulcheung9876    發表於 21-7-26 07:25


禁止訪問

積分: 792


13#
發表於 21-7-21 12:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1000


14#
發表於 21-7-21 18:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 697


15#
發表於 21-7-21 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 366


16#
發表於 21-7-22 00:00 |只看該作者
潤. 發表於 21-7-21 23:47
其實妨間有人專做呢類型比較可以留意下
https://www.youtube.com/watch?v=FHT3t3GjdKs&t=14s
樓主可以參考下我都有睇開佢應該幫到你


禁止訪問

積分: 1345


17#
發表於 21-7-23 01:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1547


18#
發表於 21-7-23 01:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1345


19#
發表於 21-7-26 07:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1345


20#
發表於 21-7-26 07:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo