想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-26 21:03 |只看該作者
如題 thanks




大宅

積分: 4490


2#
發表於 11-9-26 21:57 |只看該作者

回覆:究竟紅綠d信唔信得過

我諗無話信唔信得過嘅,都係用嚟附助啫




男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-26 22:05 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

因為只值一蚊既東西...佢既準確度有幾高,仲未知道..


男爵府

積分: 8245


4#
發表於 11-9-26 22:12 |只看該作者
咁不如你買支棒棒check下囉,
唔好日日都係到估,
又亂諗究竟紅綠d work 唔 work,
咁樣會精神壓力好大架...
對於我黎講,紅綠d都準,
因為我未bingo前幾個cycle,
我排卵後都會用紅綠d check.
結果當然係紅d水印,綠d無影添(無bingo)


大宅

積分: 4490


5#
發表於 11-9-26 22:13 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 因為只值一蚊

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

因為只值一蚊既東西...佢既準確度有幾高,仲未知道.. ...
同哈哈笑一齊用囉,一見到紅d有線就用埋哈哈笑囉,我都係咁




大宅

積分: 4490


6#
發表於 11-9-26 22:14 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 因為只值一蚊

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

因為只值一蚊既東西...佢既準確度有幾高,仲未知道.. ...
同哈哈笑一齊用囉,一見到紅d有線就用埋哈哈笑囉,我都係咁




大宅

積分: 4490


7#
發表於 11-9-26 22:14 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 因為只值一蚊

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

因為只值一蚊既東西...佢既準確度有幾高,仲未知道.. ...
同哈哈笑一齊用囉,一見到紅d有線就用埋哈哈笑囉,我都係咁




大宅

積分: 4490


8#
發表於 11-9-26 22:14 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 因為只值一蚊

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

因為只值一蚊既東西...佢既準確度有幾高,仲未知道.. ...
同哈哈笑一齊用囉,一見到紅d有線就用埋哈哈笑囉,我都係咁




男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-26 22:18 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

我用過3次,紅D,都係白雪雪,從來未有線GE出現!


男爵府

積分: 6108


10#
發表於 11-9-26 22:21 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

上個CYCLE我見到哈哈笑就DODO左一次,可能其實未排卵..係之後試左3次紅D,都係白雪雪
連你地話GE小小"哄"都未見過...


大宅

積分: 4490


11#
發表於 11-9-26 22:27 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 上個CYCLE我見

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

上個CYCLE我見到哈哈笑就DODO左一次,可能其實未排卵..係之後試左3次紅D,都係白 ...
咁你喺day 12開始用哈哈笑囉,當紅d係附助品,咁會好啲,唔好比咁大壓力自己,你今日day幾呀?




男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-9-26 22:38 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

今日day23 流緊少少啡,好少好少...但無M痛


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-26 22:47 |只看該作者
都係因人而異, 有人哈哈笑 + 紅d 一齊用 .


我用 2款都ok.


男爵府

積分: 6108


14#
發表於 11-9-26 22:49 |只看該作者
回覆 miffymiffy 的帖子

嗯,下個月我諗都係用番哈哈笑會保障D


大宅

積分: 4490


15#
發表於 11-9-26 22:52 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 今日day23+流

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

今日day23 流緊少少啡,好少好少...但無M痛
你cycle幾多呀?




男爵府

積分: 6108


16#
發表於 11-9-26 22:57 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

26左右,例早的其實尋晚已經有少少啡,但今日又停左又無
今晚又發現有丁少少咁....好奇怪
我再睇埋聽日...睇下究竟係唔係M....


大宅

積分: 4490


17#
發表於 11-9-26 23:02 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 26左右,例早的

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

26左右,例早的其實尋晚已經有少少啡,但今日又停左又無
睇埋聽日先囉,你另外有無睇中醫調理呀?




男爵府

積分: 6108


18#
發表於 11-9-26 23:08 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

有呀我己經食緊中藥.


禁止訪問

積分: 4430


19#
發表於 11-9-27 00:00 |只看該作者

回覆:究竟紅綠d信唔信得過

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11748


20#
發表於 11-9-27 00:01 |只看該作者
用3次無線咋嘛?唔符合顯色條件咪無囉....

一枝咁普通的test strip成本平咪賣得平囉,又唔係咩最新高科技,都係工廠用機器自動化大量生產啫,廠商claim自己九十幾%準,但你唔係科研人員又唔係質檢局又唔係有咩相關知識去驗證有幾準/唔準,覺得一蚊枝唔可信又何必買黎用?莫非賣得貴你又會覺得可信d?

用clearblue囉,夠晒貴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo