烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 12-2-27 17:47 |只看該作者
本帖最後由 cheung_cnine 於 12-2-27 17:48 編輯

有無媽咪用過依個牌子嘅麵包機?
我見係日本牌子但tb又有得賣喎
TB D comment都幾好。。。

http://search.rakuten.co.jp/search/mall?sitem=%E3%83%9B%E3%83%BC%E3%83%A0%E3%83%99%E3%83%BC%E3%82%AB%E3%83%AA%E3%83%BC%E3%80%80PY-D433&g=0&v=2&s=1&p=1&min=&max=&sf=0&st=A&nitem=&myButton.x=0&myButton.y=0

TB賣RMB749.

還是正正經經係香港買部比較好?Kenwood好似一千頭左右


期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 12-2-27 17:55 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-2-27 17:47
有無媽咪用過依個牌子嘅麵包機?
我見係日本牌子但tb又有得賣喎
TB D comment都幾好。。。
tb 7佰幾係 432來架...

433 好似都要成千架....

如果買佢不如買 p仔 , p仔個桶頂有位俾個包升高d,

tb 呢部好易會頂蓋架 ~


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 12-2-27 18:15 |只看該作者

回覆:tammy2008 的帖子

唔係呀,有一間係買433架。
有啲心思思。
如果p仔幾多錢?
我預一千蚊左右咋



期待新的生命來臨!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


4#
發表於 12-2-27 18:16 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

See
myphoto.jpg




期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 12-2-27 18:29 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-2-27 18:16
See
係喎, 真係堅喎~

玩得過喎 ~

p仔....妳有時間去睇吓 ~ 我都唔係太清楚.... :mrgreen:

433 有個車房男做得好成功..有冇睇過呀 ??



水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 12-2-27 18:32 |只看該作者
車房男呀....



狗狗好可憐.......


男爵府

積分: 7877


7#
發表於 12-2-27 18:34 |只看該作者
包神

唔知TB的 Panasonic得唔得呢?

http://item.taobao.com/item.htm? ... 1.1000274.1000047.6


水晶宮

積分: 50566


8#
發表於 12-2-27 18:38 |只看該作者
Jac 發表於 12-2-27 18:34
包神

唔知TB的 Panasonic得唔得呢?
阿 so 肥 佢地話 tb嗰d係好舊款來架喎 ~

做咩呀妳.....想買呀 ?


大宅

積分: 3466


9#
發表於 12-2-27 19:07 |只看該作者

回覆:cheung_cnine 的帖子

依部要唔要加火牛架?




男爵府

積分: 7877


10#
發表於 12-2-27 20:18 |只看該作者
回覆 tammy2008 的帖子

好奇想了解下啫! 見台灣版咁受歡迎,都想知大陸版效果如何,大陸版勝在唔駛加火牛,兼平好多BOR!


水晶宮

積分: 50566


11#
發表於 12-2-27 21:19 |只看該作者
Jac 發表於 12-2-27 20:18
回覆 tammy2008 的帖子

好奇想了解下啫! 見台灣版咁受歡迎,都想知大陸版效果如何,大陸版勝在唔駛加火牛 ...
日本版仲受歡迎呀~

價錢好似差唔多咋.....唔平得好多 ~


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


12#
發表於 12-2-27 22:02 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

車房男好攪鬼呀
我見依家啲日本牌子嘅麵包機都話可以整白飯麵包。
Tammy你有無試過整過呀?
其實我係超新手,唔知好唔好依部
還是買你地成日講果部?



期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


13#
發表於 12-2-27 22:04 |只看該作者
又有咩好野先

點評

tammy2008  舊野來架....:lol:  發表於 12-2-27 22:08


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


14#
發表於 12-2-27 22:10 |只看該作者
tammy2008 舊野來架....

我鍾情柏翠架


水晶宮

積分: 50566


15#
發表於 12-2-27 22:10 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-2-27 22:02
車房男好攪鬼呀
我見依家啲日本牌子嘅麵包機都話可以整白飯麵包。
Tammy你有無試過整過呀?
我有試過用紫米囉 ~ 用成 100g架 ~

呢部少人分享呀~ 不過都係一部麵包機啫...

價錢啱又興趣的話...試吓無妨呀~


男爵府

積分: 7877


16#
發表於 12-2-28 09:52 |只看該作者
回覆 tammy2008 的帖子

係BOR! 都要港幣二千大元,唔記得要轉換返做港幣添!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


17#
發表於 12-2-29 16:46 |只看該作者
我係twinbird個網到揾到d食譜、你地可以参考:-
都寫得幾詳細。。。


http://www.twinbird.jp/usersmanual/pdf/pyd433_m.pdf
期待新的生命來臨!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


18#
發表於 12-2-29 16:52 |只看該作者
start from page14~

スキムミルク:奶粉
バター:牛油
ダライイースト:乾how母

期待新的生命來臨!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


19#
發表於 12-3-9 21:52 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

我買左啦!
依家食用緊快速配方試第一機,希望成功啦
myphoto.jpg



期待新的生命來臨!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


20#
發表於 12-3-10 00:02 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

第一機成功出爐啦!
好似發得幾好~
myphoto.jpg



期待新的生命來臨!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo