立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7189
水晶宮
積分: 50566
cheung_cnine 發表於 12-2-27 17:47 有無媽咪用過依個牌子嘅麵包機? 我見係日本牌子但tb又有得賣喎 TB D comment都幾好。。。
cheung_cnine 發表於 12-2-27 18:16 See
積分: 7877
Jac 發表於 12-2-27 18:34 包神 唔知TB的 Panasonic得唔得呢?
大宅
積分: 3466
Jac 發表於 12-2-27 20:18 回覆 tammy2008 的帖子 好奇想了解下啫! 見台灣版咁受歡迎,都想知大陸版效果如何,大陸版勝在唔駛加火牛 ...
積分: 73995
cheung_cnine 發表於 12-2-27 22:02 車房男好攪鬼呀 我見依家啲日本牌子嘅麵包機都話可以整白飯麵包。 Tammy你有無試過整過呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy