跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12291


181#
發表於 04-8-11 00:20 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain,

我都差唔多休息架啦,係呢,妳而家番緊工?


子爵府

積分: 12291


182#
發表於 04-8-11 00:22 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain,

唔知妳有無留意晞晞本電子相簿內的相片,其中有條吊帶裙係妳朋友公司到買的,我有好多朋友及七月媽咪都讚靚靚呀,佢地仲以為係貴價貨,真係多謝妳成日帶我去買靚衫仔呀!


大宅

積分: 1373


183#
發表於 04-8-11 00:23 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee 寫道:
Wilnita,
我宜家睇緊明仔爸爸d相, 我都發現到晞晞條裙係唔同Abbie and b-lu 仔個條的!!!!

[quote]
wilnita 寫道:
Abbie 及 B-lu 仔個條係一樣,至於晞晞個條只不過係顏色相似,前兩者係碎花仔,而後者係直條紋的!
[/quote]

Hahaha... actually, it is really a bit difficult to identify Abbie and 晞晞 on that day. They wear similar dresses, with similar hair style and almost the same size / height.

B-lu 仔 has a pair of beautiful eyes. Abbie and 晞晞's are smaller.... (hee... hope Wilnita won't hit me..)


大宅

積分: 1373


184#
發表於 04-8-11 00:31 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Wilnita,

Maybe you should consider to buy a professional camera. I agree with Renee that Mummy also can grasp the most beautiful side of our babies. You are really much better than me. At least, you know how to adjust the 光圈. If you have a professional camera, you should be able to make more Great photos for 晞晞. For a professional camera, you could adjust the flash light pointing to the ceiling, rather than the baby. The light would become soft and it won't hurt the baby.


男爵府

積分: 5887


185#
發表於 04-8-11 00:35 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

wilnita 寫道:
Isis_Iain,

我都差唔多休息架啦,係呢,妳而家番緊工?


唔係番緊工,不過又係泵緊奶無得瞓住!!!我又要去睇下有無新貨,打探到再報料。另外我今日係灣仔發現一間賣童裝嘅,好多 Gybombe,Next,Osk????,大約 70 一套,都幾靚架,過兩日再經過幫你地睇個地址吖!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


子爵府

積分: 12291


186#
發表於 04-8-11 00:37 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Little_princess,

我部相機係新買架,可以拍得住妳老公部機架!不過我無再花錢係 D 配件上,例如閃光燈呀 ... !因為就算買左我都唔識得用,而且會加重相機的重量。

另外,我唔識得較光圈架,係我老公做架咋,不過我就鐘意揸機映相囉,我好鐘意補捉小朋友的神情!反而我用部機多過我老公呀!

P.S. 我都覺得 B-lu 仔對眼好大呀,係呀,我都覺得晞晞同 Abbie 有幾分似樣呢!


子爵府

積分: 12291


187#
發表於 04-8-11 00:41 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain 寫道:

唔係番緊工,不過又係泵緊奶無得瞓住!!!我又要去睇下有無新貨,打探到再報料。另外我今日係灣仔發現一間賣童裝嘅,好多 Gybombe,Next,Osk????,大約 70 一套,都幾靚架,過兩日再經過幫你地睇個地址吖!!


係唔係灣仔天地圖書對面呀?我去過啦,但係 D 款唔夠靚喎;反而赤柱真係有好多款呀,我而家每逢星期六唔需要番工就帶晞晞去行一行,睇下有無靚裙仔買,雖然唔係買比晞晞,但係我都睇得好開心,真係好鬼水靚架,咪又係 Gap 呀、Next 呀、 Gybombree 呀 ...


男爵府

積分: 5887


188#
發表於 04-8-11 00:48 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

wilnita,

唔知係唔係你講果間,不過係修頓球場對面 D 橫街,好唔顯眼嘅小店!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


子爵府

積分: 11275


189#
發表於 04-8-11 08:58 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

HE HE~~
雖然我都知Abbie同晞晞條裙係唔同,不過個日我都成日晏眼睇錯了晞晞同Abbie, 真係好似,可能兩個都咁高,而b-lu仔就細粒d,所以雖然條裙同Abbie一樣,感覺都唔似。


子爵府

積分: 11275


190#
發表於 04-8-11 09:04 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!



唔知兩位小朋友望緊d嘜呢?


子爵府

積分: 11275


191#
發表於 04-8-11 09:10 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

wilnita 寫道:
其實我都映左好多相片 (超過 100 張),如果唔係太暗,其實真係映得幾好架,唔好意思,又要讚下自己!


點解無相睇??


子爵府

積分: 11275


192#
發表於 04-8-11 09:23 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

連我自己都未得閒睇明仔爸d相,所以未知佢影成點。
Renee,
abbie爸同皓皓影左咁多靚相,唔洗你自己出馬啦! 其實麻煩晒你呀! 你估住攪好個生日會,連同自己個仔影相都無時間,真係唔好意思!


子爵府

積分: 12291


193#
發表於 04-8-11 09:38 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain 寫道:
wilnita,

唔知係唔係你講果間,不過係修頓球場對面 D 橫街,好唔顯眼嘅小店!!!


我記得個間舖頭叫 E-Kids。


子爵府

積分: 12291


194#
發表於 04-8-11 09:39 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Venuscheng 寫道:
[quote]
wilnita 寫道:
其實我都映左好多相片 (超過 100 張),如果唔係太暗,其實真係映得幾好架,唔好意思,又要讚下自己!


點解無相睇?? [/quote]

因為真係好暗呀,我用 Photo Image 執相都執唔番光 D 呀!


大宅

積分: 2500


195#
發表於 04-8-11 09:39 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

各位靚靚媽咪,

wa...你們咁夜都唔sleep, 仲傾左幾pages...., 我昨晚都成11:00pm off line, 今朝on line, 竟然又有幾個新pages....

其實我們白天上班一整天, 身心都已十分疲累, 晚上早點休息, 即使"訓唔著", 躺在bed上都好慢慢入睡, 不要太晚還對著電腦啊!!!!

有足夠的sleep, 身體好d, 人都靚d, 保重!!!


大宅

積分: 2500


196#
發表於 04-8-11 09:52 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

wilnita

1) 請問赤柱邊道有靚靚童裝買??? 我都打算下星期日帶軒軒去赤柱swim, 可以順路行行!!!!

2) 8/8我見晞晞&其他bb都肯坐bb車, 而軒軒每次坐bb車都大喊, 最後次次都係要抱, 車就冇用到, 所以8/8我未冇帶bb車law :-( ...都唔知點解?????????? ?-( ?-(


子爵府

積分: 12646


197#
發表於 04-8-11 09:56 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

[size=x-large]REMINDER

2kmami / Venus / Anson-mami / Annie / Isis_Iain,

我已經訂了金鐘力寶中心的力寶軒, 用Ms. R. Lam 訂 了12:45pm 7位. 一陣見啦!!! :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12291


198#
發表於 04-8-11 09:58 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Cat,

1) 係赤柱屈臣氏斜對面的,係一個好斯文的女子看舖的,佢好好人架;佢見我買熟左,識得比折扣我架啦!其實行過幾間妳都會見到好多呢類舖頭架啦,但要有心理準備,女仔款比男仔款多好多。

2) 晞晞而家都開始唔合作坐 BB 車架啦,不過當佢唔肯坐嘅時候,我會比餅餅引佢坐定定囉,佢地漸大啦,講真我無本事抱佢啦!


大宅

積分: 2500


199#
發表於 04-8-11 10:10 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

wilnita

好提議bor, 等我下次比佢坐bb車前, 都準備定d餅餅先!!!:mrgreen:

其實我都無本事抱軒軒, 每星期一, 我的手臂都十分酸痛, 因為weekend成日都抱住個小肥豬啊!!!


子爵府

積分: 12646


200#
發表於 04-8-11 10:14 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Cat,

其實妳多唔多行d 出口店, 我發覺好多時女仔衫係多過男仔衫好多, 同時d款係靚好多好多!!! 我成日睇到d靚靚[妹妹衫], 我就更加恨有個女. 但我又會好阿Q咁諗, 咁未可以慳番好多錢囉!! :mrgreen:

另外, 軒軒唔肯坐車仔, 會唔會係因為佢太[痴妳]啊! 佢好想妳抱, 所以佢唔肯坐車仔. 但我皓皓就無呢個問題. 唔知關唔關佢本身個個都肯跟, 所以要佢坐車仔都無咩問題, 當然有時都會唔制. 但只要我地推佢週圍行, 佢好快無事了, 坐定定喇.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo