在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1184

畀面勳章


181#
發表於 09-4-5 02:00 |只看該作者
我生大仔時係第一胎, 因尿蛋白高入院, 已過預產期但沒有任何跡象, 醫生話要催生 所以之前一晚食雪糕,香蕉,龜苓膏, 當晚12:15見紅,即開到3度,01:30推到落產房, 02:05出左世 6.6磅重, 但個把鬼醫生05:00先同我連番個傷口

[ 本帖最後由 依嵐媽媽 於 09-4-5 02:02 編輯 ]


大宅

積分: 3538


182#
發表於 09-4-5 03:46 |只看該作者
原帖由 MINK926 於 09-4-5 01:43 發表


我都想...

不過我未去e院前係屋企度痛

我去到e院已經開左4度...


我去到開左2度咋~感你諗住幾時再多個?


大宅

積分: 3538


183#
發表於 09-4-5 03:48 |只看該作者
原帖由 依嵐媽媽 於 09-4-5 02:00 發表
我生大仔時係第一胎, 因尿蛋白高入院, 已過預產期但沒有任何跡象, 醫生話要催生 所以之前一晚食雪糕,香蕉,龜苓膏, 當晚12:15見紅,即開到3度,01:30推到落產房, 02:05出左世 6.6磅重, 但個把鬼醫 ...



不過你都好快生呀
嘩!感都得,唔咪即連~


伯爵府

積分: 19985

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


184#
發表於 09-4-5 14:49 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-5 03:46 發表


我去到開左2度咋~感你諗住幾時再多個?


我仲有個半月就生得啦...


大宅

積分: 1010


185#
發表於 09-4-5 14:55 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-4 14:25 發表


但又要Feed奶,又要"愛"訓~但大小小乜都自己


我個女都算易揍
佢多數飲完奶自己玩一陣就會訓


大宅

積分: 1010


186#
發表於 09-4-5 14:56 |只看該作者
原帖由 依嵐媽媽 於 09-4-5 02:00 發表
我生大仔時係第一胎, 因尿蛋白高入院, 已過預產期但沒有任何跡象, 醫生話要催生 所以之前一晚食雪糕,香蕉,龜苓膏, 當晚12:15見紅,即開到3度,01:30推到落產房, 02:05出左世 6.6磅重, 但個把鬼醫 ...


咁耐先連個傷口都得架咩


大宅

積分: 3538


187#
發表於 09-4-5 19:53 |只看該作者
原帖由 MINK926 於 09-4-5 14:49 發表


我仲有個半月就生得啦...


恭喜你呀~祝你生個肥肥白白bb
不過咁快又生,咪好辛苦湊~有人幫你?


大宅

積分: 3538


188#
發表於 09-4-5 19:58 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-5 14:55 發表


我個女都算易揍
佢多數飲完奶自己玩一陣就會訓


感咪好囉~我個仔細細個果時好難湊,成日要人抱住跳~超辛苦~我Bro個仔就好乖


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


189#
發表於 09-4-5 21:49 |只看該作者
我20歲生仔仔
仔仔係預產期出世
有6磅5
痛左6個幾鐘


大宅

積分: 1010


190#
發表於 09-4-5 22:54 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-5 19:58 發表


感咪好囉~我個仔細細個果時好難湊,成日要人抱住跳~超辛苦~我Bro個仔就好乖


不過佢而家有時都會扭下眼訓咁
要人"暗"佢訓


大宅

積分: 3538


191#
發表於 09-4-5 23:34 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-5 22:54 發表


不過佢而家有時都會扭下眼訓咁
要人"暗"佢訓


大部分細細個bb都會扭眼訓架啦~
我仔細個時都有,而家就自己上床訓~


伯爵府

積分: 19985

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


192#
發表於 09-4-6 01:32 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-5 19:53 發表


恭喜你呀~祝你生個肥肥白白bb
不過咁快又生,咪好辛苦湊~有人幫你?


多謝你先....

冇架...自己一個人湊....


大宅

積分: 3538


193#
發表於 09-4-6 02:03 |只看該作者
原帖由 MINK926 於 09-4-6 01:32 發表


多謝你先....

冇架...自己一個人湊....


嘩嘩嘩嘩!!!!!好辛苦呀~


大宅

積分: 1271


194#
發表於 09-4-7 00:47 |只看該作者
19歲生大仔,係差唔多生時痛左5分鐘,我係做檢查時醫生話我開左3度要生,要即刻入院,12點打針,7點鐘生,等生時間可能好累,所以瞓生,開左10度醫生話要生先覺痛,
26歲生細女,都係檢查醫生話開4度,又係要即入院,6點入8點生,都係痛5﹣10分鐘左右,可能生2個之前都係有做野,生大仔時成日要行山,生細女返寫字樓,返到生之前一日,可能都係每日要行10分鐘先返到公司,
9月生第3個,唔知會唔會都係咁易,因為生完細女都冇做野,日日都係同佢向屋企瞓,或等老公放假先會出街行,


大宅

積分: 3538


195#
發表於 09-4-7 05:26 |只看該作者
原帖由 vickywoo121 於 09-4-7 00:47 發表
19歲生大仔,係差唔多生時痛左5分鐘,我係做檢查時醫生話我開左3度要生,要即刻入院,12點打針,7點鐘生,等生時間可能好累,所以瞓生,開左10度醫生話要生先覺痛,
26歲生細女,都係檢查醫生話開4度,又係要即入院,6點入8點生,都係痛5﹣10分鐘左右,可能生2個之前 ...


你好好生~生多個都唔怕


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


196#
發表於 09-4-7 08:44 |只看該作者
原帖由 vickywoo121 於 09-4-7 00:47 發表
19歲生大仔,係差唔多生時痛左5分鐘,我係做檢查時醫生話我開左3度要生,要即刻入院,12點打針,7點鐘生,等生時間可能好累,所以瞓生,開左10度醫生話要生先覺痛,
26歲生細女,都係檢查醫生話開4度,又係要即入院,6點入8點生,都係痛5﹣10分鐘左右,可能生2個之前 ...


你重可以等生時瞓得著..真係好..我等生時瞓唔到..痛到死..係打左止痛針..冇咁痛先瞓到一陣..
諗起都辛苦..因為我痛左30小時..頭個幾個小時..我係大約10分鐘先痛一次..但係就勁痛..結果果晚係一瞓著又痛醒,一瞓著又痛醒..根本瞓唔到到


伯爵府

積分: 19985

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


197#
發表於 09-4-8 01:38 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-6 02:03 發表


嘩嘩嘩嘩!!!!!好辛苦呀~


冇辦法啦...因為想早D生完早D收工

加上年紀近...感情都好D...


大宅

積分: 3538


198#
發表於 09-4-8 04:56 |只看該作者
原帖由 MINK926 於 09-4-8 01:38 發表


冇辦法啦...因為想早D生完早D收工

加上年紀近...感情都好D...


感又係~不過辛苦d,―齊大都好好


子爵府

積分: 10261

虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第三回


199#
發表於 09-4-8 15:29 |只看該作者
我第一胎因陣痛入院,
用了 5 hrs生了仔仔,
其間打了止痛針,
是第37週出世
剛 6 磅


大宅

積分: 1271


200#
發表於 09-4-8 15:38 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-7 08:44 AM 發表


你重可以等生時瞓得著..真係好..我等生時瞓唔到..痛到死..係打左止痛針..冇咁痛先瞓到一陣..
諗起都辛苦..因為我痛左30小時..頭個幾個小時..我係大約10分鐘先痛一次..但係就勁痛..結果果晚係一瞓著又痛醒,一瞓著又 ...

可能係我太累,因為我仲有一星期先到預產期,我之一日同老公出左去玩,成晚都冇瞓,就去檢查,我都累到唔知咩時候,同我有左7個幾月開始就冇返工,(7個月之前都係飛來飛去,工作需要),日日都係向屋企瞓,出去玩一日到我黎講係好辛苦,我冇返工,日日都瞓18小時以上,同第一胎我99好緊張(因為係仔)咩都唔洗我做,只係要我瞓,仲請個工人跟出跟入,
可能我本身唔夠瞓,所以先連痛都唔知

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo