monictw 發表於 19-7-3 21:46 
專一,呢個係真,當然你可以話佢去左滾 or 遲早滾 ,但so far 到而家佢都係專一。 佢呢種人對好多野都stub ...
睇曬樓主以上既posts內容。後感:
我都信妳老公係專一。唔會去滾。去滾唔使用錢咩。我唸佢咁孤寒,就算佢肯滾,都冇女人肯啦。
還有,佢如此難相處,好難搵到第二個好似妳就到佢咁既程度。佢知有妳係個寶既。照理佢無會撇妳。
我同我前夫既相處 參雜 著有妳同妳老公既相處情況。
我又係好似妳咁委婉溫柔。唔在任何人前同佢嘈,更加唔響孩子面前同佢撐過。畀足大男人管女人既面子佢。
但我會LEE 埋響洗手間樹,搵毛巾曬住自己把口來大喊。
最後,我臨搬走時,在佢既家中得翻四個位來活動多年。
1. 我食飯既一個固定位同凳
2. 我坐在門口換鞋既座位,Lee 個位亦都係我在佢家用電腦做公司嘢時用既位置。
3. 我訓既半邊床
4. 洗手間。
我完全冇自己戶口,因為佢唔搵錢,多年來係我一人搵錢擔起幾頭獨立開支的家既。錢畀佢管曬。呢點,妳既經濟情況管理得比我好。起碼妳有妳自己既賬戶。妳點用妳D錢,無畀佢知,佢都冇辦法知。
我都係有亞氏保加症。小時社會冇Lee方面既觀念來幫我Lee類人。父母亦不知,好似妳老公父母咁冇加以照顧,但我自己知自己埋唔到堆。因為唔識同人相處。我前夫亦話我知我好難相處。我尊重接受佢既真實感覺。
到我生左幾個女,見大女被提議去檢查有冇自閉症後診斷她有邊緣亞氏保加症,我先回顧自己既成長,平心接受自己有亞氏保加症 (其實我還包括有強迫症)。
但我冇妳老公既自卑,因為我家係寵女輕男的文化。
我亦唔自私,不過就自我中心。
我亦認為我自己專一,即使我前夫離婚,我都不離不棄地對佢地一如以往 (我甘心樂意對人有愛無性的愛)。
我係節儉自己,唔節儉人地。
我而家既 先生 有搜尋過亞氏保加症既資料來了解我。佢比我前夫有經濟能力 對我好好。待人接物,與人相處亦比我前夫入世同好得多。照顧我至細微。
我小女人,順服妻子型。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own ~ H. Jackson Brown