夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   22


禁止訪問

積分: 816


181#
發表於 19-7-3 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 816


182#
發表於 19-7-3 21:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1371


183#
發表於 19-7-3 21:46 |只看該作者
dragonKK 發表於 19-7-3 21:41
好奇想知點解要結婚
咁既人品 差到仆街 都肯結⋯⋯⋯
距有咩地方吸引你

專一,呢個係真,當然你可以話佢去左滾 or 遲早滾 ,但so far 到而家佢都係專一。 佢呢種人對好多野都stubborn,對愛情都係,但就真係唔識同人相處


禁止訪問

積分: 816


184#
發表於 19-7-3 21:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 816


185#
發表於 19-7-3 21:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38354


186#
發表於 19-7-4 00:12 |只看該作者
monictw 發表於 19-7-3 21:46
專一,呢個係真,當然你可以話佢去左滾 or 遲早滾 ,但so far 到而家佢都係專一。 佢呢種人對好多野都stub ...
睇曬樓主以上既posts內容。後感:
我都信妳老公係專一。唔會去滾。去滾唔使用錢咩。我唸佢咁孤寒,就算佢肯滾,都冇女人肯啦。
還有,佢如此難相處,好難搵到第二個好似妳就到佢咁既程度。佢知有妳係個寶既。照理佢無會撇妳。

我同我前夫既相處 參雜 著有妳同妳老公既相處情況。
我又係好似妳咁委婉溫柔。唔在任何人前同佢嘈,更加唔響孩子面前同佢撐過。畀足大男人管女人既面子佢。
但我會LEE 埋響洗手間樹,搵毛巾曬住自己把口來大喊。
最後,我臨搬走時,在佢既家中得翻四個位來活動多年。
1. 我食飯既一個固定位同凳
2. 我坐在門口換鞋既座位,Lee 個位亦都係我在佢家用電腦做公司嘢時用既位置。
3. 我訓既半邊床
4. 洗手間。

我完全冇自己戶口,因為佢唔搵錢,多年來係我一人搵錢擔起幾頭獨立開支的家既。錢畀佢管曬。呢點,妳既經濟情況管理得比我好。起碼妳有妳自己既賬戶。妳點用妳D錢,無畀佢知,佢都冇辦法知。

我都係有亞氏保加症。小時社會冇Lee方面既觀念來幫我Lee類人。父母亦不知,好似妳老公父母咁冇加以照顧,但我自己知自己埋唔到堆。因為唔識同人相處。我前夫亦話我知我好難相處。我尊重接受佢既真實感覺。

到我生左幾個女,見大女被提議去檢查有冇自閉症後診斷她有邊緣亞氏保加症,我先回顧自己既成長,平心接受自己有亞氏保加症 (其實我還包括有強迫症)。
但我冇妳老公既自卑,因為我家係寵女輕男的文化。
我亦唔自私,不過就自我中心。
我亦認為我自己專一,即使我前夫離婚,我都不離不棄地對佢地一如以往 (我甘心樂意對人有愛無性的愛)。
我係節儉自己,唔節儉人地。

我而家既 先生 有搜尋過亞氏保加症既資料來了解我。佢比我前夫有經濟能力 對我好好。待人接物,與人相處亦比我前夫入世同好得多。照顧我至細微。
我小女人,順服妻子型。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 1371


187#
發表於 19-7-4 00:40 |只看該作者
858D 發表於 19-7-4 00:12
睇曬樓主以上既posts內容。後感:
我都信妳老公係專一。唔會去滾。去滾唔使用錢咩。我唸佢咁孤寒,就算佢肯 ...

好多謝你分享咁多。 其實呢個剛post 到而家已經有大半年,呢大半年無論係c6及仔仔身上都經歷同學習左好多,我都讀多左有關自閉同亞氏保加既書,愈讀得多就愈明白點同c6 相處。。
同一你講既一樣,小時候未有咁多呢啲支援,奶奶只覺得c6難教,而奶奶亦是只罵不讚,老爺亦都係用打黎教,用棍打,困黑房,所以導致我c6非常自卑 ,而佢會覺得錢先係最重要最有安全感,呢啲都係好後期先知道。。我自己家庭媽咪永遠唔會打好少罵,我知道左之後其實都好心痛c6係咁既環境長大性格某程度上好扭曲。。但呢啲都無解決辦法,因為對佢影響太深


大宅

積分: 1371


188#
發表於 19-7-4 00:47 |只看該作者
858D 發表於 19-7-4 00:12
睇曬樓主以上既posts內容。後感:
我都信妳老公係專一。唔會去滾。去滾唔使用錢咩。我唸佢咁孤寒,就算佢肯 ...

而我幾個月前真係忍唔住同佢講離婚,因為我真係身心俱疲照顧唔到sen 既仔同咁難攪既c6, 佢話佢會改,同埋佢話就算情況有幾差從來都無諗過離婚,佢話佢有時真係控制唔到情緒,但佢會改。。之後係有見改善,起碼唔係得我一個人做家務,而佢都意識再唔放多啲時間落去仔仔度個仔真唔理佢,亞仔同c6關係改善左啲,因為我同c6 有啲啲改善 仔仔感覺到,總之整體上我就似湊緊兩個仔咁。。有時有透唔到氣既感覺


大宅

積分: 1371


189#
發表於 19-7-4 00:49 |只看該作者
858D 發表於 19-7-4 00:12
睇曬樓主以上既posts內容。後感:
我都信妳老公係專一。唔會去滾。去滾唔使用錢咩。我唸佢咁孤寒,就算佢肯 ...

睇到你最後話搵到個愛錫你既登你開心,希望你幸福快樂


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


190#
發表於 19-7-4 01:47 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-7-4 12:10 編輯

回覆 monictw 的帖子

同佢哋講離婚都唔會離到,因為佢唔會放過妳。而且妳地仔都生埋,有太多連繫交雜。
反而妳老公理性考慮後肯改善係好事。

我c6同前度女友分手分得好差,
佢死唔斷氣纏住人,走去女方屋企求復合,
結果俾女方家人用掃把趕才死心,
佢哋之間嘅共同投資都搞10年才真正斷到。
我聽過另一個case,老婆帶住個仔避到台灣外家,
老公就追到去台灣。所以帶埋個仔離婚係冇可能。

C6都講過好hurt說話“我係從來都冇愛過妳又點”
我介意咗一段時間,兩公婆連基本嘅愛都冇,
轉頭要我同佢親熱,真係覺得連做雞都不如。
其實呢d人,到死果刻都冇辦法印證到底佢係咪愛我,
因為佢哋嘅腦部構造,天生就冇表達愛情嘅功能。
所以我都冇再執著佢hurt人嘅說話。

由於c6社交障礙,佢行為表現得自私同不善辭令,
令人一般討厭或當佢係唔出聲嘅傻仔欺負佢,
佢呢d成長嘅障礙和童年陰影,
希望而家社會進步,仔仔從小得到適切訓練,
在社交方面條路可以避免得到。


洋房

積分: 57


191#
發表於 19-7-4 03:09 |只看該作者
sorry 分开把喇


珍珠宮

積分: 38354


192#
發表於 19-7-4 07:34 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-4 08:28 編輯
monictw 發表於 19-7-4 00:47
而我幾個月前真係忍唔住同佢講離婚,因為我真係身心俱疲照顧唔到sen 既仔同咁難攪既c6, 佢話佢會改,同埋 ...

我能理解妳有透唔過氣既感覺。妳唔但只湊緊兩個仔,因為妳老公係一個仔,所以妳變左係單親媽咪教緊兩個仔。
我D全部都係女。所以我前夫又係單親湊女 (加埋我Lee 個亞氏保加 女 )。佢唔夠資源來湊我。我理解到佢多年來既辛苦。好在後來有我先生接收 湊我。
我先生 能力,心力,志力 都夠用來 湊我 Lee 個 亞氏保加 女。

我唸 你地應該唔會選擇再生多個。
我而家都後悔同前夫生小朋友。但唔代表我唔愛我D子女。果時,我仲未知道我自己係 亞氏保加 症大既。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


193#
發表於 19-7-4 07:56 |只看該作者
小菜豆 發表於 19-7-4 01:47
回覆 monictw 的帖子

同佢哋講離婚都唔會離到,因為佢唔會放過妳。而且妳地仔都生埋,有太多連繫交雜。

係,我 係 亞氏保加 女。
我有時會對我先生講:「我感覺唔到 我愛你 既?」
Lee D 係我旁聽我先生同其他親友講翻佢既反應 我至知道:
我先生聽落會好 hurt。 但由於佢信我有 亞氏保加 症, 佢先唔理我講既。理性上佢從我平時一點一滴點對佢 而肯定我係愛佢既。
有時佢會回我:"Ouch! That hurt. " 「Yes, you love me.」
睇來,我先生免疫到我D 亞氏保加 症。
我前夫會懷在心理,對我越來越敏感。我前夫免疫唔到我 D 亞氏保加 症。如果我繼續同佢住,會使佢更加 發癲。
我同佢講,如果我先生早死,佢未死,我搬來同佢住。佢撒手兼搖頭。即使係我養緊佢過世,我一D都冇留分文畀我自己喔。咁佢都唔收留我。叫我住附近好了。我唸分開兩頭家,兩個開支,好浪費金錢喔。
我大女都話大個後唔會同我一齊住,因為她知她同我夾唔來。她會養我,時不時來探我。
我前夫同我D女 都一齊煮死 我,話我在場時,佢地個個都覺得氣氛好緊張,爭議都激增。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


194#
發表於 19-7-4 08:17 |只看該作者
monictw 發表於 19-7-4 00:47
而我幾個月前真係忍唔住同佢講離婚,因為我真係身心俱疲照顧唔到sen 既仔同咁難攪既c6, 佢話佢會改,同埋 ...
你C6 意識到再唔放多D 時間落去仔仔度,個仔真係唔理佢,佢又有資源放多D時間落去仔仔度,另父子關係改善左D。
真好!
我感慨:
我前夫同我D女都係咁同我講左好多次,但佢地無能力疏導我既工作壓力,工作量 來等我可以 鬆D 資源來 親女 關係。我係一人搵錢擔起幾頭獨立開支既家。我既工作性質壓力好大,根本我冇能力 兼容 生計 同 家庭樂 既生活。對於我來講 係 魚與熊掌 二選一 既選擇。由於我前夫沒有生計既智慧,搵錢就只有我來肩負,我無得揀,唯有犧牲我既家庭樂 同親女關係。
好不容易,我才得佢同意我不再為錢而工作 (因為佢見到我係 burnt out 左 )情緒,心理都以達到不健康既程度 (憂鬱症都出曬來)。但我前夫都畀唔到我親女,家庭樂 既條件。佢要節省開支而帶埋D女 搬到離開我好遠既地方住。 我始終都做唔到全職媽媽(Lee 個係我未同我前夫結婚前就向佢開既婚姻生活條件,我必須要做全職媽媽)。25+年來,佢只畀到我做左三個月既全職媽媽。

仲係我而家 先生 得,佢會花錢 每隔一個月送我過去同 我前夫和D女 小住一週。我 D亞氏保加 症發作時,我拒絕我先生使Lee D錢。我話想省下來 第日我D女好似佢地阿爸 搞唔掂生計時,幫翻佢地。我先生唔同意,硬性規定我過去探佢地。我先生同我解析 搞 親女關係 既事,係趁佢地而家還未讀大學就好做,時間機會過左就冇得翻轉頭。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 1371


195#
發表於 19-7-4 09:23 |只看該作者
小菜豆 發表於 19-7-4 01:47
回覆 monictw 的帖子

同佢哋講離婚都唔會離到,因為佢唔會放過妳。而且妳地仔都生埋,有太多連繫交雜。

咁你仍然同你c6一齊緊? 同我c6 一樣講埋啲說話非常hurt 同mean 講完又當無事。。如果繼續一齊必須接受呢樣野。。

無錯,我慶幸自己係一個緊張大師sense 到仔仔歲幾有問題就做評估,由細做訓練,等佢日後結婚唔會觸焦。


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


196#
發表於 19-7-4 10:18 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-7-4 10:20 編輯

回覆 monictw 的帖子

一齊啊, 妳開帖寫嘅經歷, 而家好似步妳後塵。工又要返, 又要湊仔, 又要幫佢跑銀行處理佢D私人業務, 又細膽, 乜都推我去做死侍幫佢擋。
佢成日放工唔湊仔去做gym, 係屋企又打機, 零親子。每晚仲要大大力搣醒個仔, 搞到冇覺好瞓,
仔仔都唔鍾意佢, 佢一放工回家個仔就跑去門口, 唔係迎接佢, 係關門唔俾佢入"no daddy no daddy"
而家佢意識到親子疏離, 多咗時間帶個仔去玩。

佢有社交障礙, 理解唔到我點解有朋友有閨蜜, 怕我受朋友影響, 圍爐取暖講佢是非, 其實我朋友冇興趣談論佢。
我而家都冇晒朋友, 費事佢亂諗野。最好我嘅世界淨係圍住佢轉。

佢地就係表達能力唔好, 傷害人嘅說話講完損人不利己, 都係自打嘴巴, 唔MAKE SENSE。唔夠理據就發癲凶人。
我濕疹大爆發時, 辛苦個陣, 真係想自己短命D, 挨大個仔就算。

但係佢正常果陣, 係真係有智慧同能力解決大問題, 無可否認"亞保"係叻人。





大宅

積分: 1371


197#
發表於 19-7-4 10:52 |只看該作者
小菜豆 發表於 19-7-4 10:18
回覆 monictw 的帖子

一齊啊, 妳開帖寫嘅經歷, 而家好似步妳後塵。工又要返, 又要湊仔, 又要幫佢跑銀行處 ...

嘩! 真係一模一樣喎,同路人呀!
咁你有無建議佢做啲therapy咁? 佢意識到仔仔唔中意佢肯改係好事呀,有時要制造啲兩仔爺時間,佢地慢慢相處會好
你仔仔幾大? 為何半夜要搣佢!?

你同你c6 會否係仔仔面前argue? 我仔已經4歲4個月了,以前我會係仔仔面前對c6態度好差,我仔仔學哂。 我估你仔仔都錫你,如果你想仔仔都尊重你c6 ,你係仔仔面前(扮都要) 同你c6 要平和啲

你自己千其唔好無哂朋友,朋友係最重要的,幾忙都有,抽時間出去食飯,傾個電話呀。而家有whatapps仲放便! 我而家都係趁落街買餸上黎睇下forum, 加油呀同路人!


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


198#
發表於 19-7-4 10:57 |只看該作者
回覆 858D 的帖子

係啊, 維持夫婦關係名份還可以,未至於想離婚。但係相處方面,真係想分開生活。


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


199#
發表於 19-7-4 11:42 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-7-4 11:59 編輯

回覆 monictw 的帖子

無建議佢做治療啊, 佢地眼中"眾人皆醉我獨醒", 佢冇問題, 有問題果個係提出"呢個問題"嘅人。其實每個人構造都唔一樣, 只係"阿保"缺點比較明顯, 但係唔算病, 係自己當初盲"L"咗睇輕佢缺點同佢一齊。

我仔三歲一個月。我地成日係阿仔面前嘈交, 因為佢用奇怪方法教仔, 我咪當面STOP佢囉。
點解搣醒阿仔, 因為阿仔未瞓時佢顧住打機, 到佢打完機諗起想同個仔有交流, 可惜太夜阿仔瞓咗。

阿仔做錯事, 明知佢怕黑, 困佢係黑房。我咪即時鬧佢話會有陰影。
阿仔而家半夜喊醒, 要"開門...開燈"架, 有次夜晚阿仔夢遊, 落床跑去門口想自己開門逃出屋企添。


佢唔識同小朋友溝通, 我都有幫佢, 俾阿仔鐘意食嘅水果同玩具佢氹個仔。
佢帶仔出去玩, 我揸機影D啱佢風格嘅親子相, 等佢多D回憶。

佢地要畫公仔畫出腸, 同佢講野好難好似同其他人咁可以帶出弦外之音。
有時朋友用心良苦提點佢, 佢覺得用辭難聽, 就以為人地針對佢, 睇佢唔起, 同人絕交。
我都冇時間維繫朋友, 佢以前CHECK我WHATSAPP, 而家少咗喇。
唯一返工半夜時上下BABY KINGDOM RELAX下。



大宅

積分: 1371


200#
發表於 19-7-4 13:39 |只看該作者
小菜豆 發表於 19-7-4 11:42
回覆 monictw 的帖子

無建議佢做治療啊, 佢地眼中"眾人皆醉我獨醒", 佢冇問題, 有問題果個係提出"呢個問題 ...

唔怪得你話好似緊自己咁。。真係一模一樣。。 講野要畫哂條腸出來,講笑佢就當認真,特別係我媽爸講笑佢就非認真,成日返到屋但就話我爸媽睇佢唔起,好sensitive,玻璃心。。。

你做得岩,困黑房真係唔可以! 會有陰影,你要保保護你個仔。。
盡可能唔好係仔仔面前咪,都會好有影響

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo