立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9803
原帖由 louisnancy 於 09-7-8 01:20 發表 n1我都諗緊讀唔讀呀, 梗大家有無上playgroup呀?
原帖由 adayautsang 於 09-7-8 01:23 發表 nancy 幼兒園同幼稚園有分別家.
大宅
積分: 1157
原帖由 socket 於 09-7-8 13:15 發表 我都有諗YMCA, 但邊耀良係BK到睇到有媽咪不愉快事件, 我唔考慮 ! 大窩口個邊都有D 幼兒園妳會唔會考慮 ?
原帖由 adayautsang 於 09-7-8 14:45 發表 大窩口邊間呀?
積分: 1702
原帖由 louisnancy 於 09-7-8 01:21 發表 係喎maggie我地同區, 你睇左d咩幼稚園呀?
積分: 1555
原帖由 littlechuhk 於 09-7-9 00:00 發表 應該唔會係深井喇, 我都煩緊...我想俾佢出荃灣讀..但未知邊間好....妳呢? 有乜打算呀?
原帖由 socket 於 09-7-8 14:08 發表 幼兒園 ->2歲就可以讀 幼稚園 -> 2歲8個月先可以讀
原帖由 socket 於 09-7-8 16:45 發表 香港聖公會聖尼哥拉幼兒學校 - 新界荃灣大窩口社區中心6樓 救世軍大窩口幼兒園 - 新界大窩口邨富強樓2樓215 217 219及221-232室 循道衛理聯合教會亞斯理幼稚園 - 新界葵涌大窩口上角街1號 ...
原帖由 louisnancy 於 09-7-9 00:34 發表 我而家都唔知呀,因為平日熙仔住青衣, 應該多數青衣, 荃灣考慮中呀
積分: 3137
原帖由 adayautsang 於 09-7-9 18:16 發表 Thanks 你報咗未? 你心儀邊間?
原帖由 Jessiechow720 於 09-7-9 19:23 發表 I perfer BB's N1 in 亞斯理幼稚園
原帖由 adayautsang 於 09-7-9 18:25 發表 聽講啟思都幾好. 我個大女個時讀卓思, 校舍都ok, 當時個班主任比較兇,佢就唔係好鐘意老師....... (不過佢好鐘意返學, 比較內向, 多少同老師傾計, 只同同學傾) ...
原帖由 socket 於 09-7-10 00:05 發表 我未報呀 ! 我考慮中, 如果比BB讀全日, 我就可能唔要工人啦 ! 可能報YWCA及仁濟蔡百泰 !
原帖由 socket 於 09-7-10 00:06 發表 其實我細個時係讀亞斯理幼稚園 !!
原帖由 louisnancy 於 09-7-10 00:57 發表 ada其實我對學校真係唔係好熟, 我要開始睇睇, 啟思係咪o係青衣架?
原帖由 adayautsang 於 09-7-10 11:32 發表 你有返工? 平時bb只有工人湊?
複式洋房
積分: 269
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy