心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 30068


181#
發表於 22-9-29 11:28 |只看該作者

回覆樓主:

實在是有家人朋友、但感覺上是沒有、因為都只有軀殼、唔開心時得不到支持、關心 .....有等於無


別墅

積分: 621


182#
發表於 22-10-6 17:44 |只看該作者
DONOTHAVEANAME 發表於 21-6-25 15:57
獨生子女,家人早幾個月走了,而家剩返自己一個,朋友各自有家人,有伴侶,都無咩人理我,感覺好孤單,有無 ...

我都覺得我好孤獨,好需要朋友開解


別墅

積分: 621


183#
發表於 22-10-6 17:45 |只看該作者
gilgilgilgil 發表於 22-9-29 11:28
實在是有家人朋友、但感覺上是沒有、因為都只有軀殼、唔開心時得不到支持、關心 .....有等於無
...

好需要一個人關心


大宅

積分: 4232


184#
發表於 22-10-16 20:10 |只看該作者
DONOTHAVEANAME 發表於 21-6-25 15:57
獨生子女,家人早幾個月走了,而家剩返自己一個,朋友各自有家人,有伴侶,都無咩人理我,感覺好孤單,有無 ...

Hi, 做個朋友,一齊傾偈啦,同你傾下H會唔會開心?


別墅

積分: 612


185#
發表於 22-10-21 22:01 |只看該作者
IMONEPERSON 發表於 22-9-28 00:11
我同你都一樣
冇朋友,冇親人,冇伴侶
一個人生存係世上都唔知為乜

你男定女?咩年紀呀?


別墅

積分: 612


186#
發表於 22-10-21 22:01 |只看該作者
gilgilgilgil 發表於 22-9-29 11:28
實在是有家人朋友、但感覺上是沒有、因為都只有軀殼、唔開心時得不到支持、關心 .....有等於無
...

你同家人關係唔好?


別墅

積分: 612


187#
發表於 22-10-21 22:02 |只看該作者
jane555 發表於 22-10-6 17:44
我都覺得我好孤獨,好需要朋友開解

你有咩唔開心呀?


別墅

積分: 612


188#
發表於 22-10-21 22:02 |只看該作者
vanlina_cream 發表於 22-10-16 20:10
Hi, 做個朋友,一齊傾偈啦,同你傾下H會唔會開心?

可以呀


大宅

積分: 4232


189#
發表於 22-10-21 23:01 |只看該作者
DONOTHAVEANAME 發表於 22-10-21 22:02
可以呀

初入坑有咩技巧?只係想要甜品袋


別墅

積分: 612


190#
發表於 22-10-22 00:16 |只看該作者
vanlina_cream 發表於 22-10-21 23:01
初入坑有咩技巧?只係想要甜品袋

本帖最後由 DONOTHAVEANAME 於 22-10-22 00:16 編輯

有心水SA未?喺呢度講呢啲


大宅

積分: 4232


191#
發表於 22-10-22 18:29 |只看該作者
DONOTHAVEANAME 發表於 22-10-22 00:16
本帖最後由 DONOTHAVEANAME 於 22-10-22 00:16 編輯

有心水SA未?喺呢度講呢啲

咁pm傾


別墅

積分: 761


192#
發表於 22-10-28 01:06 |只看該作者

回覆樓主:

加油,支持你
我家姐移民後hk都無晒親人lu


大宅

積分: 2915

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


193#
發表於 22-11-3 08:47 |只看該作者
DONOTHAVEANAME 發表於 21-6-25 15:57
獨生子女,家人早幾個月走了,而家剩返自己一個,朋友各自有家人,有伴侶,都無咩人理我,感覺好孤單,有無 ...

早晨,今天好嗎?
一齊傾下計。


大宅

積分: 1617


194#
發表於 22-11-6 13:05 |只看該作者
sunshine0613 發表於 21-9-7 20:39
出去上下興趣班丶workshop之類,可能識到D新朋友。
我幾年前就係咁識到幾個都啱傾的朋友,同之前的朋友/同 ...

你上什麼興趣班呀?


侯爵府

積分: 24723


195#
發表於 22-11-6 19:57 |只看該作者
sze701 發表於 22-11-6 13:05
你上什麼興趣班呀?

我上整手工皂、整護膚品班。
我有同事去整蛋糕、甜品班。
有朋友去學木工(她同囡去整了二張木凳返屋企)


大宅

積分: 1617


196#
發表於 22-11-8 08:10 |只看該作者
sunshine0613 發表於 22-11-6 19:57
我上整手工皂、整護膚品班。
我有同事去整蛋糕、甜品班。
有朋友去學木工(她同囡去整了二張木凳返屋企)

上興趣班可以識到朋友?但維持長久嗎?都是泛泛之交?


侯爵府

積分: 20759


197#
發表於 22-11-8 11:03 |只看該作者

回覆樓主:

我都是獨生,父母年紀大,其中一個有重病,好擔心,另外好親的親友幾年前也離開了,好驚他們離去,我就很孤獨。


侯爵府

積分: 24723


198#
發表於 22-11-8 11:47 |只看該作者
sze701 發表於 22-11-8 08:10
上興趣班可以識到朋友?但維持長久嗎?都是泛泛之交?

本帖最後由 sunshine0613 於 22-11-8 11:50 編輯

正常是泛泛之交,識到啱傾岩講係bonus,我就識了幾個朋友,呢幾年經常見面聚會,各人生日又會互相慶生等等。
唔係一定認識到,但起碼都叫有機會囉。我呢幾個朋友好感恩識到大家。如果不是興趣班,我哋的生活軌跡應該唔會有交疊。


別墅

積分: 612


199#
發表於 22-11-8 14:17 |只看該作者
siufat520 發表於 22-11-3 08:47
早晨,今天好嗎?
一齊傾下計。

可以呀


別墅

積分: 612


200#
發表於 22-11-8 14:17 |只看該作者
CSS701 發表於 22-11-8 11:03
我都是獨生,父母年紀大,其中一個有重病,好擔心,另外好親的親友幾年前也離開了,好驚他們離去,我就很孤 ...

你有無伴侶仔女?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo