自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


象牙宮

積分: 235662


181#
發表於 12-10-19 14:00 |只看該作者
本帖最後由 無話可說 於 12-10-19 14:02 編輯

我都有後悔, 尤其而家生活艱難...
所以生1個夠喇....今年開始掉埋去補習班(小三), 等人幫手睇下功課, 自己唔使咁辛苦
加油啦...當見佢成績好, 或者痴住你, 要你陪, 你就唔覺得辛苦架喇~
搵個補習老師啦~


已刪除用户

積分: 11032

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


182#
發表於 12-10-19 14:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4705


183#
發表於 12-10-19 14:03 |只看該作者
樓主, 我都試過, 又係傻咗咁喊, 第一時間上咗嚟 bk 呻, 放心, 人總有高低起跌的時候, 最緊要識得釋放負面的情緒, 或者放自己一日假, 真係會好啲架, 或者試吓放手, 都係一二年班啫, 就算真係無交功課, 唔合格, 甚至乎記過, 仲輸得起, 仲有大把時間可以追, 而且你亦可以睇吓小朋友有咩反應, 知道小朋友係咩性格先再諗方法幫佢啦!


大宅

積分: 4870


184#
發表於 12-10-19 14:08 |只看該作者
悔之已晚,多想無謂。

'may'埋眼,衝過去,祝早日上岸,互勉!

優秀的政治家必須是個令別人相信他有誠信的大說謊者。
麥基亞維里


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


185#
發表於 12-10-19 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 42056


186#
發表於 12-10-19 14:15 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9295


187#
發表於 12-10-19 14:19 |只看該作者
努力


水晶宮

積分: 67210


188#
發表於 12-10-19 14:22 |只看該作者
我都係兩個,真是幾辛苦,曾經都好像你咁諗,點解要生呢?簡直搵苦嚟做


大宅

積分: 3493


189#
發表於 12-10-19 14:38 |只看該作者
bongbongmum 發表於 12-10-18 22:39
兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, 測驗/考試仲要漏夜出卷,我就好似重新讀小學,應該係比 ...

今日知道學校有個家長,患咗cancer,得番幾曰,即刻覺得乜都唔重要,要珍惜同仔女共處嘅時間,太過着重功課學業真係會將一家人推埋牆角,好似無出路. 講真,若果有個天使嚟話比你聽,你願望成真,聽日就收番你兩個仔,你覺得你會開心嗎??珍惜眼前人,要讀書温習係事實,但唔好擺在首位,唸吓如果生命只剩一天,你會做甚麼,將次序排好,我相信大部份都會同你仔仔有關,你就知放工後應同佢地做乜.


伯爵府

積分: 15536


190#
發表於 12-10-19 15:01 |只看該作者
各位媽咪,

我想問, 係咪小朋友難教/唔想自己勞氣, 就送佢去補習社?

我有一個 p.2"細"囡(依家7歲都未夠), 有專注力不足, 但都無唸過要去補習社. 係辛苦, 係勞氣, 仲流左好多眼淚...... 但我覺得供書教學係已任, 阿媽呢一職唔係淨係供食,供學費同接送興趣班咁簡單.

仲有個 k2既囝, 過兩年都上小學, 依家都有功課, 好彩佢好生性, 氹兩氹都肯自己做得d功課好地地.


大宅

積分: 2245


191#
發表於 12-10-19 16:09 |只看該作者
唉,睇到呢個post我都好驚~
我年尾會結婚,c6好恨有BB,未來62,99日日催住生bb
但我最近真系發覺我好唔想冇錢冇自由,唔想做人啊媽,唔想冇左自己
最主要系我系好冇耐性既人


伯爵府

積分: 15837


192#
發表於 12-10-19 16:11 |只看該作者
加油, 我相信樓主一定好係錫仔女既人, 只係壓力令你抖唔到氣吧了, 加油丫. ^^


子爵府

積分: 12453

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


193#
發表於 12-10-19 16:12 |只看該作者
人生就像馬拉松, 要堅持住呀, 樓主~加油!!!


伯爵府

積分: 19020

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


194#
發表於 12-10-19 16:14 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

唔好俾太大壓力自己,放鬆d就算佢地成績唔好都依然係自己友小朋友,只有健健康康就夠啦



追追逐逐  分手再失戀   
                                 
                                 只為尋你    伴我一生


珍珠宮

積分: 33689


195#
發表於 12-10-19 16:18 |只看該作者
加油


伯爵府

積分: 15738

畀面勳章 環保接龍勳章


196#
發表於 12-10-19 16:20 |只看該作者
加油


大宅

積分: 1222


197#
發表於 12-10-19 16:27 |只看該作者
我呀仔也是意外的, 其實我還沒心理準備做媽媽(雖然我年紀不小), 前天跟他談起避孕, 我好坦白告訴他, 我仍在努力學習當媽媽, (因我鬧仔時會失控), 想不到他竟輕拍我手臂說:我覺得你好正, 好好.....我很感動, 原來我們做的, 他們會感受到的, 我很感激他的包容, 因我們都在學習中, 大家都要努力向前看, 不要輕言放棄


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


198#
發表於 12-10-19 16:28 |只看該作者
唁好比咁大壓力自己, 放鬆D


大宅

積分: 1554


199#
發表於 12-10-19 16:30 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bongbongmum+於+12-10-18+22:4

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-18 22:40 編輯

兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, ...
我一個小六,一個小二,日日放完工,立即仆返屋企,對功課,溫默書,測驗、考試、、、真係倦到想死。

我成日都諗我做乜要生佢地出來受罪,佢地辛苦,我又辛苦




侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


200#
發表於 12-10-19 16:31 |只看該作者
wwcuy 發表於 12-10-19 14:38
今日知道學校有個家長,患咗cancer,得番幾曰,即刻覺得乜都唔重要,要珍惜同仔女共處嘅時間,太過着重功課學業 ...
agree

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo