想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2708


1981#
發表於 11-9-30 17:10 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 17:03
i guess so...~最貴有隻萬幾蚊~~~

嗰隻係抽胎水! 係Oscar高危先要做!
單張寫Oscar要係11- 13week6day 前做!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1982#
發表於 11-9-30 17:11 |只看該作者
本帖最後由 edith_ricky 於 11-9-30 17:11 編輯
smile_w99 發表於 11-9-30 17:10
嗰隻係抽胎水! 係Oscar高危先要做!
單張寫Oscar要係11- 13week6day 前做!

我岩岩好...13w6d...~
100頁啦...~!


大宅

積分: 2708


1983#
發表於 11-9-30 17:13 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 17:11
我岩岩好...13w6d...~
100頁啦...~!
你就好啦,可以慳番二千幾蚊!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1984#
發表於 11-9-30 17:16 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-30 17:13
你就好啦,可以慳番二千幾蚊!

d時間真係過得好慢...
呢個星期好似好耐...好耐咁~
幾時先到12wks呀...~


大宅

積分: 2708


1985#
發表於 11-9-30 17:21 |只看該作者
係架,頭3個月最難捱,因為唔同人講得,又多uncertainty!
不過我地無嘔已經好好,有d真係食乜嘔乜,甚至要吊鹽水tim!


禁止訪問

積分: 5376


1986#
發表於 11-9-30 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1987#
發表於 11-9-30 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1988#
發表於 11-9-30 17:30 |只看該作者

引用:各位姊妹,+已開新topic+""823齊齊過版齊齊

原帖由 rabdotrab 於 11-09-30 發表
各位姊妹, 已開新topic ""823齊齊過版齊齊中", 過去個樹繼續傾啦~~yeahhhhh!!
樓主,麻煩copy返呢版條link過去新版丫!thanks!




禁止訪問

積分: 5376


1989#
發表於 11-9-30 19:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo